Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tämä vauva jo synny !?!

Vierailija
05.09.2012 |

Viikon ajan nyt supistellut joka yö n 10min välein.. ja aamulla loppuu.

Mä oon nyt viikon ajan nukkunu n 3h yöunia ja oon jo ihan loppu.

Päivisin on nuo muut muksut huolehdittavana ettei päiväunet tm. onnistu. Juu ja on mies, joka on iltasin kotona. ja oon sillon yrittänyt huilata.

En tiiä tuntuu vaan että on jo ihan loppu ennen ku vauva on ees syntynyt:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5,4 ja 9 vuotiaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina edelleenkin sellanen ronski ja rehellinen kateuden aiheuttama kouristus mahaan, kun kuulen tuon aloituksen otsikon lauseen. Itsellä meni vedet 29 viikolla ja 2 viikko sain vielä pidettyä jalkoja ristissä, niin melkein toivon että saan nuokin fiilikset vielä kokea, yhtään väheksymättä huonoa oloasi :). Mutta kyllä sä jaksat vielä, terve vauva on varmasti sen arvoista!

Vierailija
4/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina edelleenkin sellanen ronski ja rehellinen kateuden aiheuttama kouristus mahaan, kun kuulen tuon aloituksen otsikon lauseen. Itsellä meni vedet 29 viikolla ja 2 viikko sain vielä pidettyä jalkoja ristissä, niin melkein toivon että saan nuokin fiilikset vielä kokea, yhtään väheksymättä huonoa oloasi :). Mutta kyllä sä jaksat vielä, terve vauva on varmasti sen arvoista!

Olen pahoillani puolestasi. Miten teille loppujen lopuksi kävi?

Terve vauva on varmasti kaiken väsymyksen ja vaivan arvoinen. Joskus vaan on mitta täynnä tätä omaa väsymystä... Ja yritän kotona olla valittamatta niin täytyy saada anonyymina valittaa...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi