Elämäni NOLOIN lääkärikokemus on koettu tänään
Minulla meni selkä paskaksi viikonloppuna. Todella paha iskiaskipu iski. Menin kuitenkin töihin, ja varasin lääkäriajan työterveyshuoltoon yleislääkärille.
Menin lääkäriin samana päivänä parin tunnin kuluttua. Eikös siellä ollut vastassa joku virkaintoinen, aika hyvännäköinen nuori poika.
Kerroin, että minulla on ennenkin ollut selkäkipua, että tulehduskipulääkettä vaan ja fine. Mutta tämä poika ilmoitti, että nyt haastatellaan ja sitten tutkitaan selkä.
ENSIMMÄINEN AJATUS OLI, ETTÄ VITTU MÄ EN OLE SHEIVANNUT MUN KAINALOITA PARIIN VIIKKOON. KIVA.
Meni ihan kivasti haastattelu. Kesken selkätutkimuksen se poika nosteli yhtäkkiä mun pikkareita. What?
Teki kaikki tutkimukset, mitkä vaan keksi. Kesken tutkimuksen kysyi, onko tunnottomuutta alapäässä tai välilihassa, huusin melkei, että ei. Se tajus, että sentään mun välilihaa ei nyt tänään tutkita.
Tämän jälkeen tämä poju kertoi, kuinka hänen anoppinsa on samassa työpaikassa kuin minä. Jes!
Tuli vähän kopeloitu olo. Koska mulla on selkävaivataustaa, ja kaikkea ei olisi tarvinnut uudestaan kopeloida, varsinkaan kun ei tullut sheivattua.
Kiva kokemus.
Kommentit (48)
En voi kieltää, jotta ei voisi tutkia. Voi tutkia, saa tutkia.
Mutta aistin todellakin, että se tutkiminen ei liittynyt minuun, vaan häneen.
Jotenkin koko tilanne oli absurdi, epätodellinen.
Ehkä hän halusi oppia kliinisestä työstä, mutta aistin että siinä oli muutakin. Aistin sen todella.
t ap
se on kiinnostunut naisten tisuista ja sille kelpaa myös vanhojen tätien tissit jos ei näy nuorempia.
että se meni työntämään nokkansa ja munansa sun tissien väliin.
tulee olo, että haluat nähdä kliinisen neutraalin tapahtuman seksuaalisena. Oletko nuori? Nuoret usein seksualisoivat ihan normaalin koskettamisen (tästä on ihan tutkimustietoa, ja siksi esim. opettajia/nuoriso-ohjaajia kehoitetaan, että eivät saa koskea oppilaaseen, ettei tule väärinkäsityksiä).
Tämä poika työnsi kasvonsa melkein tisseihi kiinni.
Olen itse lähes nelikymppinen.
t ap
"Itse tunnen tulleeni todella pahasti hyväksikäytetyksi, varsinkin kun sen miehen silmät katsoivat koko ajajn minun rintoja.
---
Itselleni jäi vain hyväksikäytetty ja raiskattu olo."
Tarinasi tapahtuneesta on pikkuhiljaa saanut lisää väriä ketjun edetessä, nyt koet jo tulleesi raiskatuksi. Tämä ilmeisesti siksi, että et ole oikein saanut haluamaasi kauhistelureaktiota aikaan.
Lääkärin tutkimukset voivat toki tuntua potilaasta kiusallisilta, se on ihan luonnollista. On törkeää kyseenalaistaa lääkärin taidot ja väittää, että hän on käytännössä hyväksikäyttäjä, joka ihan kiusallaan kyselee asiattomuuksia ja tuijottaa tissejä, jos kerran kaikki tämä on oman pääsi sisällä. Lääkäri toimi aivan oikein, kun ei suoralta kädeltä uskonut maallikon itsediagnoosia.
työnsi kasvot ja munan tisseihisi kiinni? TÄH?
"Itse tunnen tulleeni todella pahasti hyväksikäytetyksi, varsinkin kun sen miehen silmät katsoivat koko ajajn minun rintoja.
---
Itselleni jäi vain hyväksikäytetty ja raiskattu olo."Tarinasi tapahtuneesta on pikkuhiljaa saanut lisää väriä ketjun edetessä, nyt koet jo tulleesi raiskatuksi. Tämä ilmeisesti siksi, että et ole oikein saanut haluamaasi kauhistelureaktiota aikaan.
Lääkärin tutkimukset voivat toki tuntua potilaasta kiusallisilta, se on ihan luonnollista. On törkeää kyseenalaistaa lääkärin taidot ja väittää, että hän on käytännössä hyväksikäyttäjä, joka ihan kiusallaan kyselee asiattomuuksia ja tuijottaa tissejä, jos kerran kaikki tämä on oman pääsi sisällä. Lääkäri toimi aivan oikein, kun ei suoralta kädeltä uskonut maallikon itsediagnoosia.
Komppaan
Muuttuu vähän tämä stoori mehukkaammaksi tässä.
Näin koen. Koen tuleeni jollain tavoin hyväksikäytetyksi. Aioastaan oma valveutuneisuuteni esti, että hän ei päässyt köpelöimään genitaalialueitani.
Kerroin, että minut on näiden oireiden takia tutkittu monesti, että haluan vain kipulääkettä.
t ap
Näin koen. Koen tuleeni jollain tavoin hyväksikäytetyksi. Aioastaan oma valveutuneisuuteni esti, että hän ei päässyt köpelöimään genitaalialueitani.
Kerroin, että minut on näiden oireiden takia tutkittu monesti, että haluan vain kipulääkettä.
t ap
Ei sitä lääkäriä oikeudessa pelasta, että hän sanoo sinun vain halunneen kipulääkettä, eikä siksi tutkinut kunnolla.
Vaikutat vähän psyk-tapaukselta..
Myötähäpeä ap:n puolesta kun ei osannut mennä apteekkiin tulehduskipulääkettä hakemaan :D
Ap kertoi, että oli hyvännäköisen lääkärin hoidettavana. Sitä mielenkiintoisemmaksi tarina hänelle tulee, mitä kiinnostuneempi tämä viehättävä mies oli. Moni vastasi väärin, kun kertoi kliinisestä toimenpiteestä ja jopa velvollisuudesta toimia. Olihan se lääkäri aivan varmasti kiinnostunut ap:sta ja kuinka viehättävä hän oli. Erityisesti ap:n rinnoista. Siitä Ap kaipaa vahvistusta, kun tuli imarrelluksi, kun nuori viehättävä ja vielä koulutettu mies halusi katsella ap:ta. Ei siitä muuten olisi kiva kirjoitella. Tylsimykset! Onhan se melkein loukkaus, kun epäilee velvollisuudentunnoksi tai jopa kliiniseksi sellaista imartelevaa tutkimukseen liittyvää katsetta.
kuin se olikaan.
Ei mulle ole koskaan käynyt niin, että jos vanhan vaivan vuoksi menee lääkäriin, vieras lääkäri vain määrää lääkkeet tutkimatta. Ei kai niin edes saa tehdä, varsinkin kun on kyse jostain voimakkaista kipulääkkeistä.
Kuulosti ihan normaalilta tuo tutkimus. Onneksi säästyit välilihan tutkimiselta, mutta muuten voit relata. Lääkäri tuskin muistaa sinua enää tässä vaiheessa.
Ap kertoi, että oli hyvännäköisen lääkärin hoidettavana. Sitä mielenkiintoisemmaksi tarina hänelle tulee, mitä kiinnostuneempi tämä viehättävä mies oli. Moni vastasi väärin, kun kertoi kliinisestä toimenpiteestä ja jopa velvollisuudesta toimia. Olihan se lääkäri aivan varmasti kiinnostunut ap:sta ja kuinka viehättävä hän oli. Erityisesti ap:n rinnoista. Siitä Ap kaipaa vahvistusta, kun tuli imarrelluksi, kun nuori viehättävä ja vielä koulutettu mies halusi katsella ap:ta. Ei siitä muuten olisi kiva kirjoitella. Tylsimykset! Onhan se melkein loukkaus, kun epäilee velvollisuudentunnoksi tai jopa kliiniseksi sellaista imartelevaa tutkimukseen liittyvää katsetta.
Tämä kävi kyllä itselläkin mielessä. Ap taiskin vaan haluta kuulla, että on varmastikin niin viehättävä ja omistaa niin ihanat rinnat, ettei lääkäripoika pystynyt enää hillitsemään itseään. Vai miten se meni?
Monet nuoret miehet tykkää vähän vanhemmista naisista.
Itse kävin kerran kanssa mieslääkärille, joka pyysi riisuutumaan ja kyllä sen ilmeestä näki, että siitä on ihan kiva katsella potilaita pelkissä pikkareissa ja rintaliiveissä.
Kyllä sen jotenkin näkee onko toinen puhtaan asiallinen vai onko siinä jotain sellaista vallankäyttöäkin mukana, josta salaa nauttii. Suurin osa ihmisten välisestä viestinnästä on kuitenkin non-verbaalista.
Olen suunnattoman kateellinen siitä, että suurin huolenne lääkärin vastaanotolla on se, kun on KAINALOKARVAT!
Voi luoja, kuinka mahdottomasti teitä hävettäis jos joutuisitte jonakin päivänä ensiapuun kirjaimellisesti hikisenä, verisenä, paskaisena ja melkein palasiksi raadeltuna. Siinä vaiheessa karvat voisivat olla todellinen haitta kun pitäisi yrittää kursia kasaan, mutta tuskin te sitä ajattelisitte.
Luulisi lääkärinkin suorastaan ilahtuvan "terveestä" hienhajusta, kun siinä ammatissa joutuu haistelemaan paljon pahempaakin.
haluaa buranaa?? Sitä voisi mennä hakemaan apteekista ja terveydenhoitajalta saikkulappua. Lääkäri tutki sinut, koska sinulla oli oireita. Vai onko normaalia että selkä on kipeä??? Taitaa nyt rouvca kuvitella vaan itsestään liikoja että on ihan lääkäri käyttänyt hyväkseen...
Tulee kanala mieleen....... xD