Väsynyt tilitys
Oon rv 32 ja kävin eilen ultrassa kipeiden supistusten kanssa joita tulee pääsääntöisesti öisin mutta ovat TODELLA kipeitä.No kohdunkaula oli lyhentynyt mutta suu oli onneks edelleen kiinni.Lääkäri sitten käski maata viikonlopun ja olla tekemättä mitään.Meillä on kotona 2 vuotias taapero ennestää että enpä voisi vain maata jos olisin yksin..
Mutta mitä tekee tuo ukkorakas??Makaa perse homeessa sohvalla tekemättä yhtään mitään asian eteen että saisin huilata ja levätä...Taapero juoksee ja touhuu koko ajan luonnollisesti niin minäpä sitten juoksen hänen perässään.Öisin hän on ruvennut saamaan huutokohtauksia,pitää siis käydä lohduttamassa.Ja mitä tekee ukkokulta,ei persettäänkää nosta sängystä :( Minä siis taas yön valvoneena supistusten jälkeen juoksen tämänkin päivän lapsen perässä jotta tuo ukkokulta saa rauhassa maata tuolla sohvalla...:(
Kommentit (2)
sanoin hänelle eilen että nyt pitää auttaa lapsen kanssa koska en todella halua mihkään sairaalaan makaamaan..eilen hän sen vielä tajusi kotiin tullessani mutta taisi unohtaa samantien :(
Puhu miehelle ihan rakentavaan sävyyn, ei miehet aina tajua tarjota apua vaikka tilanne naisten mielestä, ja monien miestenkin mielestä on itsestäänselvä!
Mun mies auttaa usein ja paljon, mutta alussa hänkään ei tajunnut tilanteita joissa on autettava. Nykyään osaa lukea tilanteita eri tavalla kun on lapsia useampi. Ei miehesi välttämättä pahalla käyttäydy noin.
Puhu!