Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua viimeksi syntymäpäivänäsi?

Vierailija
31.08.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi mulle tekstivietin. "Hyvää syntymäpäivää, kulta." Tosin olin toisella puolella Suomea ystävieni kanssa, joten pidin tuota ihan huomaavaisena tapana olla keskeyttämättä iltaa ja soittelematta perään.

Vierailija
2/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en nyt muista miten, mutta ihan tyytyväinen olen:-) siitä kun on jo päivää vaille vuosi:-) Odottelen jännittyynä tulevaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi krapulassa ja kiukkuisena. Ei ollut lahjaa eikä korttia. Lapselle sanoi iltapäivällä että piirräs äidille kortti.

Vierailija
4/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu, ettei meidän aikuisten "välivuosia" juhlita sen kummemmin, pyöreitä sitten senkin edestä :)

Vierailija
5/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sydämen muotoisen kaulakorun. Eniten vaikutuin siitä (tuore suhde), että olin täysin sivulauseessa maininnut käyttäväni vain hopeisia kalevalakoruja, ja sellaisen sain.

Oikeasti tärkein asia mulle oli se oivallus, että hän oli oikeasti ajatuksen kanssa kuunnellut mitä sanoin.

Vierailija
6/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidettiin mennä ihan Rossoon :D

Lahjaksi sain (ja saan toivon mukaan jatkossakin) oman autoni huollon ja katsastuksen. Minusta se on hyvä lahja.

Vierailija
7/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toivomani lahjan ja söimme perheen kesken herkkuja. Ei tullut tasavuosia täyteen.

Vierailija
8/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluisan kirjan lahjaksi. :)

Meillä huomioidaan kaikkien perheenjäsenten synttärit.

Vierailija
9/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain synttäriaamuna käskyn pakata laukun ja töiden jälkeen suunnattiin kentälle ja pitkäksi viikonlopuksi Berliiniin.

Vierailija
10/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sinänsä, mutta kismittää edelleen kun tiedän, että syy tuohon oli vain se ettei mies jaksanut keksiä mitään lahjaa. Kyseessä oli ensimmäinen yhdessä vietetty syntymäpäiväni.

Vierailija
11/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lupaus lahjasta, jonka sain vasta vähän myöhemmin, kun ei siihen hätään löytynyt. Mutta kannatti odottaa:)

Vierailija
12/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille menoilleen yksin ja viipymällä myöhään, vaikka pyysin häntä kotiin luokseni. (Tämän hän on tehnyt monena äitienpäivänä.) Kolisteli yöllä, etten saanut nukuttua ja olin töissä tosi väsynyt seuraavana päivänä. Toi illalla ruusuja ja sanoin, että on tilannut mulle lahjan. Sulatti pakastimesta joskus ostamani Ikean kakun. Edellisenä vuonna hän lupasi minulle lahjaksi matkan. Eipä ole näkynyt. Ei enää romantiikkaa meidän suhteessamme. Arvatkaa, olisinko otollista maaperää, jos joku sattuisi antamaan minulle huomiota?

Vierailija
13/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
14/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lisäksi tuonut aamiaisen sänkyyn. En oikein muista, kun siitä on jo melkein vuosi. Meillä on synttärit lähekkäin, niin yleensä tehdään jotain yhteiskivaa molempien kunniaksi.

Vierailija
15/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole ollenkaan mun tyylinen, ei edes kivet oikean värisiä :(. olen pitänyt kerran.

Vierailija
16/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sopinut äitinsä kanssa että lapsemme menevät mummille hoitoon neljäksi päiväksi ja mies vei mut Pariisiin

Vierailija
17/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli järjestänyt minulle loman salaa. Ihanaa oli?

Vierailija
18/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kateellinen ja surullinen siitä, mitä olen menettänyt.

15

Vierailija
19/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultainen sydämenmuotoinen kaulakoru, jossa on myös sydämenmuotoinen punainen rubiini

Olemme olleet naimisissa yli 25 vuotta

Haluatko kysyä minulta jotakin ?

Vierailija
20/24 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi aamulla suklaata

kun tulin töistä, oli mies jo kotona. Oli tullut normaalia aikaisemmin. Oli tehnyt lasten kanssa herkullisen ruuan ja jälkkäriksi suklaakakkua :)

Turha varmaan mainitakaan, että rakastan suklaata... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän