Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valeprofiili Facebookkiin?

Vierailija
27.08.2012 |

Tarkoituksena olisi siis "selvittää" muutama mieltä askarruttava asia. Eihän siitä voi tulla mitään seurauksia? Tai eihän voi saada selville kuka on sen takana? En tietenkään kenenkään identiteettiä vie....Keksittyä olis kaikki.

Vain muutama kaveripyyntö, johon sitten vaan toivoisi hyväksynnän... ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein feikkiprofiilin itselleni, niin ei mennyt kauaa, kun Facebook sulki sen. En muista kysyikö se ensin henkilöllisyystodistusta, mutta kauaa ei siis välttämättä onnistu feikkaamaan.

Vierailija
22/24 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen kuvan ajattelit laittaa?

Fb vaatii sellaisen, josta sinut tunnistaa (eli kasvot näkyvissä). En itse nykyaikana uskaltaisi, sillä mistälie joku laittaisi syytökset tulemaan perään. Ja tosiaan, sen profiilin hiominen vaatisi aikaa. Ei onnistu vain kahdella sisäänkirjauksella, jos haluat todenmukaisen profiilin. Ellet nyt kirjoita päivityksen siitä, miten liityit vasta äsken Facebookin maailmaan.

Minua kuvottaa ajatus siitä, millaista sairasta tunnetta valeprofiilin omaava janoaa huijatessaan tuttuaan/tuttujaan. Kun vielä olin Facessa, en koskaan hyväksynyt näitä randomeita, koska aavistelin niiden olevan sekopäinen exäni/muu menneisyyden hlö.

Eihän vaadi profiilikuvaa ollenkaan. On mullakin valeprofiili siellä, toki tein sen vain siksi että kävin katsomassa kuinka oma profiili näkyy tuntemattomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kun moni taho "vaatii" fb-profiilia. Et saa mitään tiedotteita tai esim. etuja jos et omaa fb-profiilia. En ole facessa koska en halua jaella tietoja itsestäni julkisesti. Tämän vuoksi feikkiprofiili olisi kiva. Pian varmaan koulut ja päiväkoditkin alkavat vaatia fb-profiilia kun kaiken pitää olla niin digitaalista ja julkista.

Vierailija
24/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja sääntöjä riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi