Mikä sosiaalijohtaja tuo 8v surmanneen isän äiti oli?
Kommentit (24)
kuvitella, kuinka sukulaiset - johtajat ja terapeutit tulevat tuonne Tarkin yksiöön sunnuntaikaffeille?
No niinpä. Eivätpä tainneet kukaan kyläillä tuolla.
Suvun musta lammas, alkoholisti, rappiolla.
Ilmeisesti kyläilivät, koska iltasanomissa oli , että lähisukulaiset epäilivät tätä laamashirviötä mm. myrkkyhoitajan kaltaiseksi. sanomattakin on selvää ettei semmoisia "tuntemuksia" voi lähteä sossuun esittämään (paitsi av-mammat tietty) Miksei näitä sukulaisia voi jättää rauhaan. ja en ole sukulainen enkä mikään tuttu vaan jotakin rotia tähän kaiveluun.
kuvitella, kuinka sukulaiset - johtajat ja terapeutit tulevat tuonne Tarkin yksiöön sunnuntaikaffeille?
No niinpä. Eivätpä tainneet kukaan kyläillä tuolla.
Suvun musta lammas, alkoholisti, rappiolla.
Ilmeisesti kyläilivät, koska iltasanomissa oli , että lähisukulaiset epäilivät tätä laamashirviötä mm. myrkkyhoitajan kaltaiseksi. sanomattakin on selvää ettei semmoisia "tuntemuksia" voi lähteä sossuun esittämään (paitsi av-mammat tietty) Miksei näitä sukulaisia voi jättää rauhaan. ja en ole sukulainen enkä mikään tuttu vaan jotakin rotia tähän kaiveluun.
Koko suku joutuu nyt kärsimään. Syyttömiä ei syytellä. Ainoiastaan silloin, jos ovat olleet tietoisia tapahtumista eivätkä ole vieneet asiaa eteenpäin. Ls-ilmoitus on tehtävä jos on aihetta- se on kuitenkin eriasia reagoiko sossut siihen. Ja valitettavasti tässä tapauksessa ilmoituksista ei ole ollut hyötyä.
Paperi-iltiksessä oli isän läheisistä seuraavaa:
Läheiset tyytyivät isän puhutteluun
Isän lähisukulaiset olivat kyläkäynneillä nähneet tytön ahdistuneena ja pelokkaana tai nurkassa itkuisena. Heillä oli vaikeuksia saada tyttöä luokseen kylään.
He huomasivat, että tyttöä syytettiin kaikesta. Äitipuolta he pitivät epäilyttävänä ja valehtelijana.
-Meillä on sellainen vaikutelma, että nainen on sosiopaatti. Minulla on ihan tullut mieleen hänen käytöksestään se myrkkyhoitaja. Hän käyttäytyi aina yliystävällisesti, vaikka olisi tapahtunut mitä, eräs sukulainen kertoi.
Epäilyistään huolimatta läheiset tyytyivät siihen, että yrittivät puhua isälle. Kun tämä ei halunnut kuunnella, asia jäi silleen.
IS 31.8.2012 s. 7
Sama lehti, sivulta 6:
Naapurit eivät puuttuneet
Useat naapurit ihmettelivät, kun murretun näköistä tyttöä juoksutettiin talon sisäpihalla jopa kaksi tuntia putkeen. Vasta sitten hän pääsi sisälle kotiin.
Vasta viikkojen juoksentelun jälkeen yksi naapuri ilmoitti lastensuojeluun, kun tytön kasvoilla oli mustelmia. Juoksut loppuivat vähäksi aikaa, mutta jatkuivat sitten taas.
Eräs pariskunta kuuli omaan asuntoonsa päivittäin, kun äitipuoli kiroili, uhkaili ja haukkui tyttöä törkeästi. He kuulivat myös ääniä, jotka viittasivat fyysiseen väkivaltaan,
-Olen useasti miettinyt, pitäisikö minun tehdä jotain asian suhteen, esimerkiksi ilmoittaa lastensuojeluviranomaisille. Tämä asia jäi kuitenkin vain miettimisen asteelle, mies sanoi poliiseille.
Lapsen äiti näitä ilmoituksia oli siis tehnyt, mutta häntä ei asiassa kuultu.
Ilta-Sanomissa myös paneudutaan tähän äitipuoleen. Hän perusteli julmuutta tapakasvatuksella ja kurinpidolla. Poliisille nainen oli sanonut näin:
Minä olen ollut sitä mieltä, että pitää olla pelisääntöjä ja rajoja.
Esitutkinnasta käy ilmi, että nainen syytti tyttöä kaikesta mahdollisesta . Kun isän kitarasta oli katkaistu kielet, naisen korut olivat kadonneet tai avaimet hävinneet, se oli aina tytön vika.
Ja siitä seurasi rangaistus.
Esitutkinnan perusteella on ilmeistä, että tosiasiassa nainen itse teki ja lavasti kaikki tuhot, joista syytti tyttöä.
Ulospäin nainen esiintyi useiden todistajien mukaan suorastaan yliystävällisenä.
Nainen oli selkeästi aloitteellinen väkivallassa ja syytti isää siitä, ettei tämä laita lasta "kuriin". Isä myötäili ja lähti mukaan julmimpiinkin "rangaistuksiin".
Tyttöä lyötiin, tukistettiin, pakkosyötettiin, annettiin remmiä ja poliisi löysi tietokoneelta videoita, joissa itkevää tyttöä nöyryytettiin. Isä käytti kameraa,
Laitoksesta palattuaan väkivalta paheni, joka ilta tyttö sidottiin ja paketoitiin yöksi. Kuoleman jälkeen äitipuoli on puolustautunut näin:
Ainakin minä ajattelin, että ilmaa saa avoimen päälaen kautta.
Isä kertoo uskoneensa, kun äitipuoli oli kertonut työskennelleensä lastenkodissa, jossa moinen menetelmä oli ollut tavallinen käytäntö.
Rekonstruktiovideolla (sitomisesta) nainen oli esitellyt julmaa tekoaan rennosti ja välillä naurahdellen kuin kyseessä olisi ollut tuikiarkinen tapaus.
IS 31.8.2012 s.6-9
Eivät kaikki Tarkit ole tähän syyllisiä. Miten te voitte olla noin tyhmiä, että uskotte ja levitätte mitä tahansa nettihuhuja.
Mitäs jos näillä ihmisillä ei ole mitään tekemistä kyseisen Tarkin kanssa? Mitään muuta yhteistä kuin sama sukunimi?
Ja vaikka olisikin niin ovatko he syyllistyneet johonkin?
En usko, että kukaan järkevä ihminen ostaa enää näiden tarkkien palveluita. Itse en ainakaan ostaisi.
sukua tapahtuneesta. Toivottavasti teidän suvussanne ei koskaan tapahdu mitään ikävää; lastenmurhia, raiskauksia, tuhopolttoja tms. Olisi ikävää, että teitä syytettäisiin tapahtuneesta vaikka teillä ei olisi tapahtuneeseen osaa eikä arpaa. Tai jopa ehkä olette yrittäneet vaikuttaa asiaan mutta teillä ei ole keinot riittäneet.
Miettikääpä sitä ennenkö lähdette nimettömänä ja asiasta vain lehdistä lukeneena koko sukua tuomitsemaan.
Näiden Tarkkien olisi tullut puuttua lapsen kiduttamiseen.
Koko suku on menettänyt maineensa, ja aiheesta!
TIESIVÄT että pedofiliasta tuomitulla ja omituisella naisystävällä oli yksiössä pieni tyttö. Kenen tahansa sukulaisen pitäisi puuttua asiaan. Asiantuntijalla on lisäksi muita enemmän tietoa ja kokemusta arvioida esim. lapsen käytöstä tai vammoja.
Lisäksi tietysti täytyy selvittää vaikuttiko suvun ammatit ja yhteydet siihen että lapsi kerta toisensa jälkeen palautettiin kidutettavaksi isälleen.
s
Miettikääpä sitä ennenkö lähdette nimettömänä ja asiasta vain lehdistä lukeneena koko sukua tuomitsemaan.
jos alan ammattilaiset ja tytön sukulaiset epäilevät kauheuksia ja pitävät äitipuolta sosiopaattina ja silti "jättävät asian silleen"!
Aivan järkyttävää! Ja naapurit katsovat kun lasta juoksutetaan tuntikausia pihalla??
Itä-Helsinki on viimeinen helvetti, jonne muuttaisin. Tämä yksi hyvä osoitus siitä miksi.
Todella ovat syyllisiä kaikki tytön kanssa tekemisissä olleet!
Yksikin pahoinpitely on liikaa ja riittävästi. Sukulaiset olisivat voineet ottaa tytön luokseen, naapurit soittaa poliisille.
Olen itse sinnikkäästi soittanut poliisit paikalle kun naapuri järti vauvan ja viisvuotiaan uåhksin kotiin ja lähti ryyppäämään. Lapset itki ja poliisit haki äidin kotiin baarista. Lopulta tuli sosiaalihoitaja paikalle, en muista monesko kerta oli.
Sosiaalityöntekijä tarkasti munkin kodin, asuin yksin.
Naisen vihat sain päälleni ja uhkailua kadulla, mutta pätkääkään ei kaduta että toimin.
Haluan, että tämä puoli tutkitaan tässä tapauksessa. Onko todellakin tällä Tarkkien sossutaustalla ollut merkitystä Eerikan lastensuojelun sossujen päätöksiin?
Osataako Helsingin kaupungin sosiaalivirasto palveluita tältä Tarkin veljen sijaiskodilta?
Miksi nämä "ammattilaiset" eivät puuttuneet lapsen oloihin? MIKSI? MIKSI?!!!!!!
MIssä kaupungissa?
siis halua olla missään tekemissä?
Suuttuminen pojan käytökseen ei ole syy jättää pientä tyttöä pojan armoille!
VÄHÄN SUUTTUNUT! Itse tappaisin vaikka oman poikani, jos olisin tämä mummeli.
Ja eroaisin virastani välittömästi.
No silloihan varsinkin isoäidin olisi asiasta tietävänä pitänyt pitää huolta, että hänen lapsenlapsensa on kelvottomassa ja vaarallisessa kodissa.
tämä Tarkki-kuvotus näytti, että ei varmaan ollut väleissä vanhempiinsa. Todella ikävää, jos näin oli, eikä isovanhemmat nähneet ja tienneet nyt jo edesmenneen lapsenlapsensa tilannetta.
Väkivallan ääniä kuuluu, mutta mitä turhaan kenellekään ilmoittaa. Onpahan mehevää kerrottavaa iltapäivälehden toimittajalle sitten myöhemmin.
Tuoko Tarkin äiti on Askolan kunnan sosiaalijohtaja ja isä musiikkiterapeutti. Tämä on 100% varma tieto.
100% varma tieto on peräisin, niin sen voisi uskoakin.
Kyllä mäkin voin sanoa, että 100% varmasti EIVÄT ole TOukon vanhemmat, varma tieto.
on Sirpa Laamanen, mutta onko se se nainen?? Kaimojakin löytyy ja olisi kamalaa, jos syytöntä naista nyt leimattaisiin. Sinänsä, ammatti sopisi hyvin. Onkohan avustettavat olleet kehitysvammaisia, joita voi mopottaa rauhassa pienillä sadistisilla teoilla? Tuollainen ihminen ei ole koskaan kiltti ja hellä.