Minkälaisen ihmisen lempimusiikki ELVIS??
Kommentit (15)
joku torttupää autonasentaja, koska musiikki sopii soitettavaksi vanhoihin jenkkiautoihin.
Mutta olen tuntenut 50v. juristin joka keräili Elviksen kamaa tosissaan.
Ihan mahtavaa musiikkia melkein mihin tilanteeseen vain :)
Äiti 40 v.
Ja tykkään myös jenkkiautoista. Ja Metallicasta ;)
Tulee mieleen ihminen, jolla on oikeasti hyvä musiikkimaku. ;)
Eli siis joka ymmärtää oikeasti hyvän musiikin päälle nykyaikaisen rämpytyksen sijaan. Kaikki hyvä musa on tehty ennen 90-lukua! Tietenkin tässäkin on eroja: Elviksellä on iso tuotanto, jos tykkää pelkästään uudemmasta kamasta eli puhtaasta iskelmästä niin sitten en paljoa pisteitä antaisi. Mutta Elviksen alkuaikojen tuotanto ja asenne on tosi rock'n'roll! Elvis on yks mun ehdoton suosikki.
Niin ja itselläni on ikää 24v. Yliopistossa opiskelen ja niin edelleen, en harrasta autoja tai 50-lukua yleensä, en ole ns. juntti vaan levykaupan myyjä. ;)
Olen 25-vuotias psychobilly. Kuuntelen Elviksen lisäksi lähinnä tuota psychoa, rockabillyä, punkkia, sekä 50-luvun musiikkia. Myös country, dupstep, trash,- ja alternativemetalli, sekä klassinen musiikki menee. Millä tuulella nyt satun vain olemaan.
Olen kahden lapsen äiti, harrastan piirtämistä, maalaamista, teatteria, käyn salilla, teen vaatteita, luen paljon, kerään kirjoja ja elokuvia, neulon, kesäisin laitan puutarhaa ja talvisin lumilautailen. Olen ammatiltani artesaani, erikoistuin tekstiileihin. Töitä olen tehnyt 14-vuotiaasta.
Nykyään kuitenkin teen töitä eläintenhoitajana ja suoritan lukion kursseja huvikseni.
Olen naimisissa, asumme okt:ssa maalaiskaupungin liepeillä Itä-Suomessa.
Mitä muuta haluaisit tietää?
että mun mielestä se pelkästään kertoo jotain
se on myös nuorten suosikki edelleen.
ja ajatelkaa. hän ei koskaan edes esiintynyt amerikan ulkopuolella ja silti saavutti tuollaisen maineen
kuvitella Elvis-fania, joka ei pitäisi sitten muutenkin kyseisen aikakauden musiikista (ehkä heitäkin on?), Cliff Richardista, Little Richardista, Chuck Berrystä..Tai laajemmin vanhoista rokkinimistä. Jyrki "Jyräys" taisi olla myös Elvis-fani ainakin siinä määrin, että vanhoissa Suosikeissa muistettiin kerrata rockin kuninkaan vaiheita aina uusille sukupolville.
Itse pidän paljon joistain Elviksen biiseistä, kuten vaikka "Suspicious minds", joten kai minäkin sitten olen fani, 30+ kaupunkilainen.
Nostalgiasta (ja oikeasta musiikista) pitävän. Joillakin ihmisillä on synnynnäinen kaipuu aikaan entiseen, joten ei tarvitse edes olla Elviksen aikaan elänyt, että hänestä saa nostalgiavärinät. Oma suuri rakkauteni on Beatles.
Tykkää varmaan siitä kun laulaja osaa laulaa, ja vieläpä alan parhaalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25-vuotias psychobilly. Kuuntelen Elviksen lisäksi lähinnä tuota psychoa, rockabillyä, punkkia, sekä 50-luvun musiikkia. Myös country, dupstep, trash,- ja alternativemetalli, sekä klassinen musiikki menee. Millä tuulella nyt satun vain olemaan.
Olen kahden lapsen äiti, harrastan piirtämistä, maalaamista, teatteria, käyn salilla, teen vaatteita, luen paljon, kerään kirjoja ja elokuvia, neulon, kesäisin laitan puutarhaa ja talvisin lumilautailen. Olen ammatiltani artesaani, erikoistuin tekstiileihin. Töitä olen tehnyt 14-vuotiaasta.
Nykyään kuitenkin teen töitä eläintenhoitajana ja suoritan lukion kursseja huvikseni.
Olen naimisissa, asumme okt:ssa maalaiskaupungin liepeillä Itä-Suomessa.Mitä muuta haluaisit tietää?
Huh, nyt alkoi hengästyttään ja pumpusta jo melkein ottaa.
aika monen ja erilaisten ihmisten. onhan niitä melkosen paljon myyty.
on myös minun. ikää 34-vuotta,kotiäiti jolla on neljä lasta.