Miten seksi onnistuu, jos mies on esim. 200cm ja nainen 158cm?
Onko hankalaa, jos mies on reilusti yli päätä pidempi?
Kommentit (17)
itse olen 155cm ja seurustellut lähes 2 metrisen miehen kanssa.
Lyhyttä muijaa on tosi helppo asetella.
Minulla oli lyhyt suhde parimetrisen yli 100 kiloisen miehen kanssa. Olen 162 cm pitkä. Kyllä iso kokoero minua häiritsi. Esim. tanssiminen oli hankalaa ja tunsin olevani kääpiö hänen rinnallaan. Tiedän, että meidän kokoerolle naureskeltiin. Se tuntui ikävältä.
Onnistuu,ärsyttää kun kaikki muut ihmiset huomauttelevat ja nauravat pituuserolle. Itse sitä ei huomaa, kun on tottunut. Kaupassa on tylsä käydä yksin ilman miestä kun ei kunnolla yllä ylähyllyille.
Mutta seksissä ei mitään ongelmaa, mies nostelee kevyesti ilmaan :)
pahasti vialla jos haluaa olla seksuaalisessa kanssakäymisessä lapsen kokoisen kanssa
Onko hankalaa, jos mies on reilusti yli päätä pidempi?
"pahasti vialla jos haluaa olla seksuaalisessa kanssakäymisessä lapsen kokoisen kanssa"
Eli lyhyet naiset eivät saa olla miehen kanssa tai miehen tulee olla myös lyhyt?
Eli lyhyet naiset eivät saa olla miehen kanssa tai miehen tulee olla myös lyhyt?
Ensimmäinen vaihtoehto
Olen tosin itsekin ihan keskimittainen, mutta silti, tän kanssa seksi parasta ikinä. Liekö sitten pituuserosta johtuvaa, oisko tulokulma parempi, mutta hyvää on.
on vaikeaa. Muuten ei haittaa. Eikä muussa elämässä
t 160 ja mies 197
kun ei ne yläpäät yhdy vaan alapäät...
Onnistuu vaikka olisi 50 cm pituuseroa! Ihan normitavalla ja ei-normitavalla
Ajattele lähetyssaarnaajaa. Jos mies haluaa saada vehkeensä sisään niin hänen rintansa on naisen pään ohi. Eli nainen on kokonaan miehen alla. Aika vaikea siinä on rentoutua. Myöskään painoa ei voi laittaa naiseen koska hän tukehtuisi.
Koira-asento on hankala kun naisen perse alle puolessa välissä miehen reittä. Joutuu naimaan alaspäin.
Kunnes naiskentelin yön ja päivän itseäni 45 cm pidemmän miehen kanssa. Oli ihan samanlaista, kuin omanpituisteni kanssa.
Lähäristä en ole koskaan pitänyt joten sitä meillä on harvemmin mutta ratsastus, takaapäin jne onnistuu ihan siinä kuin muillakin. Seisaaltaan ei onnistu, se taitaa olla ainoa asento. Miehellä todella pitkät jalat ja minä tällainen "persjalkainen"
Hyvin onnistuu. Toki nyt ei voi koko painollaan "rötköttää" mun päällä, mutta kuka niin seksin aikana muutenkaan tekee?
Minulla oli lyhyt suhde parimetrisen yli 100 kiloisen miehen kanssa. Olen 162 cm pitkä. Kyllä iso kokoero minua häiritsi. Esim. tanssiminen oli hankalaa ja tunsin olevani kääpiö hänen rinnallaan. Tiedän, että meidän kokoerolle naureskeltiin. Se tuntui ikävältä.
Olen 161 cm ja 48 kg ja seurustelin vuoden verran kerran 195 cm pitkän yli satakiloisen miehen kanssa. Seksissä kokoero ei haitannut mitään, mutta minua hävetti kovin kulkea miehen rinnalla kun koin itseni surkeaksi kääpiöksi. Ihmiset myös kommentoivat ja naureskelivat kokoerollemme. Mikään käsi kädessä tai käsikynkkää kävely ei toki onnistunut kun on niin eri korkeudella kädet. Tanssiminen muuten kuin diskohilluntaa olisi ollut ihan mahdotonta.
kun ei ne yläpäät yhdy vaan alapäät...
Onnistuu vaikka olisi 50 cm pituuseroa! Ihan normitavalla ja ei-normitavalla