Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen äidin fiksaatio/fetissi

Vierailija
02.09.2012 |

En kysy "onko tämä normaali?", kiinnostaa vai, tunnistaako kukaan muu tällaista?

Olen hyvässä suhteessa, seksi miehen kanssa on vuosienkin jälkeen kiivasta. Seksiuhteessamme on minun taholtani yksi vähän outo puoli. Olen seksuaalisesti viehättynyt miesten jalkoihin. Meillä asia on hyvin, ennen muuta pidän oman mieheni (rumia!) jalkoja äärimmäisen kiihottavina. Niiden hyväileminen ja nuoleminenesileikissä on minulle kuumaa asiaa.

Mieheni tietenkin tykkää asiasta, kiihottuukin siitä, mutta ei takuulla ymmärrä, kuinka kiihottavaa asia on minulle. Mutta siis tämä vain on bonusta suhteellemme.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään paskan syömisestä. Kuinka ihanasti paska valuu pitkin poskiani kaulalle ja alas rintakehälle. Tukevin ottein kaavin sitä pitkin vartaloani.

Se jos jokin on ihanaa.

Vierailija
2/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 47-numeroinen kavio ei taatusti saa himoja heräämään. 21-senttinen kulli sen sijaan onkin sitten aivan eri juttu. Vaihtakaa miehet edes pari kertaa viikossa sukat. Pilluakin voisi irrota silloin helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri miehellesi, ja rupea kiimaisesti hyväilemään niitä sen isoja jalkoja. Ja katso

sitten, miten sen tuimankokoisen pikkukaverin

siellä ylempänä käy.