Mä en ymmärrä "Martina-vihaa" sitten yhtään!
Mihin se kaikki negatiivinen arvostelu oikein perustuu?
Oon katsonut netistä noita vauvakuume-sarjan jaksoja ja nauranut vedet silmissä Martinan ja Eskon tempauksille ja jutuille. Siis nauranut hyvässä mielessä, en ivallisesti. Niillä on kummallakin ihan uskomattoman ihana huumorintaju ja pystyvät nauramaan itselleenkin mikä on TODELLA harvinaista. Muutenkin vaikuttaa tosi kultaisilta ja ystävällisiltä ihmisiltä.
Täällä palstalla joskus arvosteltiin mm. sitä että Martina treenaa ja käy kaikenlaisissa vartalohoidoissa ja vie siksi aikaa Victorian hoitoon. Kropan hoitaminen on mun silmissä osa Martinan työtä enkä mäkään vie töihin lapsia.
En keksi mitään hyvää perustelua noille "tuomitsijoille" dissata Martinaa.
Kommentit (6)
mutta miten ihmeessä voit kuvata häntä kultaiseksi ja ystävälliseksi? Nainen nousi julkisuuteen salarakkaana ja haluaa pysyä julkkiksena niin kovasti, että on valjastanut lapsensakin koneistoonsa.
Minusta hän on ohjelmissa itsekäs, lapsellinen ja vittumainen.
Joo joo ja mähän olen vain kateellinen
mä puhunut mistään kateudesta, ihmettelin vain mihin kritiikki perustuu.
Martina nousi julkisuuteen salarakkaana mutta kyllä mullakin on nuoruudessa omat hölmöilyt takana. Varmaan meillä kaikilla on.
Se että haluaa pysyä julkisuudessa, kun on ammatiltaan laulaja ja tanssija, on varmaan ihan ymmärrettävää.
ap
Martina. Se on hyvännäköinen nainen mut kaikki haukkuu sitä rumaksi.
Kukaan mies ei halua olla sen kanssa koska se on samaa julkisuusluokkaa suomessa kuin tuksu.
Ja kuka haluaisi olla tuksun kanssa?
Martina on ihan fiksu nainen ja varmasti rakastaa lastaan.
Kyllä mä vähän säälin että sitä ei suomessa arvosteta edes ihmisenä vaan se saa tappouhkauksia yms.. kenelle se on tehnyt mitään pahaa??
älkää lukeko seiskaa tai sen blogia jos vihaatte noin paljon..
joten ammatiksi jää julkisuustyrkky.
mä puhunut mistään kateudesta, ihmettelin vain mihin kritiikki perustuu. Martina nousi julkisuuteen salarakkaana mutta kyllä mullakin on nuoruudessa omat hölmöilyt takana. Varmaan meillä kaikilla on. Se että haluaa pysyä julkisuudessa, kun on ammatiltaan laulaja ja tanssija, on varmaan ihan ymmärrettävää. ap
riittää keikkaa. Ja lisäisin vielä että tekee myös ammattimallinhommia. Ne on AIVAN OIKEITA ammatteja nekin ja niistä maksetaan sen elanto. Ymmärrän siis täysin sen että tarvitsee julkisuutta.
ap
Vaikka eivät haluaisikaan elää martinaelämää, niin silti ovat kateellisia siihen, että hän jaksaa panostaa ulkonäköönsä, on huumorintajuinen ja uskaltaa olla oma itsensä.
Ainahan julkkiksia morkataan ja haukutaan heitä ja heidän valintojaan. Silti heistä luetaan, katsotaan ohjelmia jne.