Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsot miehesi kanssa telkkaria.

Vierailija
19.08.2012 |

Menet hakemaan mainoskatkolla itsellesi kupin kahvia. Kysytkö ottaako miehesi ja tuotko sen hänelle? Entä jos hän pyytää että teetkö voileivän myös, teetkö?

Entäpä miehesi, jos tilanne on päinvastoin?

Meillä molemmat kysyy aina että tuonko sulle jotain samalla kun menen keittiöön, ja jos toinen pyytää tuomaan jotain, aina tuodaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme iltaisin niin erilaisia ruokia telkkaa katsoessamme, että ei kannata kysyä toiselta. Poikkeuksena viini. Jos sitä on keittiössä ja itse hakee lasillisen niin silloin yleensä kysyy haluaako toinenkin.

Vierailija
2/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä passaamme puolin ja toisin, jos pyydetään. Yleensä leivät kyllä väännetään itse. Kaffea keittävä totta kai kysyy, ottaako toinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkaria yhdessä ehkä 1kerta kuussa ja joo kyllä silloin voin tuoda ruokaa tai kaffetta miehelle... mieheltä en yleensä pyydä mitään...

meillä ei toimi tollanen normaali passuuttaminen puolin jos toisin... v*tuttaa joo

Vierailija
4/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten tuodaan toisillemme jotain jos toinen pyytää. Välillä taas kysytään toiselta että Otatko jotain ja välillä minä teen leivän samalla kun itse otan. Tykkään tehdä leipiä myös valmiiksi mutta yleensä silloin niihin ei koske kukaan.