Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloihan täältä loppuu kullien mittailut

Vierailija
03.02.2015 |

Omaan ison kullin eikä siitä ole kun haittaa

Turha niitä on mittailla, Mulla on ympärimitta 18cm ja pituutta jotain 20cm luokkaa. Tähänasti on pitänyt laittaa liukkari ja suurin osa naisista on sanonut että sattuu, väljät vitut on taas eri asia. Mutta ei se koko mitään ratkais vaan tekniikka, joten lopettakaa mittailut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ympärys pitää paikkansa, niin eipä mahtuisi minuunkaan ihan sovinnolla. Ja olen väljähkö lorttopillu, puhki nussittu ja kolme synnyttänyt. Että voi kuvitella tuskasi, ei tuollaisella kullilla tee mitään. Jopa minä runsaasti poljettuna naisena saattaisin pelästyä.

N31

Vierailija
2/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pervo nainen. Minä haluaisin koikeilla tuollaista jöötiä. Sidottaisiin sängynpäätyyn perse pystyssä ja antaisin palaa, uskon että vittuni kestäisi. Mistä sut löytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyy milloinkahan kullien mittailut loppuu, ja sitten paistattelee omalla valehdella kookkaudellaan :D Taitaa olla pienimunainen huonolla itsetunnolla varustettu tyyppi.

Vierailija
4/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun iso pillu saa sopivaa munaa sisäänsä.

http://ts4.mm.bing.net/th?id=HN.608019730066506625&pid=15.1&P=0

Vierailija
5/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:49"]

AP kysyy milloinkahan kullien mittailut loppuu, ja sitten paistattelee omalla valehdella kookkaudellaan :D Taitaa olla pienimunainen huonolla itsetunnolla varustettu tyyppi.

[/quote]

Normaalisti en alentuisi vastaamaan. Mutta minulla on liian iso ja kärsin siitä, olisiko sinusta hauskaa jos naiseen sattuisi kun työntäisit kullias pilluun tuskin, olisin tyytyväinen jos olisi normi vehje. On niitä muitakin isokaluisia miehiä jotka varmaan kärsivät samasta asiasta. Jätän kommenttisi omaan arvoon.

Vierailija
6/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut hiljattain seurustelemaan naisen kanssa, josta pidän kovasti, mutta en saa tyydytystä seksissä hänen kanssaan.
Yhdynnässä tuntuu kuin penikseni ei edes koskisi hänen emättimensä seinämiin, ainoa kohta jossa tuntuu edes vähän painetta on aivan emättimen suuaukolla. Mutta sen jälkeen on vain pelkkää tyhjää, joten penikseni ei saa tarpeeksi stimulaatiota saadakseni orgasmin.

Tyttöystäväni ei ole koskaan synnyttänyt ja minun penikseni koko on suomalaista keskivertoa isompi, joten en tiedä missä vika on. Voiko asialle tehdä jotain? Vai pitääkö minun vain hyväksyä että en voi koskaan saada tyydyttävää seksiä hänen kanssaan?
Nimimerkki: Turhautunut, mies 28 vuotta

RFSU:n seksuaaliterapeutin vastaus:
On hyvin vaikea arvioida emättimen tilannetta pelkän kysymyksesi perusteella. Keskustelu aiheesta voi olla vaikeaa, ja pitää valita sanansa tarkoin ettei toinen tunne oloaan loukatuksi. Onko nainen kantanut huolta emättimestä? Tai oletko ottanut asiaa esiin keskustelussa? Naisten emättimet ovat erilaisia ihan niin kuin mitkä tahansa kehon osat ihmisillä (ja niin myös ovat miesten penikset). Emättimen lihaksistoon voi vaikuttaa jumppaamalla. Tässä linkki ohjeeseen:
> Lantionpohjan lihakset ja niiden harjoitusohjeet

Hyvässä parisuhteessa on useita osa-alueita ja seksi on siitä vain yksi osa. Toki suhteessa voi seksin rooli olla hyvinkin merkittävä. Jos koet suhteen hyväksi, ja rakastat kumppaniasi, tulee teidän yhdessä löytää ratkaisu tilanteeseen. Et tuo nyt kysymyksessäsi esiin, että millaisissa asennoissa harrastatte seksiä. Asennoilla voi vaikuttaa niin miehen kuin naisenkin tuntemuksiin. Takaapäin (polvillaan ollessa) asennossa voi emätin tuntua kenestä tahansa väljälle, jos lihaksia ei samalla jännitä. Jos sitten taas nainen on alla ja pepun alle laitetaan vaikka tyynyjä ja nainen pitää reidet yhdessä voidaan taas emättimeen saada aikaan painetta joka lisää miehen tuntemuksia.

Eli nyt kokeilemaan sopivaa asentoa tai ottamaan muut keinot käyttöön. Käsin tyydyttäminen, suuseksi yms. asiat lisäävät sinun nautintoasi varmasti. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, vaan siihen sisältyy paljon muitakin asioita, joilla voidaan seksielämästä tehdä nautinnollista.

Vierailija
7/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:20"]Iso munaisille pillua tarjolla. http://25.media.tumblr.com/e6f3b9415390d43ae81de9465dde1014/tumblr_mznrteutUu1sjiglro1_1280.jpg
[/quote]

Hah, toihan on vain vähän isompi kuin minun:) Ja eri värinen. Olen vähän suljetumpi suuaukosta, mutta sisältä varmaan lähes yhtä väljä. Mies väittää etten ole, mutta en nyt sentään ihan idari ole;)

Vierailija
10/11 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:20"]

Iso munaisille pillua tarjolla. http://25.media.tumblr.com/e6f3b9415390d43ae81de9465dde1014/tumblr_mznrteutUu1sjiglro1_1280.jpg

[/quote]

Tuollaiseen kyrpäni mahtuisi. AP

Vierailija
11/11 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:49"]

[/quote]

AP tässä sinä epäluuloinen. Katteleppa netistä kyrpien kokoja. En ole poikkeus tässä asiassa, minulla vielä seisoo mutta nämä jätit mitä netissäkin on yli 25-30cm niillä ei muuta virkaa kun pelotella mummoja. Pisin taisi olla joku 50cm, mutta täällä oli naisten pilluista kuvia johon mun kaluni mahtuisi.