Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ihanan siistiä - paitsi miehen kamoja

Vierailija
28.08.2012 |

Olen pari viikkoa ottanut asiakseni raivata koko talon joka ilta, kaikkien muiden kamat paitsi mieheni. Meillä on ihanan siistiä, paitsi että meillä on kauhea sotku. Mutta mies ei huomaa mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vois varata miehelle omaksi? Voisit sinne sitten lykätä isolla harjalla sen romppeet pois silmistä. Tai autotalliin/varastoon oma äijäboksi johon voi kutsua kavereitakin joskus. Niitähän ne järjestelee ihan innolla :)

Vierailija
2/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vois varata miehelle omaksi? Voisit sinne sitten lykätä isolla harjalla sen romppeet pois silmistä. Tai autotalliin/varastoon oma äijäboksi johon voi kutsua kavereitakin joskus. Niitähän ne järjestelee ihan innolla :)

Onko tuollainen miehen oma huone yleinenkin järjestely? Never seen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille miehelle ihan? Ei välttämättä tosiaan huomaa asiain tilaa tai pidä sitä häiritsevänä. Ota rauhallisesti, valitse hyvä hetki (ei sillon ku toinen on just tullu töistä tms.) ja alottele vaikka että sinusta olis mukavampaa jos jne./

voisko ajatella että...

Kyllä se siitä :)

Vierailija
4/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omasta puolestani kerron että juu kyllä on äijäkämppiä olemassa ihan yleisesti. Autotalleissa/ varastoissa tms. rassehtivat autojaan ja prätkiään. Tai levittelevät tekniikkaharrastuksensa (radioita,

puhelimia yms sähkövehkeitä) tai soittokamansa. Ölisevät siellä sitten yksin tai kavereittensa kanssa eivätkä

sotke huushollissa.Ihan on monilla varustettuna jääkaapit ynnä stereot ja jotain röhnötyssohvaa sielä myös. Tosi näppärä järjestely :)

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkorakennuksessa kuvatun kaltainen äijäkämppä jossa mies laittelee moottoripyöriään. Siellä on myös kahvinkeitin :) Minä en puutu siellä mihinkään, se on hänen omaa aluettaan. Itselläni on myös ihan pikkiriikkinen (mutta minulle sopiva) oma huone jonne ei muilla ole asiaa.

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari viikkoa ottanut asiakseni raivata koko talon joka ilta, kaikkien muiden kamat paitsi mieheni. Meillä on ihanan siistiä, paitsi että meillä on kauhea sotku. Mutta mies ei huomaa mitään.