Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö peitonrepijän kanssa suostua nukkumaan samassa sängyssä?

Vierailija
17.06.2023 |

En tiedä, että onko muilla tällaista ongelmaa, mutta itse olen tätä jo kurkkua myöten täynnä. Kun nukumme samassa sängyssä, niin tyttöystävälläni on tapana repiä unissaan peitto päältäni. Vaikka olisi kaksikin peittoa, eli molemmille oma, niin silti hän repii jossain vaiheessa minunkin peittoni. Ja jos yrität pitää peitosta kiinni, niin hän unissaan suorastaan riuhtoo peittoa itselleen voimalla. Kesällä nyt ei niin peittoa edes tarvitse, mutta muina vuoden aikoina rupeaa palelemaan, jos nukkuu ilman. Tämä homma häiritsee jo nukkumistani, ja olenkin ehdottanut, että menisimme nukkumaan eri sänkyihin, jotta minäkin saisin rauhassa nukkua. Tyttöystävä tästä valittaa ja sanoo, ettei halua nukkua erillään. En minä tähän vain enää muuta ratkaisua keksi. Pitääkö tässä sitten erota, jos toiselle samassa sängyssä nukkuminen tulee parisuhdetta etäännyttäväksi kynnyskysymykseksi. Olen vain niin kurkkuani myöten täynnä tätä yöllistä rumbaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi nukkua erillään? Eihän se köy että toinen puoliso ei saa nukuttua kunnolla kun toinen riehuu unissaan, kuorsaa tai mitä milloinkin

Vierailija
2/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paripeitto oli meillä ratkaisu, yllättävää kyllä. Se on niin suuri, ettei "tarvitse" repiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas peitto tai eri sängyt. Jos nämä ratkaisut eivät toimi, eri kodit.

Vierailija
4/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun rupeaa peittoa repimään, niin vedä akkaa turpaan ja sano, että niin, vieläkö haluat nukkua samassa sängyssä?

Vierailija
5/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paripeitto oli meillä ratkaisu, yllättävää kyllä. Se on niin suuri, ettei "tarvitse" repiä.

Meillä paripeitto päätyi joka yö miehen tiukkaan syleilyyn ja sitten hän kääntyi selin. Minä vilukissana palelin joka yö. Meillä auttoi siirtyminen omiin peittoihin. Mutta jos ne omatkin peitot päätyvät toisen haltuun, niin en keksi muuta ratkaisua kuin omat sängyt, jos puhe ei mene perille.

Vierailija
6/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin king size leveä sänky, hajurako väliin. Miksi ei kävisi misukalle?

Levoton, huonosti nukuttu yö on yhdensortin kidutuskeino.

Vierailija
7/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis makuupussiin nukkumaan.

Vierailija
8/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttis makuupussiin nukkumaan.

Tai itse.

Vierailija
9/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin nukkua paaaaljon paremmin kun siirryin nukkumaan eri huoneeseen kuin mies. Ongelma ei ollut pelkästään peitto, vaan myös kuorsaaminen, piereskely (ääni ja haju), vessassa kulkeminen. Minun uni oli enää sellaista torkkumista ja säpsymistä kun heräilin vähän väliä miehen päästämiin ääniin tai kääntyilyyn. Ei siis riittänyt pelkästään oma sänky vaan piti olla eri huone. Ap, älä anna periksi, sinullakin on oikeus nukkua hyvin.

Vierailija
10/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tämä naurattaa minua, koska voisin olla tyttöystäväsi, mutta vannon olevani tällä hetkellä sinkku.

Ilmeisesti peiton rempimisellä on osuutta asiaan.

Jos nainen muuten on sinusta ihana, ota kolmas varapeitto viereen tai keplottele tyttöystäväsi alkuperäinen peitto vaihdossa itsellesi. Tsemppiä!

Vierailija
11/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, me nukumme kylki kyljessä vielä 33 vuoden jälkeenkin. Ei ole kiva nukkua yksin.

Yhteisestä peitosta ei tullutvmitään, kun jompi kumpi sen aina kähvelsi, mutta erillisillä pärjätään.

Vierailija
12/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei paripeitosta tule yhtään mitään, minä olen se peittorosvo. Nukutaan yhessä ja omat täkit. Joskin ne ovat saattaneet yöllä vaihtua mutta molemmilla silti on peitto. Kyllä sulla ap on oikeus myös nukkua joten jos varapeitto sulle ei riitä ja ryövää senkin, mee omaan sänkyyn.

Vierailija
13/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas peitto jonka pidät sängyn reunassa niin hyvin menee.

Olen yrittänyt repiä miehen peittoa mutta piti tiukasti kiinni ja oli kiukkuinen.

Paripeitto voi olla huono jos tyttikselle tulee kuuma. Mä heitin koko kasan miehen päälle.

Vierailija
14/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei nuku riittävän sikeästi? Ota poliitikko Toimi Kankaanpään ohje "nussittuna nukkuisit sikeästi" -ohje käyttöön. 

Tai sitten et vaan anna periksi peitonrepijäisissä. 112 ei kannata soittaa, sieltä vaan sanotaan, että "otatsä naiselta pataan peittotappelussa?". 

Vielä yksi vinkki, osta 10 peittoa, ja heti, kun sun sekopäinen muija nukahtaa, niin lado ne kaikki sen päälle. Onpahan riittävästi peittoja. Ehkä.

Vierailija
15/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyajan kitinää. Jos olisit mies, näyttäisit ak. . -  anteeksi tytöllesi, kelle peitto kuuluu! Aamulla hänellä ei olisi sen paremmin peittoa kuin yöpaitaakaan verhonaan!

Vierailija
16/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suostua nukkumaan samassa sängyssä. Tyttöystäväsi ei voi pakottaa sinua siihen

Vierailija
17/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä naurattaa minua, koska voisin olla tyttöystäväsi, mutta vannon olevani tällä hetkellä sinkku.

Jos nainen muuten on sinusta ihana, ota kolmas varapeitto viereen tai keplottele tyttöystäväsi alkuperäinen peitto vaihdossa itsellesi. Tsemppiä!

Jos tyttö pitää miestä ihanana, tyttö voisi suostua nukkumaan eri sängyissä. Antaa miehen nukkua kunnolla, ilman taistelua peitosta

Vierailija
18/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa sellainen sängynpääty, johon tyttöystävän kädet voi sitoa kiinni yöksi, jos tyttöystävälle ei omat sängyt käy

Vierailija
19/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö pitää miestä ihanana, tyttö voisi suostua nukkumaan eri sängyissä. Antaa miehen nukkua kunnolla, ilman taistelua peitosta

Tilanteessa on hienoinen ero, koska nainen taistelee peitosta tiedottomasti nukkuessaan. Vaikeaa nähdä, että hän olisi siis sysipaha.

Mutta ehkä he tosiaan eivät sovi toisilleen, jos naisen ihanne on käpertyä miehen kainaloon nukkumaan ja mies toivoo erillisyyttä.

Unihygienia on todella tärkeää ja jokaöinen riita vie varmuudella eroon, jotenkin muuten asia tulisi ratkaista, jos yhdessä haluavat jatkaa.

Itselleni erilliset sängyt yhteisessä makuuhuoneessa muistuttaisivat leirikouluaikoja ja siksi en järjestelyyn suostuisi, mutta erilliset makuuhuoneet voisin hyväksyä.

Vierailija
20/26 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteessa on hienoinen ero, koska nainen taistelee peitosta tiedottomasti nukkuessaan. Vaikeaa nähdä, että hän olisi siis sysipaha.

Mutta ehkä he tosiaan eivät sovi toisilleen, jos naisen ihanne on käpertyä miehen kainaloon nukkumaan ja mies toivoo erillisyyttä.

Unihygienia on todella tärkeää ja jokaöinen riita vie varmuudella eroon, jotenkin muuten asia tulisi ratkaista, jos yhdessä haluavat jatkaa.

Itselleni erilliset sängyt yhteisessä makuuhuoneessa muistuttaisivat leirikouluaikoja ja siksi en järjestelyyn suostuisi, mutta erilliset makuuhuoneet voisin hyväksyä.

On mies mielestäsi sysipaha, kun haluaa voida nukkua kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan