Perheen äidin fiksaatio/fetissi
En kysy "onko tämä normaali?", kiinnostaa vai, tunnistaako kukaan muu tällaista?
Olen hyvässä suhteessa, seksi miehen kanssa on vuosienkin jälkeen kiivasta. Seksiuhteessamme on minun taholtani yksi vähän outo puoli. Olen seksuaalisesti viehättynyt miesten jalkoihin. Meillä asia on hyvin, ennen muuta pidän oman mieheni (rumia!) jalkoja äärimmäisen kiihottavina. Niiden hyväileminen ja nuoleminenesileikissä on minulle kuumaa asiaa.
Mieheni tietenkin tykkää asiasta, kiihottuukin siitä, mutta ei takuulla ymmärrä, kuinka kiihottavaa asia on minulle. Mutta siis tämä vain on bonusta suhteellemme.
Kommentit (3)
Mieheni 47-numeroinen kavio ei taatusti saa himoja heräämään. 21-senttinen kulli sen sijaan onkin sitten aivan eri juttu. Vaihtakaa miehet edes pari kertaa viikossa sukat. Pilluakin voisi irrota silloin helpommin.
Ylläri miehellesi, ja rupea kiimaisesti hyväilemään niitä sen isoja jalkoja. Ja katso
sitten, miten sen tuimankokoisen pikkukaverin
siellä ylempänä käy.
Minä tykkään paskan syömisestä. Kuinka ihanasti paska valuu pitkin poskiani kaulalle ja alas rintakehälle. Tukevin ottein kaavin sitä pitkin vartaloani.
Se jos jokin on ihanaa.