Työssäkäyvä äiti on henkisesti ja fyysisesti terveempi kuin kotiäiti.
Kommentit (21)
ovat terveempiä sekä henkisesti että ruumiillisesti kuin äidit tai työttömät naiset.
Hoitovapaalla oleva äitihän ei ole kotiäiti vaan nainen, joka on työstään palkattomalla vapaalla tai hoitovapaalla ja ei saa työttömyyskorvauksia.
Ns. kotiäitejä taitaa Suomessa olla aika vähän
kuin ylipäänsä minkäänlaiset naiset.
nämä kotiäiti vs. työssä käyvä äiti ja päiväkoti tuhoaa alle kolmevuotiaat lapset jutut. Meitä kaikkia tarvitaan. Työssäkäyvät tekee rahaa niille kotona olijoillekin ja kotona olevat mahdollistavat (toivottavasti hoitavat ne isommatkin) sen, että saa edes jonkin hoitopaikan muksulle.
Kyllä kannattaisi opiskella ruotsia
[iTyössäkäyvä äiti on henkisesti ja fyysisesti terveempi kuin kotiäiti.]
[/quote]
Aloittiko lapsensa tänään tarhaputken ja tulit siitä aiheutunutta morkkista tänne purkamaan?
kuin hetero miehet tai hetero/lesbo naiset. Ja varakkaampia.
Työssäkäyvä äiti on henkisesti ja fyysisesti terveempi kuin kotiäiti.
Lopettakaa jo nämä kotiäiti vs. työssä käyvä äiti ja päiväkoti tuhoaa alle kolmevuotiaat lapset jutut. Meitä kaikkia tarvitaan. Työssäkäyvät tekee rahaa niille kotona olijoillekin ja kotona olevat mahdollistavat (toivottavasti hoitavat ne isommatkin) sen, että saa edes jonkin hoitopaikan muksulle.
eli vievät työssäkäyvien perheiden hoitopaikat joka tapauksessa.
Olen töissä vain pe ja la iltaisin, isä on silloin lasten kanssa..
Kumpaan ryhmään minä kuulun?
Joten varmaan olet se terve työssäkäyvä.
Joten varmaan olet se terve työssäkäyvä.
Työttömistä kyllä uskonkin asian mutta muuten en alkuunkaan!
nimim. kotiäiti. Kyllä minä kans jo innolla ootan, että saan tämän toisen lapsukaisen sen ikäiseksi, et pääsen töihin ja elämään muutakin kuin tätä koti-arkea. Ei oo kans meikäläistä luotu kotiin vuosikausiks.
lähdeviite on Taloussanomat, niin se selittää tutkimuksen tarkoituksen, kiitos.
Kotiäidit - ja itse asiassa äidit ylipäätään, on kaiken pahan alku ja juuri. Lihavat äidit ovat suoraan Saatanasta.