Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurin akan nauru

Vierailija
02.09.2012 |

parvekkeella häiritsee muitakin kuin meitä. Onko rikollista, jos nauhoitan naurua ja pistän sen soimaan päiväksi ikkunan kautta ulos repeatilla? Akka itse suunnilleen asuu parvekkeella ja kokoaa sinne seurakuntaansa tupakoimaan ja rääkymään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika ikävältä tyypiltä.

Vierailija
2/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietinpä vaan. Akka on käsitteenä aika halventava, seurakunta tupakoimassa ja rääkymässä ei sen paremmin ilmaistu. Voitko itse hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu kanssa tosi selvästi kun naapuri nauraa. Sillä on tosi kovaääninen ja ruma nauru, mutta minkäs teet. Kait meiltäkin jotain ärsyttävää melua sinne kuuluu, semmosta se on kerrostalossa.

Vierailija
4/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankun naurulleen ihminen mitään voisi. Ja mieluummin kai nauru kun jatkuva kiroilu ja huutaminen?

Ei kannata asua kerrostalossa jos ei kestä muita ihmisiä.

Kyllä muakin ärsyttää jumalattomasti lapset jotka nauraa ja huutaa kovaan ääneen mutten oo ees miettiny asiasta kellekään valittavani.

Vierailija
5/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu tässä rinnakkain 10 vuotta. Jostain syystä tänä kesänä naapurin rouva on kehittänyt itselleen rätkättävän naururemakan ja se oikeesti alkoi repimään hermoja. Varsinkin pienessä nousuhumalassa se oli pahimmillaan. Kolme kuukautta sitä jaksoin kuunnella, kunnes huomautin asiasta.

pahoitteli ja lupasi mennä itseensä. Sen jälkeen sitä tekonaurua ei ole kuulunut.

suosittelen puhumista tai edes lappusta. Tuollainen äänittäminen ei johda mihinkään, ei se tajuais.

Vierailija
6/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

remahdin nauruun tämän avauksen luettuani. Sieluni korvin kuulin jo ap:n ikkunasta repeatilla toistuvan naurun :) Tulin hyvälle tuulelle (kunnes luin vastaukset ;)).

Joo, käsittääkseni salanauhoittaminen on rikos, tai no en mä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä