Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Soda streamistä. Mille ne juomat maistuu? Oikealla limsalle?

Vierailija
30.06.2012 |

Kannattaako ostaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juo ennenkuin selkäänsä ottaa. Jos siis oikein kova limsanhimo, niin menettelee. Maku ei niinkuin oikeassa limsassa. Se tavallinen kokis ehkä lähimpänä.

Vierailija
2/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne ovat poreilevia mehuja. Toiset tykkää poreista, sitten kannattaa ostaa. Jos haluaa limsan makua, niin sitten se kannattaa kantaa kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuota on tullut käytettyä.

Kuplitan ihan vettäkin vissyksi ja sitten on noita maku-uutteita aika monia eri makuja, kun "pitäähän niitä kokeilla" niin löytää lempparit;)

Red Berries on lempparini, vähäsokerinen ja raikas.

Cola oli parempaa kuin oletimme, ihan menee colasta, samoin appelsiini. Sitruuna on kiva.

Avaamatta vielä päärynä ja sprite.

Vadelma-karpalo Clear ihan ok.

Harmi että light-uutteet tuntuu olevan hankamlampia saada, vasta cola-ja appelsiinimaut löydetty lightina..niin ja päärynä.

Vierailija
4/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4-

vaan ne ovat poreilevia mehuja. Toiset tykkää poreista, sitten kannattaa ostaa. Jos haluaa limsan makua, niin sitten se kannattaa kantaa kaupasta.

Vierailija
5/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4-

minä olen sitten vain niin tarkka. Minä en kelpuuta mitään muuta kolaa kuin Pepsi Maxin tai Cokis Zeron. Mitkään Lidlit tai Olvit eivät kelpaa, eikä siten myöskään Soda Streamin Cola.

Minä käytän niitä esansseja, joita laitan 5 ml vissyyn. Lapset tykkää eniten limestä tai oliko se sitruuna. Mutta eivät minun lapseni juo sitä kuten he limsaa joisivat. Eli limsaa he juovat jatkuvalla syötöllä, jos sitä vain olisi, mutta sodastreamia he eivät tee kuin viikottain.

kolmonenko olin

Vierailija
6/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SodaStremin juomat maistuvat, minusta. Ja meistä:)

-4-

-4-

minä olen sitten vain niin tarkka. Minä en kelpuuta mitään muuta kolaa kuin Pepsi Maxin tai Cokis Zeron. Mitkään Lidlit tai Olvit eivät kelpaa, eikä siten myöskään Soda Streamin Cola.

Minä käytän niitä esansseja, joita laitan 5 ml vissyyn. Lapset tykkää eniten limestä tai oliko se sitruuna. Mutta eivät minun lapseni juo sitä kuten he limsaa joisivat. Eli limsaa he juovat jatkuvalla syötöllä, jos sitä vain olisi, mutta sodastreamia he eivät tee kuin viikottain.

kolmonenko olin

Vierailija
7/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esimerkiksi omatekoista sekamehua? Meillä lapset tykkää kauheasti vissyn ja marjamehun sekoituksesta ja ajattelin että voisko ne kuplat tehdä tolla soda streamillakin?

Vierailija
8/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin pitää hapottaa vesi ja sitten vasta sekottaa mehu. Mun lempparia on laimea puolukkamehu ja siihen kuplavettä lantringiksi, on hyvää ja ei tule paljon kaloreitakaan..

Vierailija
9/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esimerkiksi omatekoista sekamehua? Meillä lapset tykkää kauheasti vissyn ja marjamehun sekoituksesta ja ajattelin että voisko ne kuplat tehdä tolla soda streamillakin?

Laitteella saa hapottaa vain vettä, limsauutteet tai mehut lisätään vasta hapottamisen jälkeen. En tiedä miksi, mutta ohjeissa sanotaan niin.

Vierailija
10/10 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteella saa hapottaa vain vettä, limsauutteet tai mehut lisätään vasta hapottamisen jälkeen. En tiedä miksi, mutta ohjeissa sanotaan niin.

Esansseja ei saa myöskään kaataa liian nopeasti, muuten on keittiö täynnä kolavaahtoa.