Pitäiskö kalun tuntua joltain pillussa?
Siis vaikka missä asennossa? Jos olen päällä, tuntuu mielettömän hyvältä ja saan orgasmeja. Muissa asennoissa pitää roplata klittaa orgasmin eteen.
Kommentit (10)
Musta tuntuu hyvältä silloin, kun laitan reidet ristiin riipumatossa kyljelläni maatessani ja mies ottaa minut takaapäin seisaaltaan.
kummoiselta tunnu. Oikeastaan tykkään enemmän esileikeistä.
Naiminen on hyvää esileikkiä ennen panemista. Siinä pannessa joutuu tussu tosi koville ja miksei kullikin.
miltään 3 lasta alakauttaa ja ei edes ennen sitä tuntunut miltään...ehkä jättireva tai joku mentaalliongelma.nyt synnytysten jälkeen ei oo pljoa kiinnostanu eikä normi 18/¤cm kuitenkaan missää tunnut mutta rakastan lapsiani ja iso kyrpää jos haluan, ei mitään käyttöä enää tälle "yritttäjälle" ei edes ollut siitin normi paska 189kg .läski ,manboobs.16cm...
Ei se normaalisti tunnu juuri miltään, ellei ole aivan tavaton. Vähä kutittaa reunoilta sillai kuin kusiaine kävelisi kädellä. Perseessä tuntuu paljo enemmän ja pahalta.
Eik se kylmä dildo varmaan missään tunnu.........Vai mitä sä käytät teeeeeeeee?
ja nautinnollisin paikka on klitoris. Klitoriksen toinen puoli on pimpassa ja joitain tuntemuksia voi lähteä sieltäkin. Ei tosin likimainkaan samaa kuin näkyvästä osasta.
ja nautinnollisin paikka on klitoris.
10 vuotta on etsitty, mutta ei vieläkään ole löytynyt. Naiseni on ujo.
synnytys,repesin siinä ja kyllä mulla nyt toivuttuani tuntuu kulli ihan sielä pimpassa...!Miksei tuntuisi...Olen myös jumpannut lihaksiani;)
Kun ukko kankeaa emättimen aukon levälleen, niin sillon tuntuu vähäsen. Sitten, kun työntää munan sisään, niin alkaa aina haukotuttaan. En käsitä, mistä se johtuu. Yritän kuitenkin aian pysysä hereillä, vaikka välillä saatan torkantaa toviksi. Yleensä aina loppuhuipennukseen viimeistään kuitenkin herään, kun mies puhkuu, ähisee ja vinkuu.
Ei se normaalisti tunnu juuri miltään, ellei ole aivan tavaton. Vähä kutittaa reunoilta sillai kuin kusiaine kävelisi kädellä. Perseessä tuntuu paljo enemmän ja pahalta.