Meillä on ihanan siistiä - paitsi miehen kamoja
Olen pari viikkoa ottanut asiakseni raivata koko talon joka ilta, kaikkien muiden kamat paitsi mieheni. Meillä on ihanan siistiä, paitsi että meillä on kauhea sotku. Mutta mies ei huomaa mitään.
Kommentit (6)
se on nukkumassa, ollut jo yli tunnin. Kun on niin rankkaa tuo työnteko, haluaa levätä kotona ja päässä surraa. Näin se joka ilta huokailee.
Pari aiempaakin ihmiskoetta olen tehnyt. Yhteen aikaan jätin viemättä sen pyykit pesukoriin, annoin vaan kasautua ja potkin sängyn alle pois imurin tieltä. Se läjä oli siellä pari kuukautta, kunnes sanoin siitä miehelle. Miehen mielestä se oli ihan lapsellista. Se se kommentti varmaan ois nytkin.
ap
on myös käynyt niin, että astiat loppuivat kun en tiskannut. Sanoin miehelle, että tiskaa, mutta lopulta tein sen itse. Nykyisin kutsun vieraita usein kylään, koska olen huomannut miehen siivoovan sillon edes vähän.
Ihan kuin olisin kirjoittanut noi kaikki jutut :)
miehen mielestä minä en arvosta hänen tekemisiään, että minä ajattelen ettei mies tee kotona mitään, että minä olen aina vihainen siivotessa, että minulla on asennevamma ja että minun pitäisi muuttaa suhtautumistani niin kaikki olisi paremmin.
Tämä ajatus oikeastaan lähtikin siitä, että haluan nähdä miehen osuuden. Kun miehen mielestä minä en kerran näe hänen tekemisiään, niin pyrin nyt ihan tietoisesti keskittymään vain omiin ja lasten sotkuihin. Ainakin tässä saa todistettua, että keittiön lattialle riisutut sukat eivät ole liikahtaneet mihinkään kahteen viikkoon ja eteisen pöydän kamakasat syntyvät helposti pelkästään miehen toimesta.
Keittiön pöydällä miehen paikalla on nyt kolme kahvikuppia ja kaksi ruokalautasta, yksi voileipälautanen ja lasi.
Aion jatkaa tätä.
ap
sanoo, että mun pitää käskeä siivoomaan, mutta -yllättäen- käsken AINA väärään aikaan. Ennen ruokaa on nälkä, ruuan jälkeen pitää saada levätä ja illalla ei jaksa, muullon "ei vaan ehdi".
5
Vastaus kiinnostaa.