Onko valmis pakasteruuat epäterveellisiä lapsille?
Moi!
Onko valmis pakasteruuat, esim. pinaattikeitto, valmis kalakeitto ym. kovin epäterveellisiä? Olen lapsille antanut mm. keittoa, joka tehty pakastepussista jossa valmiina perunat- ja keittokasvikset.. Olen lisännyt vain lihan, kanan tai nakit(+maustanut hiemaan). Nyt olen alkanut miettimään, että ovatko kuinka epäterveellisiä? Teen kyllä myös itse lapsille esim. makaroonilaatikkoa ym. Mutta, olen myös käyttänyt aika paljon noita ns.puolivalmiita. Pitäisiköhän alkaa kuitenkin luopumaan niistä... Kertokaa te viisaammat :)
Kommentit (3)
niin kaikki muu paitsi jostain ihme kik-herneistä valmistettu ruoka on suoraan saatanasta.
Jos siinä on paljon E-koodillisiä lisä- ja aromiaineita, oudonkuuloisia aineita joita ei tulisi kotona tehtyyn vastaavaan ruokaan ja huonoja rasvoja, niin ei kannata kovin usein semmoisia syödä jos haluaa terveellistä.
Mutta kyllä pakasteista löytyy ihan viattomia ja terveellisiäkin tuotteita joissa ei ole mitään ylimääräistä verrattuna kotiruokaan. Silloin se ei ole sen huonompi kuin kotona pakastettukaan, eli eihän pakastettu ihan täysin tuoreen veroinen ole mutta ei nyt msisään nimessä epäterveelliseksikään pakastus ruokaa tee.
Itse annan lapselle pakastelohikeittoa noin kerran viikossa, on ainakin tosi hyvää enkä usko että on kovin epäterveellistä.