Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vastatkaa

Vierailija
21.07.2010 |

Tervehdys teille jotka vastaatte mistä se johtuu että nainen kadottaa oman seksi elämän kokonaan.

Ja miten nainen kokee sen ja ajattelee että mies 48 joka vielä haluaisi jatkaa siitä on 7 vuotta kun on ollut mitään nukutaan ja se on siinä.

Olen koettanut puhua kauniisti kertonut että välitä ehdottanut parisuhdeterapiaa hukannut toivon enää en tiedä mitä tehdä.

Nyt elen ruvenut katsomaan sillä silmöllä muita

tai-hieronta ja huoratko ovat viimeinen oljenkorsi

en vain jaksa enää itserakastelua enää.

Mies vailla toivoa hiljaa hirtetty

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tätä sivustoa lukevista löydy naista ao. tilanteessa joka osaisi kertoa miksi näin on...

varmasti henkisesti ja fyysisesti lukossa.

Vierailija
2/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan väärä foorumi tuohon kysymykseen :) Vauvalehden foorumin seksi palstaa lukee ne mammat ja mummot jotka siitä seksistä pitää.

Ei ne tiedä olevansa vähemmistöä ja oikeasti keskiarvoa parempia naisia.

Tätä palstaa kun lukee, voisi kuvitella että

a) lapsensa jo tehneet naiset haluaisi seksiä

b) ja seksi saisi olla jotain hienoa ja mukavaa

c) seksileluistakin naiset tykkää

d) miestään haluavat tyydyttää

jne. jne.

Sitten kun miehet jo oluen voimassa saunaillassa uskaltaa toisilleen seksistä puhua avoimesti, niin selviää ettei se seksikkäästi vanheneva urheilullinen naapurin pirkkoliisa anna miehelleen yhtään sen enempää seksiä, kuin se hiukan ylipainoinen naapurin markettakaan :)

Sitten yksi tai kaksi ukkoa koko porukasta kuuntelee naama punasena ja ei kehtoo kertoa, kuinka hyvin se eukko kotona tykkää seksistä, kun tajuavat olevansa etuoikeutettuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan väärä foorumi tuohon kysymykseen :) Vauvalehden foorumin seksi palstaa lukee ne mammat ja mummot jotka siitä seksistä pitää.

Ei ne tiedä olevansa vähemmistöä ja oikeasti keskiarvoa parempia naisia.

Tätä palstaa kun lukee, voisi kuvitella että

a) lapsensa jo tehneet naiset haluaisi seksiä

b) ja seksi saisi olla jotain hienoa ja mukavaa

c) seksileluistakin naiset tykkää

d) miestään haluavat tyydyttää

jne. jne.

Sitten kun miehet jo oluen voimassa saunaillassa uskaltaa toisilleen seksistä puhua avoimesti, niin selviää ettei se seksikkäästi vanheneva urheilullinen naapurin pirkkoliisa anna miehelleen yhtään sen enempää seksiä, kuin se hiukan ylipainoinen naapurin markettakaan :)

Sitten yksi tai kaksi ukkoa koko porukasta kuuntelee naama punasena ja ei kehtoo kertoa, kuinka hyvin se eukko kotona tykkää seksistä, kun tajuavat olevansa etuoikeutettuja :)

Sillä erolla, et ei miehet saunaillassa tollasia juttele. Naiset ilmeisesti juttelee? Miehillä on puhe autoista, työstä, elektroniikasta jne...

Eikä antamisen määrä korvaa laatua. Vaikka saisi yhtä paljon seksiä kuin toinen, niin tärkeempää on että seksi on laadukasta.

M34

Vierailija
4/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin saunaillassa puhutaan autoista, naisista, rahasta, elektroniikasta, seksistä. Ja siis sekä seksin _laadusta_ ja _määrästä_ sitten kun on jo muutama olut kipattuna.

Viimeksi kyllä tunteet meinas kuumentua jo ennen tota, kun tuli puhe ruohonleikkureista ja niistähän on jokaisella tosimiehellä oma mielipiteensä :)

Mutta tosiaan noin niinkuin prosestuaalisesti tän palstan seksistä tykkäävät naiset on vähemmistöä tuolla IRL.

Mies 28v

Vierailija
5/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen keskusteluyhteys teillä on? Tärkeintähän olisi nyt saada selville miksi vaimosi ei halua seksiä ja miten hän itse kokee seksittömyyden.

Nuo kun selvittäisit ensin niin selviää onko edes hyötyä yrittää... Ja jos vaimo ei vain halua eikä haluakaan haluta niin olettaako hän sinun elävän selibaatissa vai hyväksyisikö ihan suoraan että haet seksiseuraa muualta.

Ongelmathan voivat olla teidän kahden väleissänne, vaimon hormonitoiminnassa, vaimon omassa seksuaalisuudessa/itsetunnossa, sinun kiihottavuudessasi, teidän seksitaidoissanne... Ratkaisuun voidaan vaatia vuosien parisuhdeterapia jotta vaimosi olisi taas hyvä olla lähelläsi tai ihan vain olon elinvoimaiseksi tekevä ruokavaliomuutos. Syitä, eli ratkaisuja, on niin monia ettei kannata lähteä arvailemaan vaan istua puhumaan ja selvittämään ongelman lähteitä vaimon itsensä kannalta.

ps. Myös me naiset olemme yksilöitä, eikä kukaan muu nainen voi kertoa vaimosi puolesta mistä on kyse, mikä siihen auttaa vai auttaako mikään.

Vierailija
6/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan seksi kiinnostanu. Nuorena annoin aina kun mies halusi, koska kuvittelin sen jotenkin kuuluvan parisuhteeseen. Lasten jälkeen olen havahtunut siihen tosiasiaan, että hyvänen aika, minähän saan välittää itsestäni ja omista haluistani. Tämän tiedostamisen seurauksena mies on ollut enemmän kuin puutteessa.

Miksi minä tyydyttäisin hänen seksin nälkänsä kun en itse saa siitä mitään? En ole koskaan kokenut orgasmia. Seksi on vain ja ainoastaan miestäni varten. Eikä enää kiinnosta. Seksi vie aikaa, jonka voisi käyttää järkevämmin esim harratamiseen/kuntoiluun tms.

Ei kiinnosta, en saa seksistä yhtään mitään. NYT on minun vuoroni olla itsekäs!

Vierailija
7/19 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä voisit etsiä syitä orgasmittomuuteesi. TEHYn sairaanhoitajien lehdessä nyt kesällä olin juttua naisen orgasmista ihan lääketieteen näkökulmasta. Mikset olisi itsekäs ja vaatisi, että vihdoin haluat lötää g-pisteesi ja kokea orgasmin?

Vierailija
8/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan seksi kiinnostanu. Nuorena annoin aina kun mies halusi, koska kuvittelin sen jotenkin kuuluvan parisuhteeseen. Lasten jälkeen olen havahtunut siihen tosiasiaan, että hyvänen aika, minähän saan välittää itsestäni ja omista haluistani. Tämän tiedostamisen seurauksena mies on ollut enemmän kuin puutteessa.

Miksi minä tyydyttäisin hänen seksin nälkänsä kun en itse saa siitä mitään? En ole koskaan kokenut orgasmia. Seksi on vain ja ainoastaan miestäni varten. Eikä enää kiinnosta. Seksi vie aikaa, jonka voisi käyttää järkevämmin esim harratamiseen/kuntoiluun tms.

Kai kuitenkin olet tehnyt miehellesi selväksi, että hän saa hakea seksiä parisuhteen ulkopuolelta kun se ei parisuhteeseenne kuulu.

Siinä voi ihan aikuisten oikeasti elämä miehelläs helpottua kummasti jos saa avoimesti käydä lastinsa tyhjentämässä muualla vaikuttamatta asian teidän suhteeseenne.

Jos miehesi unohtelee asioita ja on kärttyinen ja lähes sietämätön johtuu se siitä, ettei ole tiennyt että saa nussia muita ja siten panttaa lastejaan kasseissa ja sen on jo fyysisesti äärimmäisen epämukavaa kun kassit on pinkeellä.

Vierailija
9/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos ei seksistä mitään saa ja jos se siksi kiinnosta lainkaan. Useimmat terveet miehet kuitenkin kaipaavat seksiä ja kyllä se on todella turhauttavaa ja katkeraksi tekevää jos on kiinni parisuhteessa, jossa sitä ei ole.

Onko sitten mielestäsi ok jos miehesi käy sitä seksiä (ei muuta) sitten seksiä hakemassa jostain muualta? Jos parisuhde on muuten hyvä ja säilyttämisen arvoinen, niin saako miehesikin olla itsekäs ja hankkia puuttuvan seksin muualta?

En tiedä tilanteestanne mitään, mutta oma tilanteeni muistuttaa teitä. Siksi minun oli helppo asettautua miehesi asemaan.

Vierailija
10/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsokaa vastauksia, joita hän on saanut!

Niin kauan kun nro 7 on tehnyt kuten miehensä on halunnut (eli antanut seksiä), kaikki on ollut hyvin palstalaisten mielestä. Mutta nyt kun hän ei enää jaksa kiinnostua seksistä, niin heti ollaan huutamassa, että mies saisi käydä vieraissa. Tai että nro 7:n täytyy hakea apua, jotta saisi orgasmin.

Miksi niin kauan kun nro 7 on tehnyt vastoin tahtoaan, kaikki on ollut hyvin? Miksi nro 7 voidaan tuomita siitä, ettei halua seksiä? Miksi hänen miehensä ei mene hoitoon kun haluaa seksiä? Ja miksi me emme kehota miestä menemään hoitoon?

Koska tämä on seksipalsta. Ja täällä _kuuluu_ haluta seksiä.

Vierailija
11/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat hänen olevan onnellinen kanssasi? Oletko todella niin itsekäs, että kuvittelet miehesi olevan forever tyytyväinen sinuun, jos hänelle seksi on tärkeää, mutta sinulle ei? Eri asia toki, jos hän ei seksistä välitä. Mutta jos kuitenkin välittää, niin tuskin sen sinua pitäisi haitata, jos hän välillä ns. nykäisee naapurin Ulla-Maria? Saahan miehesi sitten ainakin mitä haluaa ja liittonne voi vaikka säilyä.

Vierailija
12/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko suhteemme alkuaika eli noin 12v, mentiin miehen ehdoilla. Hän sai aina kun halusi.

Sitten havahduin, että minun täytyy välittää itsestäni ja tuntemuksistani. Ja koska seksi ei koskaan ole tuntunut hyvältä, niin se vaan jäi. Nyt on menty toiset 12v näin.

Mieheni saa käydä vieraissa, mutta valitettavasti hän haluaisi seksiä minun kanssani. En ymmärrä miksi, sillä seksi on aivan ajanhaaskausta.

Miksi kaikki ovat valmiita kivittämään minut? Miksi kukaan ei ollut valmis kivittämään miestäni, joka 12v sai seksiä vastoin minun tuntemuksiani?

Eikö itsestään saa välittää ja olla rehellinen itselleen?

Vierailija
13/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kun kuuluu osana parisuhteeseen. Oma isäni ratkaisi asian niin että hommasi itselleen seksikumppanin, koska ei halunnut erota mutta ei halunnut elää ilman seksiäkään. Onko teillä vaimon kanssa muuten läheistä vai onko kaikki hiipunut?

Vierailija
14/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun nro 7 on tehnyt kuten miehensä on halunnut (eli antanut seksiä), kaikki on ollut hyvin palstalaisten mielestä. Mutta nyt kun hän ei enää jaksa kiinnostua seksistä, niin heti ollaan huutamassa, että mies saisi käydä vieraissa. Tai että nro 7:n täytyy hakea apua, jotta saisi orgasmin.

Miksi niin kauan kun nro 7 on tehnyt vastoin tahtoaan, kaikki on ollut hyvin? Miksi nro 7 voidaan tuomita siitä, ettei halua seksiä? Miksi hänen miehensä ei mene hoitoon kun haluaa seksiä? Ja miksi me emme kehota miestä menemään hoitoon?

Siksi, koska tämä nro7 on tehnyt sitä omasta halustaan, ei vasten tahtoaan. Onko häntä pakotettu seksiin? Olisihan hän voinut aiemminkin kieltäytyä seksistä. Miksi miehelle pitää alkaa kostamaan ja mitä kostamaan? Onko se miehen vika, jos nainen ei ole pitänyt seksistä, mutta silti siihen ryhtynyt? Miksi tosiaan mies pitää tähän tilanteeseen hakea syylliseksi?

M34

Vierailija
15/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että suomalainen mies on surkea sängyssä. Ei huvita, mieluummin leikkii itsekseen tai käy "lomilla" huvittelemassa ;)

Vierailija
16/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se noin mene. Ei 7:n tarvitse miehelleen antaa jos ei seksistä pidä, mutta hieno juttu jos rakkaudesta niin on joskus tehnyt.

Mutta eihän sen 7:n miehen tarvitse kärsiä siksi eittei naisensa halua seksiä.

Vai meinaatko, että jos 7 aloittaisi nälkälakon, pitäisi kuuliaan miehen lopettaa syöminen.

Seksi on luonnollinen asia kuten syöminenkin, ja jos 7 ei halua seksin kuuluvan parisuhteeseensa, niin eikö ole luonnollista antaa sen toisen osapuolen hoitaa fyysiset tarpeet muualla jos haluaa.

Kivespusseihin kertyvä sperma on äärimmäisen vittumainen asia silloin kun se joutuu uudistumaan siellä itsekseen (eli siis uutta muodostuu ja vanha imeytyy takaisin). Mutta jos siemennesteen tyhjentää luonnollista kautta, eli siis laukeamalla niin silloin olo helpottuu huomattavasti.

Toivottavasti 7:lla ei ole lapsia, sillä on väärin myös lapsia kohtaan kun isi on aina kireä ja pahalla päällä.

Vierailija
17/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONANOIDA

Vierailija
18/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän siitä voisi päätellä, että hänellä on lapsia. (Tämä siis vastaukseksi jollekin, jonka numeroa en muista.)

Mutta eikö mies voi hoitaa asioita itsekseen, jos nainen ei halua seksiä? Täytyykö seksin aina kuulua parisuhteeseen?

Vierailija
19/19 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän siitä voisi päätellä, että hänellä on lapsia. (Tämä siis vastaukseksi jollekin, jonka numeroa en muista.)

Mutta eikö mies voi hoitaa asioita itsekseen, jos nainen ei halua seksiä? Täytyykö seksin aina kuulua parisuhteeseen?

Minun mielestä seksin täytyy kuulua parisuhteeseen, siis jos sitä jompikumpi haluaa harrastaa. Eihän se olis enää mikään parisuhde, jos molemmat hoitelis hommat yksinään. Ei olis minun suhde ainakaan.

M34