Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avovaimoni on kontrolloiva ja riidanhaluinen, mitä tehdä?

Vierailija
31.08.2012 |

Niin. Mielipiteitäni hän ei kuuntele, mieluummin kertoo mitä minä ajattelen asioista ja elää sen mukaan.

Riitoja ei voi sopia ennenkuin myönnän olevani väärässä, riippumatta siitä olenko oikeasti väärässä vai oikeassa. Riidat myös alkavat hänen aloitteestaan, vaikka kuin yritän olla diplomaattinen ja sovitteleva.

Jatkuva huuto on aiheesta "sä et ymmärrä etkä kuuntele pätkääkään mitä mä sanon". Riippumatta siitä kuuntelenko, ja ymmärränkö. Tottakai ymmärrän.

Olin reilusti kotona jonkin aikaa suhteestamme, riitoja tuli. Sitten aloin olemaan poissa kotoa paossa riitoja, ja siitäpä niitä riitoja vasta tuleekin.

Erolla uhkailu tapahtuu n. kerran kuussa, alkoi kun oltiin oltu yhdessä vuosi, ja oltiin juuri muutettu yhteen. Syinä on yleensä minun toiminta, olen tehnyt sitä tai tuota väärin, tai en ole kuunnellut tai ymmärtänyt jotain mitä hän on minulle sanonut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mitä voin tehdä?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkaa tuntua että AP on itse näiden mollaavien viestien takana Jos ei, aivan uskomatonta käytöstä Av! Ette tiedä tilanteesta mitään!

Vierailija
82/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suhde mieheni kanssa?

Kuulostaa ihan yhdeltä Heidiltä!

Nimittäin motiivisi laittaa nimi tänne...

Vierailija
84/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Heidi

oli suhde mieheni kanssa?

Kuulostaa ihan yhdeltä Heidiltä!

Nimittäin motiivisi laittaa nimi tänne...

Vierailija
85/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla ap.

Tämä on narsistien uhrien vertaistukipalsta, jossa kaikkien exät ja monesti nykyisetkin ovat narsisteja.

Vierailija
86/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Heidi

oli outoa. "Kuulostaa Tarulta, Sannalta, Tuijalta"... aivan turhaa alkaa luetella, ellei ole joku erityinen syy. Ettei vaan olisi arvattu oikein, osui ja uppos ja tulit selitteleen sitten.

Vierailija
87/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä todella hyvä paikka pyytää ja saada objektiivisia, hyvin pohdittuja ja eteenpäinvieviä neuvoja. Jatkossa mä kyllä kysyn täältä ihan kaikki mun parisuhteeni asiat.

Vierailija
88/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Oikeasti. Hyvä mies, sulla on elämä edessä ja löydät hyvän naisen kyllä.

Vierailija
89/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
90/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
91/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
92/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuuntelisi tuollaista pätkääkään ja ottaisin eron. Mukaviakin naisia on olemassa.

Vierailija
93/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun avulla saada avokkinsa epäilemään itseään. Että hän on paska nainen kun odottaa mieheltään apua ja reaktiota. Kumpikaan ei vastannut onko ollut väkivaltaa, pettämistä tai valehtelua. Veikkaan että AP:n puolelta on ollut ainakin toista näistä.

Arvon naiset, olette susia toiselle naiselle, joka selvästi on huonossa suhteessa.

Apn nainen: tsemppiä!

Vierailija
94/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Mitäköhän tähän kaikkeen vastais. Ei, en tullut baarireissulta vaan valvoin kun ei uni tullut.

Viestin tarkoitus oli kai saada vastakaikua ja pallottelua omille ajatuksille. Haukkumisen tarve näyttää palstalla olevan suurehko, mutta niitä en tullut hakemaan.

Kirjoitus oli kärjistettyä tekstiä. Hyvääkin toki suhteessa on.

Nämä nyt olivat niitä ongelmia joihin en keksi ratkaisua, enkä koe omalla toiminnallani voivani vaikuttaa, koska kaikki keinot on käyty läpi muttei millään tunnu olevan pysyvää vaikutusta.

Joku kyseli petänkö, ryyppäänkö jne. Ei, en petä, enkä ryyppää. Rahaa on ihan riittävästi molemmilla, se ei ole koskaan hiertänyt.

Ihmetyttää vain onko naisella joku perustarve sanoa miehelle miten pitää olla ja tehdä, ja sitten osoittaa mieltä erinäisin tavoin jos näin ei tapahdu.

Surullista on tietenkin se että täytyy ihan internettiin asti julkiselle keskustelupalstalle tulla hakemaan vastakaikua ajatuksilleen.

Vierailija
95/95 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää parisuhdeterapiaan

itse pitää auttaa itseään, alkaa elää omaa elämäänsä kun toista ei voi muuttaa, niin

voi muuttaa omia suhtautumistapojaan

se muuttaa tilanteita