Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT uusi viikko 48***

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään viikonlopuksi -> itsenäisyyspäivään saakka mummolaan. Huomenna tosin karataan miehen kanssa kaksin päivän tuuletuslomalle (teatteria, ravintolaillallinen, hotelliyö) ja tytteli jää mummon ja papan hoiviin. Mukava viikonloppu siis tiedossa ja kaiken lisäksi pitkä sellainen (vaikka maanantaina pitääkin tehdä etätöitä).

Kuonokas: muistit oikein, minulla oli kokemusta heikoista haamuista (ja heikoista raskausoireista). Sittemmin mitä olen vastaavista kokemuksista lukenut, aika usein on edessä ollut km. Vaan yksilöllisiä nämäkin asiat ovat, joten välttämättä ei ole syytä huoleen.

Rosmariini: hyvä että kävit yksityisellä! Ja Nonnalle samaan syssyyn patistelu lääkäriin (ainakin ne miehen testit...).

Neronja: kiva, että pystyt ottamaan etäisyyttä vauvakuumeilusta. Se olisi varmasti oiva lääke itse kullekin...Vaan hankalahan täältä on pois pysyä ja vähintään kiinnostaa, mitä muille kuuluu! Tässä yhteydessä erikoistsempit WBM:lle jo alkaneessa raskaudessa ja vahvaa plussaa toivon Katrille - taidat olla ainoa vkl:na testaava vai muistanko väärin?

).( kp17/28 Mä jo toisaalla ihmettelin, kun alavatsakivut alkoivat miltei heti ovulaation jälkeen. Lugeista se ei voi johtua, kun laitoin ensimmäisen vasta eilen illalla. Kaipa se kuuluu vaan luteaalivaiheen oireisiin :/

Oikein hyvää loppuviikko kaikille. Pidetään mieli korkealla näin joulunalusaikana!

KK

Vierailija
62/64 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä täällä ollaan vielä vaikka, en ole juuri ehtinyt kirjoittelemaan. Kiirettä työ- ja kotirintamalla. Kaksonen ja Rosmariini taisivat musta kyselläkkin, että mikä on tilanne, tätihän se tosiaan tuli vierailulle. Ehkä senkin takia tässä jokusen päivän olen yrittänyt olla pois koneelta, että en seuraisi niin kauheesti näitä päiviä. Mulla on edelleen vähän vielä tiputusta¿eli tän kertanen tätin visiitti on ollut niin pitkä, että meinannut hermo mennä. Ekat vuodothan näyttäytyi jo viime vkon ma iltana ja sen jälkeen tais olla päivän pois ja tuli taas vuotoa pönttöön asti¿sit taas päivä pois ja taas vuotoa, sen jälkeen tais olla pe ja la, ettei ollut mitään¿ajattelinkin, että tosi omituiset menkat kyllä oli. Tein varmuuden vuoksi perjantaina vielä testin, ennenkö uskalsin juoda mitään alkoholipitoista, mutta negaa näytti. Mietin vaan, että eipä ole koskaan tämmösiä menkkoja ollut, vaikka niukat ovat aina olleetkin. No tosiaan pari päivää oli taukoa ja sit su aamusta asti oli tuonne ilta seitsemään asti massu ihan kaksinkerroin ja sanoin miehellekkin, että on taas sellainen olo, että menkat alkais ihan justiinsa. Ja ihmettelin vaan, että no eihän ne nyt taas voi tulla¿että mitäs se vuoto tossa kuluvalla viikolla sit oli. No mut näin vaan kävi, että sit veskireissulla sitä verta alko tulla ja nyt sillain, ettei enää tarvinut miettiä, että onko nää nyt sit menkat vai ei. Eli su-ke vuosin kun seula to enää pientä tiputusta ja tänään ei sit juuri mitään. Tiedättekö mistä tämmönen tiputtelu nyt sitten voi johtua, tai tää, että menkat venyy vuodon määrästä riippumatta melkein kax viikkosiks? Mulla ei siis ole hajuakaan mikä kiertopäivä nyt on menossa. Vaihtuiko mulla nyt sitten kp1:ksi vasta sillon su:na kun kunnon vuoto alkoi, vaikka pönttöön asti tuli myös aikaisempina päivinä, muttei niin reilusti ja sitten oli niitä päiviä, ettei tullut mitään. Jotenkin on nyt vaan sellainen fiilis, ettei jaksa/huvita laskea mitään päiviä kun ei ole selkeetä tietoa mistä aloittaa. Mulla on varmaan nyt sitten menossa tää Nonnan testikokeilu¿¿ei stressausta tässä kuussa EDES mahdollisista tärppipäivistä¿¿en vaan jaksa.

Mulla on nyt muutenkin vähän varmaan samanlainen fiilis kun Neronjalla¿yritän keskittyä nyt ihan muihin juttuihin. Tässä vaiheessa on varmaan helppo yrittää unohtaa asia vähäksi aikaa, kun on joulu tulossa ja sillä saralla tekemistä ja häärimistä. Joten voipi olla, että mua nyt sitten vähemmän täällä palstalla näkyilee. Jos on aikaa ja innostuta, niin voin tulla katselemaan ja varmaan kuitenkin teidän haahujen kuulumisia luen. Mutta en myöskään kiduta itseäni lukemalla muiden onnellisia hehkutuksia. Teidän haahusiskojen kuulumiset haluan kyllä tietää.

Miljoonasti onnea plussanneille. Onneksi niitäkin on nyt sitten saatu tälle marraskuulle, ettei ihan nollalinjalle jouduttu. Ja niitä tarrasukkia mukaan monta kiloa, että vauvit pysyy matkassa mukana. Kyllä me muutkin vielä joskus perässä tullaan. Ja pahoittelut kaikille, jotka ovat km joutuneet kokemaan¿listalle mukaan vaan.

Olen jo kirjonut jouluaiheiset kuvat tehnyt niistä joulukortitkin. Pitäisi postittaa ne varmaan ensi viikolla jossain vaiheessa. Suurin osa lahjoista on jo ostettu, mutta aviomiehelle pitäisi vielä jotain henk.kohtaista keksiä¿sille jo monta lahjaa onkin, mutta vielä pitäis jotain keksiä¿ketäs muuta tässä hemmottelee kun sitä ukkokultaa. =) No kummilapsille olen hankkinut myös lahjoja¿leluja ja vaatteita, sekä siskon lapsille myös.

Katson kuitenkin tämän joulukuun ihan kaikessa rauhassa ja keräilen voimia uuteen vuoteen.

Mä yritän tulla teitä taas moikkailemaan jossain vaiheessa¿

Titi7 (kp¿ei hajuakaan¿) =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut uusille haahuille!

Sori, nyt tulee lähinnä omaa napaa, mutta koitan ajan kanssa kommentoida muidenkin juttuja jossain vaiheessa.

Mulle sattui nimittäin hassu juttu. Olen tässä pähkäillyt noiden työasioiden kanssa. Olen siis hoitovapaalla osa-aikaisesta kaupan alan työstäni enkä haluaisi siis enää jatkaa siellä hoitovapaan jälkeen. Lähinnä huonojen työaikojen vuoksi. Olen miettinyt että pitäisikö jo nyt alkaa hakemaan muita töitä vai vasta ensi syksynä(itseasiassa olen hakenutkin muutamaan paikkaan, ilman tulosta). Nyt sitten sain tänään sähköpostia (paikasta jossa olin työharjoittelussa), jossa kysyttiin kiinnostaisiko minua mennä tuurailemaan yhtä työntekijää hänen lomillaan. Toisaalta se olisi vain siis talvi- ja kesänlomien tuuraukset, mutta sittenhän voisi kumminkin olla sitten muun ajan kotona. Toisin sanoen pehmeäpi tapa aloittaa tuon nuorimmaisen " päiväkotiura" ... Piristi kummasti päivää!

Mutta nyt odottelemaan vieraita!

Vierailija
64/64 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois oikeastaan lukea ihan oikeaksi sairaudeksi,koska se tuottaa " potilaalle" kovasti paljon huolta ja murhetta ja jännitystiloja ;) Ja sitten miulla,niinku monella muullakin,just tää et toisaalta koittaa unohtaa koko jutun koska tuntee ettei elämästä tuu taas mitään kun miettii vaan.Ja Haahuilla on varmasti viel raskaampaa tää odottelu,koska on ikäviä kokemuksia takana.

Mä koitan nyt ummistaa silmäni ja unohtaaunohtaaunohtaa sen,että kp:t lisääntyy uhkaavasti tätiä ajatellen,ja koitan taas henkisesti valmistautua alkavaan V*****kseen kun täti tulee kylään.Sitten tääl ei taas oo kellään oikeen kivaa vähään aikaan.Ja sit mä taas päätän että en varmasti enää edes kuumeile,että tulee jos on tullakseen,ja sit kuitenkin itseltä salaa tunnustelee ovis-juttuja kehossaan,ja kuitenkin toivoo ja..ja ja.Niin että aika lailla sairauden oireilta kuulostaa.Mitähän työnantaja sanois kun hakis saikkua ja syyksi ilmoittaisi pahalaatuinen vauvakuume,joka estää jopa työnteon ;) kuka kokeilee ekana =D

perjantai-ilta terkuin ukoton Mamma+Fem