Jos miehesi katsoisi tv:tä klo 24-01 asti ja sinulla olisi herätys klo 6 aamulla töihin
mies ei suostuisi laittamaan tv:n ääntä pienemmälle. Mitä sanoisit/tekisit?
Kommentit (28)
En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.
ja ihmettelisin onko se tullut hulluksi vai tyhmäksi, kun ei enää ymmärrä puhetta.
Välistä saa oven kiinni. Ei haittaa telkan äänet.
että muistaisi jonkin aikaa olla hissuksiin. Meillä on kyllä ihan tavallista, että toinen katsoo telkkaa ja toinen jo nukkuu. Mutta kyllä meillä aina telkkari on ihan mahdollisimman hiljaisella, jos joku on jo nukkumassa - vaikka lapsetkin.
koska miehen peti ja töllö on kaksi kerrosta alempana kuin mun peti ja töllö
käytän niitä nytkin. mieheni valvoo aina myöhempään kuin minä. olen aika herkkäuninen ja herään helposti, vaikka mies ei kummemmin mesoaisikaan.
Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.
Jos untani ei arvosteta, se saa minut kiukkuiseksi kuin tuhat miljoonaa turkinpippuria!
En mitään. En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.
Mies katsoo aina telkkaa reilusti yli puolen yön ja minulla on herätys arkena klo 6. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen. Minusta on kiva nukahtaa kun on jotain taustamelua. En osaa nukahtaa jos mies jostain kumman syystä menee yhtä aikaa nukkumaan kuin minä.
Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.
ja rajoitat hänen elämäänsä estämällä häneltä hyvän leffan katselun.
ap
En mitään. En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.
Mies katsoo aina telkkaa reilusti yli puolen yön ja minulla on herätys arkena klo 6. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen. Minusta on kiva nukahtaa kun on jotain taustamelua. En osaa nukahtaa jos mies jostain kumman syystä menee yhtä aikaa nukkumaan kuin minä.
-katseltaisiin yhdessä televisioa loppuun asti
-laittaisin korvatulpat
-kävisin nukkumaan ilman ihmeempiä
-saattaisin huomauttaa ja manata,että haluan nukkua. Saattaisi sammuttaa television.
-houkuttelisin petipuuhiin, jonka jälkeen nukkumaan
Meillä on onneksi monta muutakin telkkaa ja kolme sohvaa eri huoneissa mihin mies ystävällisesti siirtyykin silloin kun mä haluan katsella makkarissa telkkaa =D
sanoisin miehelle, että herättää lapset aamulla ja menisin hotelliin yöksi. Meillä tehosi uskomattoman hyvin: mies tietää nyt, että minä ihan oikeasti lähden, jos hän ei kuuntele.
harvoin menen nukkumaan ennen klo 24 ja herätys on välillä 2-5 aamuna viikossa klo 5.15.
Joskus jopa silmälaput. Telkkari ei ole samassa huoneessa missä nukun. Olen äärimmäisen herkkäuninen, häiriinnyn pienimmästäkin äänestä tai ylimääräisestä valosta.
ei selvää toivetta uskoisi (onneksi uskoo, samaten minä, jos tilanne olisi toisin päin), niin hommaisin korvakuulokkeet. Jos ei suostuisi käyttämään, niin repisin digiboxin ja ottaisin omaan kainaloon nukkumaan. Minä olen television ja boxin hankkinutkin, niin minä niistä loppupeleissä päätänkin. Jos ei viitsi katsella hiljempaa, niin ei tarvi katsoa sitten ollenkaan. Onneksi meillä riittää pieni pyyntö tarpeen tullen, niin ongelmia ei ole :) ja tooooodella pienessä kaksiossa asutaan yhdessä :)
sitä varten on kuulokkeet miehellä, olempa nämä viimeisimmät vielä itse ostanut lahjaksi miehelle. :)
Pistäsin ulkoruokintaan tommosen ukon joka ei osaa ajtella muita kun itseään..
ja sulle korvatulpat ja korvalaput
- mies kuulostelee yöllä lapset, koska sähän et voi niitä sitten kuulla.
: )