Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sossujen vika, aina!

Vierailija
01.09.2012 |

Ne VIE lapset syöpäsairaalta masentuneelta äidiltä! Ihan ilman perusteita. Hirviöitä!

Ne EI vie lapsia silloin kun pitäisi arvata, että kohta ne tapetaan! Hirviöitä!

Onneksi on olemassa sossut, jotka tekevät aina väärin!!! Koska tärkeintähän on löytää syyllinen!

Ja muistakaa, kaikki mitä lehdissä ja tällä palstalla kirjoitetaan, on FAKTAA! Ja sen perusteella jaetaan tuomiot!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mua ihmetyttää, että jos lapsi on otettu huostaan ja hän itse vastustaa kovasti isälle palauttamista, niin miksei selvitetä mistä vastustus johtuu.

Ja miksei tutkita asiaa todella tarkkaan viimeistään siinä vaiheessa, kun tehdään ensimmäinen, toinen, kolmas... lastensuojeluilmoitus lapsen asuessa isällään.

Noista epäkohdista en itse pääse yli, vaikka kuinka yrittäisin miettiä eri kantilta asiaa.

Vierailija
2/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hävettää ihmisten tyhmyys ja mustavalkoinen ajattelutapa. Kukaan näistä puskista huutelijoista ei pärjäisi alalla päivääkään, saati että tuntisi sosiaalilakia tai mitään muutakaan asiaan liittyvää. Nyt vaan joukolla opiskelemaan alaa niin saadaan ne todelliset osaajat alalle. Mitä??? Kukaan ei ilmottaudu, paskahousut.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni käyttö vähän yli enkä mä jaksanu hoitaa pentuu ja ku se rääky ni naapurit ilmoitti sossulle ja ne haki sen.

Nyt mä soitan kyllä iltikseen. Jos ne maksas mulle ku ne voi vetää lööpit siitä kuinka rakastavalta äidiltä on perusteitta huostaanotettu ikävöivä lapsiparka. Sais sit ostettuu vähä lisää kamaa. Eikä se sossu voi sanoo mitää ku niil on se vaitolovelvollisuus, hähää...

Vierailija
4/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hävettää ihmisten tyhmyys ja mustavalkoinen ajattelutapa. Kukaan näistä puskista huutelijoista ei pärjäisi alalla päivääkään, saati että tuntisi sosiaalilakia tai mitään muutakaan asiaan liittyvää. Nyt vaan joukolla opiskelemaan alaa niin saadaan ne todelliset osaajat alalle. Mitä??? Kukaan ei ilmottaudu, paskahousut.....

Vierailija
5/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, kaikki lehdissä ja tällä palstalla esitetyt väitteet ovat FAKTAA!!

Vierailija
6/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihmisiä hekin ovat!! Ikävä kyllä hekin tekevät kohtalokkaita virheitä joskus.

Vierailija
8/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripää: yhtään lasta ei oteta ikinä huostaan.

Toinen ääripää: kaikki lapset otetaan huostaan.

Oikea siltä väliltä. Mutta koska virhearvioita tapahtuu, AINA, on vain päätettävä kumpaa päätä lähempänä haluamme toimittavan.