Työkaveri kutsui koko työporukan kotiinsa
viime viikolla. Hän sanoi vielä, että tarjoaa jotain suolaista, sillä osa porukasta tuli tapaamiseen suoraan töistä. Kum istuimme ruokapöytään hän kysyi otatteko kinkku vai jauhelihapizzaa? Ja sitten laittoi mikroon yksi kerrallaanvieraan toivoman SAARIOISEN pizzan! Olin ihan nolona...miten kukaan voi tarjota sellaista moskaa vierailleen? Ja illan emäntä vielä poltti tupakkaa keittiössä liesituulettimen alla ja sanoi muillekin, että siellä voi käydä sauhuilla, kun parveketta ei ole. Onneksi kukaan muu ei mennyt. No emme istuneet kovin kauaa, vaan suurin osa lähti heti pizzan ja kahvin jälkeen vedoten seuraavaan työpäivään.
Kommentit (11)
luokseen. Siellä me sitten istuimme salissa, kun työkaverin tyttö soitti flyygeliä ja sisäköt trjoilivat virvokkeita. OLi oikein ihania katkaraputuulihattuja suolaisena palana. Viihdyttiin koko ilta.
saimme helikopterikuljetukset palatsin kattoterassille ja sauhuttelimme kalliita sikareja paltsin länsisiivellä sijaitsevalla terassilla oliivipuiden katveessa.
Saarioisten jauhelihapizza :D
Mä olisin voinut viihtyä pitkäänkin, jos niitä pizzoja olisi saanut enemmänkin!
jos et osaa erottaa omia mokiasi muiden tekemistä, niin SULLA on ongelma.
Ja kun olet tosta häpeästäsi päässyt, niin voit toivottavasti edes vähän sääliä tilannetajutonta emäntää. Sen jälkeen voit toivottavasti arvostaa sitä, että hän rohkeni kuitenkin kutsua teidät luokseen, vaikka meno sitten olikin vähän WT. Mä kyllä arvostan sitä, että jaksoi teidät kutsua. Itse asiassa vähän äklöä että täällä virnuilet hänelle selän takana. Mutta aaaaaah, orkku, onhan se ihanaa päästä jakamaan ihmisten noloja tempauksia, aaaaaah.
Eikö olekin mahtavaa kun saa saada ylemmyydentunnosta orkkuja?
No voihan nyt aivan kamaluus sitten. Mitenkä selviätkään nyt tästä traumaattisesta kokemuksesta.
Itse olen juntti pahimmasta päästä, mutta en mä nyt mitään roiskeläppää menis työkavereille tarjoilemaan, jos eivät ihan varoittamatta paukkaisi kylään, eikä mitään muuta tarjottavaa olisi.
Joku grillattu makkara + bisse olisi sekin huomattavasti "hyväksyttävämpää".
Minun työkaveri kyllä laittoi kunnon ruuat, mutta ilmoitti sitten hinnan kanssa kun pöydässä istuttiin.
mutta en ikinä tarjoaisi niitä vierailleni.
menimme koko porukka dösällä Jakomäen ostarin taakse, jossa työkaveri tarjosi raejuustoa suoraan purkista. Käytimme purkin kantta lusikkana ja purkki kiersi kädestä toiseen. Jälkkäriksi polttelimme itse käärimiämme sätkiä, kunnes poliisit hätistelivät meidät muualle.
Teillähän oli oikein valinnanvaraa, ..otatko kinkkua vai jauhelihaa?
Ei voi muuta sanoa kuin, et en saa unta kun naurattaa tää juttu, illan paras!
Aika järkkyä...:)