Liian pitkään kestävä seksi...
Mites tälläiseen ongelmaan kun mies ei välillä meinaa laueta ollenkaan.
Seksi kestää ja kestää, joutuu pitämään taukoakin välillä ja hiki tippuu otsasta sekä hänellä ja mulla, vihdoin kyllä laukeaa.
Mutta olen jo siihen mennessä kyllästynyt ja haluaisin lähteä karkuun kesken kaiken,kun tuntuu että paikat hinkkautuu liikaa, ja ei enää kiinnostakaan.
Välillä laukeaa taas hyvin. Pettääkö se mua kun välillä laukeaa hyvin ja välillä ei, ei asuta yhdessä. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi.
Kommentit (50)
Onko tuo nyt ongelma? Tässä tilanteessa se ongelma on enemmän naisen huonossa itsetunnossa. Minä saan orgasmin viidessä.minuutissa, jos niin tahdon. Jos taas tyydytän naisen ensin, alkaa oma huippu olla työn takana. Vikahan tietysti on aina miehen, eikä koskaan naisen liian nopeanopea tuleminen...
Ällöttää koko touhu kun tietää että mies on tunnoton poketumputuksen takia
Just näin. tumputuksen jälkeen ei laukea.
Vierailija kirjoitti:
Jos partneri on tarpeeksi kaunis ei tee mieli tumputtaa .
Vierailija kirjoitti:
Just näin. tumputuksen jälkeen ei laukea.
Vierailija kirjoitti:
Joo edes kauneinkaan nainen ei riitä. Pitää olla silikoni, botoksi, perseipmlantoitu kylkiluut katkaistu barbi. Näillee siis itse kaljaa kiskoville rööki suussa tumputtaville möhömahoille.
Ällötykset vaatii että nainen näyttäs pokeämmälle mitä jos kattois sinne peiliin ja miettis miten vastenmieliselle vaimosta tuntuu mennä sänkyyn semmosen kanssa.
Miksi naista haittaa jos mies ei laukea?
Oma vaimo vähän stressasi jos huomasi etten ollut lauennut. Hän itsekin sanoi saavansa orkun helposti jos on saamassa ja joskus tietää jo etukäteen ettei tule laukeamaan, mutta että seksi on silti kivaa.
Minustakin seksi on kivaa vaikkei edes laukeasi. Silti nainen sitä stressaa.
Mennään vähän epäsynkassa: Vaimo laukesi aiemmin todella helpolla ja nopeasti ja minulla taas kesti. Sitten opettelin laukeamaan nopeasti, mutta kun vaimo aloitti hormoniehkäisyn niin nyt hän ei enää laukea helposti.
Nyt Koitan aina ensin sormilla antaa orgasmin ja sen päälle panemista jossa nainen saa välillä uudestaan.
Kohta loppuu hormoniehkäisy ja toivotaan että aiemmat halut palaavat.
Pirin käyttö aiheuttaa tällaisia ongelmia. Sehän on kai aika yleistä.
Sopikaa keskenänne aika, joka seksiin käytetään. Jos se on 14 minuuttia, niin oma vika jos ei tule. Tärkeintä että toisen moittiminen loppuu.
Voi kokeilla myös parinvaihtoa ja miettiä toimisiko joku toinen partneri paremmin.