Sanokaa mulle että olen ihan hölmö!
3v esikoinen on ensimmäistä kertaa yökylässä mummon luona ja hölmö minä olen täällä ihan ikävissäni. Huoh, parempi kai kömpiä saunan kautta kuopuksen viereen (mieskin kun on työmatkalla) ja yrittää saada nukutuksi... ;)
Kommentit (5)
kaksi vanhempaa lastani ovat yökylässä mummolassa (ei kyllä ekaa kertaa..) ja vauva nukkuu jo omassa sängyssään. Mies rakennuksella.. orpo olo.. :) tämä on sitä omaa aikaa!! Yritin just etsiä kynsilakkaa että lakkaan kynnet, mutta en löytänyt. Kävin saunassa ja pesin hiukset oikein kunnolla ja hyvä olo. Kai pitäisi mennä nukkumaan..
ja tässä sitä nyt ruikutetaan... ;D No, jospa tämän saunakaljan voimalla sais edes kohtalaiset yöunet. Kauniita unia teillekin!
vaikka kyllä meidän 10-vuotiaan soisi jo pääsevän jollekin joskus yökylään.
Olin oman äitini kanssa Tallinnassa la-su. Koko lauantain märehdin ikävääni ja sunnuntaina edes vähän nautin olostani...
Isi oli sillä aikaa 2 lapsen kanssa kotona. Syyskuussa olisi la kolmannelle lapselle. Äitini halusi viedä minut rentoutumaan ennen syksyn mullistusta.
Hölmö olet :) no ei vaiskaan ,vaan huolehtiva äiti. Koita saada nukuttua,hyviä unia