Mitä Bulgarianjogurtille on tapahtunut?
Onko täällä muita addikteja? Onko jogurttiasiantuntijoita, jotka osaisivat kertoa mistä on kysymys? Valion Bulgarianjogurtissa oli vielä muutama kuukausi sitten ihana aromi avatessa, rakenne tiivis ja tasainen, erilainen ja mielestäni parempi kuin missään muussa jogurtissa. Sitten suunnilleen samoihin aikoihin, kun siirryttiin muovikansiin, jogurtin laatu alkoi vaihdella rankasti, mutta useimmiten purkit menivät lommolle, jogurtin pinnalla oli nestettä, rakenne oli jotenkin itkettynyt ja entinen raikas aromi tiessään. Nyt löysin jostain Alepasta taas alumiinikantisen purkin ja ilahduin, mutta sisältö oli pettymys: klimppistä löllöä, joka ei muistuttanut entisestä bulgarianjogurtista enää mitenkään! Olen ihan kauhuissani, eikö sitä entisenkaltaista saa enää mistään?
Kommentit (5)
Moni firma muuttaa tuotteidensa koostumusta "salaa" eikä mitään tapahdu josseivät saa palautetta siitä. Esim. Juustoportin kermaviilin rasvaprosentti aleni 10% -> 6% täysin huomaamatta!
joudun syömään nimenomaan sitä Valion bulgarianjugurttia vatsasyistä.
Meidän kaupassa (Prisma) on kaikissa ollut toistaiseksi aina alumiinikansi, ei muovikantta. Ne on olleet ihan normaaleja ok. Ei vetisiä tms.
Jos ei olisi, reklamoisin heti Valiolle.
Minun on pakko syödä sitä; jostain syystä se vain auttaa vatsan bakteeritasapainoon, ei ne apteekin maitohappopillerit ollenkaan.
joudun syömään nimenomaan sitä Valion bulgarianjugurttia vatsasyistä.
Meidän kaupassa (Prisma) on kaikissa ollut toistaiseksi aina alumiinikansi, ei muovikantta. Ne on olleet ihan normaaleja ok. Ei vetisiä tms.Jos ei olisi, reklamoisin heti Valiolle.
Minun on pakko syödä sitä; jostain syystä se vain auttaa vatsan bakteeritasapainoon, ei ne apteekin maitohappopillerit ollenkaan.
Kyse ei ehkä edes ole reseptin muuttamisesta tai valmistusvirheestä, vaan esim. varastointi- tai kuljetusongelmasta parissa käyttämässäni Alepassa. Täytyy nyt vielä katsoa, ratkeaako ongelmani jos vaihdan kauppaa. Kiitos tiedosta! :)
ap
mutta olen Valiolla töissä ja toivoisin että ottaisit yhteyttä kuluttajapalveluun. Maito on monimutkainen raaka-aine ja voi käyttäytyä joskus yllättävästi, ja mikäli jotain yhteyttä pakkausmateriaalimuutoksen ja tuotelaadun välillä on, Valio todellakin haluaa tietää sen mahdollisimman nopeasti.
Joskus tietysti aina on yksittäisiä virheellisiä tuottieta tai eriä vaikkei mistään systemaattisesta ongelmasta olisikaan kyse, mutta nekin pitäisi pystyä paikallistamaan mahdollisimman nopeasti ja tarvittaessa vetämään pois markkinoilta.
mulla on vähän huonoja kokemuksia (tai siis yksi kokemus, mutta kuitenkin) henk. koht. mielipiteiden kertomisesta valmistajalle, enkä tiedä, olisiko siinä mitään järkeäkään. Jos kaikki muut bulgarianjogurttiaddiktit on tän asian kanssa ihan ok, niin eihän mun mielipiteellä ole mitään väliä. Siksi yritänkin täällä tunnustella ilmapiiriä, onko muut tietoisia tästä asiasta. Vaikka tajuan nyt, että tää on vähän huonosti valittu hetki siihen, kun monien mammojen mieleen ei nyt näköjään mahdu muuta kuin tämän yhden tytön surma... :(
ap