Oikeesti rörkeyden huippu.
Sain tässä taanoin tietää että miehelläni on ollut kuukausia jatkunut suhde, joka on ollut täysin törkeä ja itseasiassa monien ihmisten tiedössa. Paitsi minun.
Mieheni perhe ilmaisi välittömästi tukensa asian tullessa julki, varsinkin miehen isä halusi olla tukena. Sanoi että voin soittaa vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu.
Sain kuulla että mieheni veli, joka on lapsemme kummi, on tiennyt tästä toisesta naisesta. Ovat jopa käyneet kolmistaan ulkona jne. Loukkasi aivan helvetisti, että on voinut katsoa mua silmiin ja olla ihan normaali vaikka on tiennyt kaiken aikaa mitä on tapahtunut. Mieheni veljen vaimo suuttui silmittömästi tästä tiedosta, että siis hänen avomiehensä -mieheni veli- on pimittänyt tätä tietoa.
Ei siinä mitään, ajattelin että ihmiset on vaan niin itsekkäitä ja moraalittomia etteivät puutu tällaiseen.
Kuitenkin mieheni isä soitti eilen minulle JÄRKYTTÄVÄN puhelun. Huusi ja raivosi MINULLE, että olen syypää siihen että mieheni veljen avovaimo on heittänyt tämän ulos heidän kodistaan (oli suuttunut niin paljon tästä salailusta). Että minä kuulemma kertomalla siitä etttä tämä miehen veli tietää, aiheutin heidän riidan. Olen kuulemma kohtuuton ja ylireagoin. Miehen isä sanoi, että häntä on itseäänkin petetty, että kyllä hän tietää miltä se tuntuu. Minä sanoin että "et sä voi tietää miltä musta tuntuu." Miehen isä totesi vittumaisella tyylillä, että niin sähän oot olevinas niin erityinen. Olin aivan että WTF????? Kuulemma maailma ei pyöri mun napani ympärillä, enkä voi aiheuttaa muiden eroja. Lisäksi hän totesi ettei itse olisi ikimaailmassakaan kertonut minulle, mikäli olisi tiennyt mieheni pettämisestä.
Aiemmin on siis ollut kanssani hyvin läheinen, pitänyt puoliani miehen kohdellessa minua huonosti.
Yritin selittää, että minä vain kerroin tuosta että miehen veli tiesi asiasta, hänen tyttöystävälleen. MINÄ en heittänyt ketään kodistaan. Miehen isä löy luurin korvaan.
Muserruin täysin. En enää kaiken tämän paskan jälkeen tarvitse tällaista. Fiilis on se etten halua olla tuon ihmisen kanssa enää missään tekemisissä, en todellakaan halua häntä elämääni.
Ei ole ihmisen julmuudella ja muiden loukkaamisella rajaa.
Kommentit (68)
pääsetpä hullusta suvusta eroon!
mun ex-anoppipa levitti minusta eron jälkeen juorua,että ero tuli siksi,kun olin liian nuori. vaikka totuus oli se,että tämän rakas poika oli pettänyt minua..
tautitesteihin... Ties mitä bugeja muhun on tartutettu. Tapasin exäni tänään, oli aluksi ihan asiallinen. Sitten mainitsi jutelleensa isänsä kanssa, ja että ISÄNSÄ oli loukkaantunut mun käytöksestä. Mä sanoin, että toivoisin isänsä pysyvän mahdollisimman kaukana minusta.Kuulemma isänsä ei halua olla missään tekemisissä kanssani, kun olin huutanut ja raivonnut ja käyttäytynyt asiattomasti puhelimessa. Vittu, miten SAIRASTA jengiä. Täysin häiriintynyttä touhua. Luojankiitos pääsen niistä eroon..
Ap
En nyt ihan tuomitse appiukon tekoa, mutta toki syypää on muualla kuin sinussa.
Johonkin appi vaan nyt haluaa purkaa suruaan, valitettavasti se olet sitten sinä.
Veljen parisuhteessa on varmasti ollut muutakin ongelmaa, ei se nyt tuosta syystä pelkästään katkennut.
Toivottavasti ei ole lapsia tässä sopassa mukana.
Valitettavasti siksi, että en haluaisi lapsen todistavan tällaista. Toisaalta Lapsi on voimavara tässätilanteessa, tietää että elämässä on joku syy.
Eipä se minunkaan perhe ihan normaali ole. JUttelin isän kanssa puhelimessa tästä asiasta (asuvat kauempana), kerroin mitä on tapahtunut ja että ero tulee. ISä pahoitteli asiaa. ÄIti ei ole edes soittanut, vaikka tietysti isä on hänelle kerrtonut. Ei tekstaria, ei soittoa ei mitään. Niin paljon niitä kiinnostaa. ISäkin sanoi että jos olisin uskossa, ja oluut naimisissa uskovan miehen kanssa, tällaista ei sattuisi.
Ap
ISäkin sanoi että jos olisin uskossa, ja oluut naimisissa uskovan miehen kanssa, tällaista ei sattuisi.
Ap
moisen köörin kanssa. Suojele itseäsi, älä vastaa puheluihin.
pidäthän siihen exän veljen ex?-naisystävään yhteyttä edelleen?
Muista, että et ala ohjailla heidän tilannettaan, jos vaikka palaavatkin yhteen.
Jaksatko kertoa, onko se rakastajatar joku, jonka tiedät? Jatkuuko suhde?
Mielestäni teet aivan oikein eropapereissa. Onhan siinäkin harkinta-aika.
Vitsi, että miehet on kyllä sikoja!!
ei taida veljelläkään olla puhtaat jauhot pussissaan!!
Jos suhtautuisi kielteisesti veljensä käytökseen, ei voisi hyväksyä tätä naikkosta eikä varmasti olisi heidän kanssaan yhdessä missään.
Eli sekin teki ratkaisunsa jo siinä vaiheessa..
vaiheessa tarinaa miehesi veljen vaimo muuttui tyttöystäksi?
Vaihtelevasti tyttöystävänä, avovaimona, morsiamena, avokkina, tyttiksenä, milloin minäkin. Ihan neutraali suhtautuminen häneen, mutta en oikein tiedä millä nimityksellä pitäisi puhua avoliitossa asuvasta (vuoden asuneet yhdessä), kihloissa olevasta parista, jolla ei yhteisiä lapsia eikä ainakaan minun tiedossani hääsuunnitelmia.
Minusta ap:n tarina ei muuttunut, vain nimitys veljen "naisesta". Aina ei ole selkeää nimitystä ja silloin se voi vaihdella miten toista kutsuu.
Olemme olleet vaimon kanssa 24 vuotta naimisissa, eikä ole koskaan tullut mieleen pettää häntä.
Terveisin: Sika.
suomalaisia ollaan kaikki. Miehen pettäminen on asia erikseen - täysin anteeksiantamatonta, varsinkin kun se oli jo toinen kerta- ekan kerran annoin anteeksi, mutta sanoin myös että jos ikinä näin vielä tapahtuu, se on ero. Helpottavaa on että ongelmiin löytyi syy ja miehen käytökselle selitys. Nyt olen siinä pisteessä jo että olen lähinnä helpottunut että pääsen äijästä eroon.
kavereita ollaan, tai siis ystäviä, tämän miehen veljen tyttöystävä/avovaimo/kihlattu/vaimon kanssa, ja se tulee säilymään. Miehen isä haukkui ko. naisen pataluhaksi, aivan täysin mielisairaalsi ihmiseksi.
MIes sanoi äsken että ammun itseäni jalkaan kun rikon välit kaikkiin jotka musta VÄlittää.
suomalaisia ollaan kaikki. Miehen pettäminen on asia erikseen - täysin anteeksiantamatonta, varsinkin kun se oli jo toinen kerta- ekan kerran annoin anteeksi, mutta sanoin myös että jos ikinä näin vielä tapahtuu, se on ero. Helpottavaa on että ongelmiin löytyi syy ja miehen käytökselle selitys. Nyt olen siinä pisteessä jo että olen lähinnä helpottunut että pääsen äijästä eroon.
kavereita ollaan, tai siis ystäviä, tämän miehen veljen tyttöystävä/avovaimo/kihlattu/vaimon kanssa, ja se tulee säilymään. Miehen isä haukkui ko. naisen pataluhaksi, aivan täysin mielisairaalsi ihmiseksi.MIes sanoi äsken että ammun itseäni jalkaan kun rikon välit kaikkiin jotka musta VÄlittää.
kavereita ollaan, tai siis ystäviä, tämän miehen veljen tyttöystävä/avovaimo/kihlattu/vaimon kanssa, ja se tulee säilymään. Miehen isä haukkui ko. naisen pataluhaksi, aivan täysin mielisairaalsi ihmiseksi.MIes sanoi äsken että ammun itseäni jalkaan kun rikon välit kaikkiin jotka musta VÄlittää.
Hyvä jos saatte pysyttyä ystävinä ja tuettua toisianne ex-miehen veljen ex-vaimon kanssa. Miesten suku taitaa olla vaan veljesten itsensä tasoinen, pettureita pintaystävällisyydellä.
Voimia teille kummallekin (sinulle ja ex-avokille)
pääsyyllinen eli ukkosi se vaan porskuttaa hömppänsä kanssa! Onko näin?
Taidat olla vielä nuori ja toivut kyllä tuosta rumasta loukkauksesta!!
suomalaisia ollaan kaikki. Miehen pettäminen on asia erikseen - täysin anteeksiantamatonta, varsinkin kun se oli jo toinen kerta- ekan kerran annoin anteeksi, mutta sanoin myös että jos ikinä näin vielä tapahtuu, se on ero. Helpottavaa on että ongelmiin löytyi syy ja miehen käytökselle selitys. Nyt olen siinä pisteessä jo että olen lähinnä helpottunut että pääsen äijästä eroon. kavereita ollaan, tai siis ystäviä, tämän miehen veljen tyttöystävä/avovaimo/kihlattu/vaimon kanssa, ja se tulee säilymään. Miehen isä haukkui ko. naisen pataluhaksi, aivan täysin mielisairaalsi ihmiseksi. MIes sanoi äsken että ammun itseäni jalkaan kun rikon välit kaikkiin jotka musta VÄlittää.
Varsinaista välittämisen meininkiä sanon minä! Onneksi pääset porukasta eroon. Ukko tulee pettämään aina, jos nyt jostain syystä päättäisit jatkaa.
Voimia jatkossa AP!
En tiedä missä ja kenenkanssa mieheni huitelee. Tiedän sen, että menee pari kk ja tuossa sekopääsuvussa kaikki on käännetty mun syyksi ja itseasiassa mies tekikin ihan oikein kun petti mua.
Mies itse väittää ettei ole tämän toisen naisen kanssa enää, mutta en todellakaan ymmärrä miksei olisi. Aivan sama onko vai ei.
Olen nuori, 30-v ja taatusti toivun tästä. Mulla on ympärillä niin mieletön tukiverkosto ja tiedän sen että mä "herään huomaamaan että selvisin ja kelpaan kelle vaan".
ap
En tiedä missä ja kenenkanssa mieheni huitelee. Tiedän sen, että menee pari kk ja tuossa sekopääsuvussa kaikki on käännetty mun syyksi ja itseasiassa mies tekikin ihan oikein kun petti mua. Mies itse väittää ettei ole tämän toisen naisen kanssa enää, mutta en todellakaan ymmärrä miksei olisi. Aivan sama onko vai ei. Olen nuori, 30-v ja taatusti toivun tästä. Mulla on ympärillä niin mieletön tukiverkosto ja tiedän sen että mä "herään huomaamaan että selvisin ja kelpaan kelle vaan". ap
ja pyytäisin puolestani kysymään pojan ja tämän hoidon seksitautitestien tuloksia. Että tarvitseeko olla huolissaan? Ihan vilpittömästi. Itse et tietenkään voi exälle puhua sillä olet petetty.
Nykyaikana (ja aina oikeastaan) seksitauteihin voi kuolla tai ainakin sairastua vakavasti. Itke papalle että onkohan nyt herpes iskenyt ja ahdistaa kovin. Vähän ehkä relisoituu pojan teon vakavuus.