Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehesi äo? Veikkaa jos et tiedä.

Vierailija
28.08.2012 |

Ja miten se ilmenee?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan huippulahjakkaat ja -älykkäät, hyvätuloiset ja kauniit ihmiset, jotka lisäksi ovat osanneet pariutua oikein vastaavanlaisen miehen kanssa.

Vierailija
22/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on meistä fiksumpi ja minä kuulun Mensaan, eli en kovin tyhmä itsekään ole.

Hänellä on erinomainen muisti ja omaa nopeat hoksottimet. Hyvä melkein kaikessa. Ainoastaan sosiaalisissa taidoissa olisi kehittämistä - kuten muuten monella Mensan jäsenelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepillä jäätä.

Huomaan että täällä heitellään eri testeihin pohjaavia ÄO- lukuja nyt taas. WAIS:in testi on nyt tällä hetkellä ympäri maailmaa käytetty.

Tiedän omani ja mies on mielestäni aavistuksen verran itseäni tyhmempi.

Vierailija
24/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

130-135, on sen joskus mulle kertonut, mutta en muista tarkkaa lukemaa. Itselläni on hieman korkeampi, 142.

Vierailija
25/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ns. piilolahjakas melkein missä vaan: voi istua pianon eteen ja soittaa puhtaasti ekasta kerrasta asti. Oppii nopeasti kaiken, keksii ratkaisuja ym. paremmin kuin perustavis. Lukee kamalasti, sosiaaliset taidot vähän niin ja näin.

Vierailija
26/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-miehestäni seuraavaa:

äo 120 min.

tunneäly ehkä 2 max :P

Vierailija
27/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

130-140 ehkä, omani on noin 125 (en ole varma, koska en jaksanut tehdä testiä loppuun) ja mies on lahjakkaampi matematiikassa ja hahmottamisessa ja mitä noissa testeissä nyt mitataan.

Mies pärjäisi varmasti hyvin noissa testeissä. Jonkin sortin maalaisjärkeä ja arjen käytännöllisyyttä kuitenkin puuttuu. Nörtti mikä nörtti. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
28/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä 100 paikkeilla. Mies ei ole erityisen älykäs matemaattisessa tai loogisessa mielessä eikä ole koulunkäynti koskaan kiinnostanut kauheasti. On kuitenkin käytännön järkeä paljonkin ja varsin älykkäästi keskustelee yleisistä asioista.

Vierailija
29/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on epätasaisesti älykäs: kielellisesti todella lahjakas, erittäin luova ja taitava vaikuttamaan muihin. Mutta esim. matemaattisesti aika heikko.

Vierailija
30/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul 123 ja se on vähän tyhmempi, muttei keskinkertainen (100)

Vierailija
31/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepillä jäätä.

Huomaan että täällä heitellään eri testeihin pohjaavia ÄO- lukuja nyt taas. WAIS:in testi on nyt tällä hetkellä ympäri maailmaa käytetty.

Tiedän omani ja mies on mielestäni aavistuksen verran itseäni tyhmempi.

WAIS? psykologi teki mulle aikoinaan waisin eikä sanonut pisteitä, sanoi vaan "keskimääräistä älykkäämpi", enkä tiedä tekikö kaikkia osa-alueita.

Vierailija
32/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole paljon minua tyhmempi.

Vierailija
33/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan keskiverto älyltään eli varmaan noin 100 (ei ole testattu,) matemaattisesti kohtuulahjakas, mutta ei juuri muilla aloilla.

Samoin mä olen matemaattisesti kohtuullinen, samoin sosiaaliset taidot on mulla hyvät, muuten aika normikamaa :)

Taitaa olla tälläkin palstalla tyypillinen tilanne, jokainen luulee olevansa keskimääräistä fiksumpi :D Ihan sama, kun jokainen luulee olevansa keskimääräistä parempi kuski :D

Vierailija
34/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole huippuälykäs, mutta kyllä ainakin muutamilla alueilla ihan fiksu. Kielelliset taidot ovat heikommat kuin esim. matemaattiset. Avaruudellisten suhteiden taju lienee parempi kuin minulla. Ammatissaan hän tarvitsee loogisuutta, näppäryyttä, kykyä hallita kokonaisuuksia. Mies on monella tapaa tarkkavaistoinen, fyysisesti ja motorisesti lahjakas jne. Omasta mielestään hän on "tyhmempi" kuin minä.

Vierailija
35/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että mammat täällä on onnistunut nappaamaan itselleen sen 2% väestöstä.

Ei tämä hirveästi yllätä. Täällähän kaikkien ukoilla on 20-senttiset vehkeetkin.

Vierailija
36/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olin opiskelija vasta kun testasin harjoituksen vuoksi, voi olla ettei ihan täydellisen oikea tulos tullut. Omaa äo:ta en tiedä.

Mies on sekä kielellisesti että matemaattisesti lahjakas, väitöskirjaakin on tehnyt, mutta töiden takia ei ole saanut valmiiksi.

Vierailija
37/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi tehnyt jotain internetin "älykkyystestejä", kun jokaisella on vähintään se 130. Puolet kuuluu Mensaan, ja ukokin ÄO on vaatimattomasti se 140-160.

Vierailija
38/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi koulunsa ulkomailla maassa, jossa pistetytetään "yo-kokeet" erittäin tarkasti. Hänet kutsuttiin tulosten perusteella stipendillä yhteen maailman huippuylipistoista. Hänen vanhempansa valitettavasti olivat niin tyhmiä, etteivät ymmärtäneet mistä on kysynyt, eivätkä edes kunnolla kertoneet hänelle.

Tästä saatiin todisteet ihan tänä vuonna, kun mies löysi netin kautta entisen luokkatoverinsa, jonka isä oli opettajana samassa koulussa. Luokkakaverin kotona oli puhuttu tästä. Koulun rehtori oli ollut järkyttynyt, kun "meidän koulun poika" ei mennyt huippupaikalle, vaikka kutsuttiin. Se olisi ollut koulun maineen kannalta tärkeää.

Arkielämässä mieheni älykkyys ei juuri loista, oikeastaan päinvastoin. Minun on usein vaikea seurata hänen ajatteluaan. Hän on lisäksi armottoman epäkäytännöllinen. Oikein perinteistä hajamielinen proffa -tyyppiä. Mitään hyötyä hänellä ei ole älykkyydestään ollut.

Vierailija
39/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että mammat täällä on onnistunut nappaamaan itselleen sen 2% väestöstä.

Ei tämä hirveästi yllätä. Täällähän kaikkien ukoilla on 20-senttiset vehkeetkin.

Tai sitten tämä ketju ei vain kiinnosta apukoululaisia. En tiedä mieheni kalun pituutta, ei varmaan ole kahtakymmentä senttiä, mutta tuota puutetta voi kompensoida käyttämällä älyään sen lyhyemmän kanssa.

Vierailija
40/51 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 110. On akateeminen ja ollut toinen valtakunnallisessa matematiikkakilpailussa joskus aikoinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme