Miehellä karmea yskä
Kommentit (37)
Kas, Valis on tehnyt tästäkin jo 2 eri aloitusta. "Yllätyyyys"😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kas, Valis on tehnyt tästäkin jo 2 eri aloitusta. "Yllätyyyys"😂😂😂😂😂
Valiksen elämä on ihanaa, mutta niin vaikeaa 😭
flunssa aiheuttaa oireita miehille.
naiset ovat vain salakavalia oireettomia taudinlevittäjiä.
Tuo viimeinen aihe avioliittoa, kun toisessa ärsyttää kaikki, jopa äänet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen aihe avioliittoa, kun toisessa ärsyttää kaikki, jopa äänet.
Ei sillä mitään avioliittoa ole, vaan kimppakämppä miehen kanssa joka ei edes puhu sille.
Täällä sama juttu. Yskää on kestänyt jo kaksi viikkoa eikä tunnu tulevan loppua. Nukkuminen yhdessä on mahdotonta. Koti tuntuu sairasosastolta.
Hengittää nenän kautta sisään. Inkivääri teetä.
Mies yskii, mutta suurin kärsijä on tässäkin...Tadaa; Valis! Sillä hän on nyt ääniherkkä, eikä kestä (*vaikka sitä yskää on entisten, vuosien mittaan kertyneiden aloitusten mukaan kestänyt jo vuosia...). Tämä ääniherkkyys siis puhkesi ihan tuosta vaan.
Pojalla oli, kesti 2 viikkoa, ihan kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mee lääkäriin, juupa juu.
Mitäs alapeukutat? Ihan itse tämä sama ap täällä tämän(kin) kertoi.
Jos nyt hyviä puolia tästä keissistä etsitään, niin Valiksestahan on pian tulossa iloinen leski, joka onnellisena suuntaa kohti vapaata uutta elämää.
Miksei se muuten mene sinne lääkäriin? Kerro nyt sekin, kun kuitenkin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mies yskii, mutta suurin kärsijä on tässäkin...Tadaa; Valis! Sillä hän on nyt ääniherkkä, eikä kestä (*vaikka sitä yskää on entisten, vuosien mittaan kertyneiden aloitusten mukaan kestänyt jo vuosia...). Tämä ääniherkkyys siis puhkesi ihan tuosta vaan.
Se on jo unohtanut pari muuta "sairautta" joista on "kärsinyt" jo vuosia, niin piti keksiä jotain uutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt hyviä puolia tästä keissistä etsitään, niin Valiksestahan on pian tulossa iloinen leski, joka onnellisena suuntaa kohti vapaata uutta elämää.
Juu, varokaa vaan kaikki miekkoset! Tässä on teille semmonen mamma, että...
Mulla oli yskä 5 viikkoa kerran. Ei ollut hauskaa.
Mun pojallakin oli, kesti yli 3 viikkoa.