voisinko saada elämän kuten adalminas secretin blogistilla?
olen yli 30v ja lapsia. Miten saisin samanlaisen elämän kuten hänellä?
Kommentit (35)
Mutta voisitko selittää vähän konkreettisemmin, mitä hänen elämästään haluaisit? Toisen elämän haluaminen noin kokonaisuudessaan ei kuulosta oikein realistiselta.
miten eroaa näistä kaunis pieni elämä-blogistin elämän haluamisista? Haluaisin samanlaisen ihanan talon ja yhtä hyvin sisustetun. Haluisin samanlaisen vaategarderobin ja yhtä komean miehen ja yhtä hyvän ammatin ja samanlaisen ystäväpiirin. =) Siinä se. Adalmina vain on ykkönen!
ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 17:09"]
Minakin pidan pelkistetysta sisustuksesta ja jopa minimalismista.
[/quote]
Onko minimalismi aina automaattisesti yhtä kuin sairaalatyylinen tai klinikkatyylinen tyly, kova sisustus?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 07:43"]
mahtaa oma elämäsi olla aika säälittävää ja pateettista.
[/quote]
Hihhihhihhihhii... Vai niin. Tarkistappa sanakirjasta, mitä tarkoittaa pateettinen. Löytyy P:n kohdalta.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 17:09"]
Minakin pidan pelkistetysta sisustuksesta ja jopa minimalismista.
[/quote]
Onko minimalismi aina automaattisesti yhtä kuin sairaalatyylinen tai klinikkatyylinen tyly, kova sisustus?
[/quote]Ei minun mielestani, tulos riippuu ihan siita minkalaisia elementteja on kaytetty, kylla minimalistinen sisustuskin voi olla lammin ja kutsuva. Enka ole sanonut etta Adalmiinan blogin tyylilla on mitaan tekemista minimalismin kanssa vaikka itse minimalismista pidankin. Adalmina kuitenkin on mielestani tyylilleen uskollinen, en sanoisi hanenkaan tyyliaan tylyksi tai klinikkatyyliseksi. Loppujen lopuksi makujahan on erilaisia, kukin sisustakoon miten itse haluaa.
Minakin haluaisin olla Adalmina. Haluaisin olla yhta sopo kuin hankin ja asua kivassa yksiossa Helsinkgin keskustassa. Ja haluaisin olla sinkku.
No niin Adalmina, aika mennä unille!
Kokeile jos onnistut. Normaalisti siis.Elämä on:)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2012 klo 17:39"]
miten eroaa näistä kaunis pieni elämä-blogistin elämän haluamisista? Haluaisin samanlaisen ihanan talon ja yhtä hyvin sisustetun. Haluisin samanlaisen vaategarderobin ja yhtä komean miehen ja yhtä hyvän ammatin ja samanlaisen ystäväpiirin. =) Siinä se. Adalmina vain on ykkönen!
ap
[/quote] Tuo "elama" on hailakoita , stailattuja ja photoshopattuja valokuvia. Minun elamani on onneksi paljon varikkaampaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 01:31"]
No niin Adalmina, aika mennä unille!
[/quote] Mika siina on niin uskomatonta etta etta joku haluaisi olla kuin Adalmina, tallakin palstalla meita on kaksi, mina joka olen aina halunnut asua sinkkuna Helsingin keskustasta, seka tietysti ap.
Mäkin haluaisin blogielämän. Ongelmani on, että haluaisin olla vähän Puutalobaby, hieman Karkkipäivä, ehkä myös Oma Koti valkoinen ja sitten ripaus Char and the cityä :)
siis kolmekymppinen, eronnut, asuu asunnossa joka on samankokoinen kuin entisen kodin vaatehuone ja pidät blogia, joka on hiipunut siihen että sitä kommentoi 0-3 ihmistä, kuvaat yksiötä niin, että se näyttäisi paljon isommalta...ok, mahtaa oma elämäsi olla aika säälittävää ja pateettista.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2012 klo 17:32"]
miten määritellään kateus? En ollut kommentissani pahansuopa vai olinko? En haukkunut adalminaa. Kysyin vain että miten saisi elämän kuten hänellä? Mutta taitaa olla ulottumattomissa tavalliselle pulliaiselle. =/
ap
[/quote]Eikohan tuossa ole esimerkki kateudesta, taman ketjun yksi kommenteista kuuluu nain:
"siis kolmekymppinen, eronnut, asuu asunnossa joka on samankokoinen kuin entisen kodin vaatehuone ja pidät blogia, joka on hiipunut siihen että sitä kommentoi 0-3 ihmistä, kuvaat yksiötä niin, että se näyttäisi paljon isommalta...ok, mahtaa oma elämäsi olla aika säälittävää ja pateettista."
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 07:43"]
siis kolmekymppinen, eronnut, asuu asunnossa joka on samankokoinen kuin entisen kodin vaatehuone ja pidät blogia, joka on hiipunut siihen että sitä kommentoi 0-3 ihmistä, kuvaat yksiötä niin, että se näyttäisi paljon isommalta...ok, mahtaa oma elämäsi olla aika säälittävää ja pateettista.
[/quote]Hmm, Adalminan blogi on ehdolla kauneimmaksi tyyliblogiksi, olisiko siina syy moiseen katkeruuteen. Kenenkas blogeja sinne ei ole ehdolla, onko sielta toisista blogeista tullut tanne joku tuskaista oloaan purkamaan?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2012 klo 23:23"]
olen yli 30v ja lapsia. Miten saisin samanlaisen elämän kuten hänellä?
[/quote]
Alat viljelemään ahkerasti sellaisia sanoja kuin "loihtia", "kaunistautumishetki/-pöytä" ja "laukkuaarre", siitä voisi aloittaa ;))
En lue blogeja ja kävin tsekkaamassa tuon. Kuka jaksaa kirjoittaa tavaroista/vaatteista ja kuka jaksaa vielä lukea ja katsella niitä juttuja?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 10:17"]
En lue blogeja ja kävin tsekkaamassa tuon. Kuka jaksaa kirjoittaa tavaroista/vaatteista ja kuka jaksaa vielä lukea ja katsella niitä juttuja?
[/quote]
Niinpä. Kiviäkin kiinnostaa.... mutta suomalaiset blogiseuraajasopulit ne vaan haluavat bloggaajien elämän ja tuotteet ja asunnot ja varmaan niiden miehetkin itselleen?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 06:15"]
Mäkin haluaisin blogielämän. Ongelmani on, että haluaisin olla vähän Puutalobaby, hieman Karkkipäivä, ehkä myös Oma Koti valkoinen ja sitten ripaus Char and the cityä :)
[/quote]
jep, mä haluaisin olla lontoon kotirouvan, stockholm-veeran ja privateblend-mikon välimalli :)
[/quote]
heh, tuo kombinaatio voisi olla hauska kokeilla!
miten määritellään kateus? En ollut kommentissani pahansuopa vai olinko? En haukkunut adalminaa. Kysyin vain että miten saisi elämän kuten hänellä? Mutta taitaa olla ulottumattomissa tavalliselle pulliaiselle. =/
ap