Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jolla tummat "viiksikarvat" Miksi ette vahauta niitä pois?

Vierailija
26.08.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on näin itseensä tyytyväinen

Vierailija
2/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ystävällisesti kysyin, en veetuillakseni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätähän on joidenklin vaikea käsittää.

Vierailija
4/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahaututtamassa. Sheivaan viikset joka päivä, joskus kaksikin kertaa päivässä. Sen lisäksi nypin karvoja sen mukaan kuin jaksan/viitsin. Viikseni ja partani kasvaa ehkä noin millin päivässä. Viikossa olisi jo aika pitkä parta. En voi mitenkään käydä kosmetologilla joka päivä eikä ihokaan sellaista kestäisi.

Vierailija
5/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ne on parannu, niin alkaa jo olla sänki. Ei kivaa niinkään.

Vierailija
6/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai joku hormoonihäiriö?

Itselläni on vain hentoja, vaaleita viiksikarvoja, joita välillä nypin. Joillain kavereilla näytää olevan aika pitkiäkin ja ne näyttävät aika epäsiisteiltä. Ne olisi kovin helppo nyppiä.

Mutta jos millin kasvaa tummaa karvaa naamaan päivässä, on tilanne varmasti aika haastava..

Vierailija
7/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin kivuttomasti eroon, kun sijoittaa muutaman satasen. Jos itse olette tottuneet viiksiin, niin voitte olla varmoja, että muita ne ällöttävät.

Vierailija
8/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin kivuttomasti eroon, kun sijoittaa muutaman satasen. Jos itse olette tottuneet viiksiin, niin voitte olla varmoja, että muita ne ällöttävät.

mahdollisia terveydellisiä riskejä. Toimenpiteen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole riittävästi tietoa, jos ajatellaan esim muutaman vuosikymmenen tähtäimellä.

Vierailija
9/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseessä ihan normaali tila naisellavai joku hormoonihäiriö?

Itselläni on vain hentoja, vaaleita viiksikarvoja, joita välillä nypin. Joillain kavereilla näytää olevan aika pitkiäkin ja ne näyttävät aika epäsiisteiltä. Ne olisi kovin helppo nyppiä.

Mutta jos millin kasvaa tummaa karvaa naamaan päivässä, on tilanne varmasti aika haastava..

Vierailija
10/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisia terveydellisiä riskejä. Toimenpiteen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole riittävästi tietoa, jos ajatellaan esim muutaman vuosikymmenen tähtäimellä.

Vierailija
11/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tyytyväinen näin, ja niin on uusia mieskin :)

Vierailija
12/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voitte olla varmoja, että muita ne ällöttävät.

niitä muita, joita viiksikarvat eivät ällötä. Ja itselläni niitä ei siis ole. Enemmän ällöttää kaikenlainen itsensä kiillotus, puunailu, valkaisu ja vahaus, jonka tuloksena on mitäänsamomattoman tusinainen ulkonäkö. Tärkeämpää on ihan oikeasti se, mitä sieltä suusta tulee ulos.

Vierailija
13/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tyytyväinen näin, ja niin on uusia mieskin :)

Vierailija
14/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö

Vierailija
15/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih :) Taidat olla aika hörhö?

sen kummemmin suodattamatta niitä?

Ei, en ole hörhö. Olen tavallinen ihminen.

Vierailija
16/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sittenkään ole lopullinen keino. Satasella ei saa laserhoitoa kuin muutamaan karvaan.

Vierailija
17/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä sinunlaistesi on vaikea käsittää että vaikka se oma lärvi kiinnostaakin, eivät kaikki omasta lärvistä kiinnostuneet ole pinnallisia pikkulikkoja/ämmiä tai muuten vain typeriä bimboja. Se että huolehtii omasta lärvistään, ei tarkoita sitä etteikö elämästä löytyisi tärkeämpiäkin asioita!

Ja samaa olen itsekin ihmetellyt kuin ap.

Tiedän erään naisen jolla kasvaa rumat mustat viikset, hän meikkaa ja hoitaa muutoin itseään, mutta ne viikset. Rahasta hänellä ei ole kiinni, hään voisi käydä vaikka valohoidossa tai poistattamassa ne karvat laserilla, mutta ei.

Hänen varallisuuttaan minä en kuvittele, on rikkaasta suvusta ja usein hänen rahaan liittyvät ongelmansa ovat sarjaa "ostasinko uuden sarjan bemarin vai audin".

Itse kävin valoimpulssihoidoissa poistattamassa naamastani karvat jotka olivat vaaleita, mutta häiritsivät minua, eikä ko. toimenpide satu kuten vahaus. Tosin rahaa menee enemmän, mutta enää ei ole naamassa karvoja ripsiä ja kulmakarvoja lukuunottamatta.

Vierailija
18/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sittenkään ole lopullinen keino. Satasella ei saa laserhoitoa kuin muutamaan karvaan.

miksei kukaan vaadi miehiä käymään karvojen laserpoistossa? Miksi heille sallitaan parranajo koneella, mutta naisten pitäisi kiduttaa itseään jollain vahauksella tai laserpoistolla? Naiset hei, te annatte muiden alistaa itseänne! Ei teidän ole pakko suostua kaikkiin kotkotuksiin, mitä kauneusbisnes yrittää teille myydä.

Vierailija
19/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä sinunlaistesi on vaikea käsittää että vaikka se oma lärvi kiinnostaakin, eivät kaikki omasta lärvistä kiinnostuneet ole pinnallisia pikkulikkoja/ämmiä tai muuten vain typeriä bimboja. Se että huolehtii omasta lärvistään, ei tarkoita sitä etteikö elämästä löytyisi tärkeämpiäkin asioita!

Ja samaa olen itsekin ihmetellyt kuin ap.

Tiedän erään naisen jolla kasvaa rumat mustat viikset, hän meikkaa ja hoitaa muutoin itseään, mutta ne viikset. Rahasta hänellä ei ole kiinni, hään voisi käydä vaikka valohoidossa tai poistattamassa ne karvat laserilla, mutta ei.

Hänen varallisuuttaan minä en kuvittele, on rikkaasta suvusta ja usein hänen rahaan liittyvät ongelmansa ovat sarjaa "ostasinko uuden sarjan bemarin vai audin".

Itse kävin valoimpulssihoidoissa poistattamassa naamastani karvat jotka olivat vaaleita, mutta häiritsivät minua, eikä ko. toimenpide satu kuten vahaus. Tosin rahaa menee enemmän, mutta enää ei ole naamassa karvoja ripsiä ja kulmakarvoja lukuunottamatta.

Vierailija
20/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei kukaan vaadi miehiä käymään karvojen laserpoistossa? Miksi heille sallitaan parranajo koneella, mutta naisten pitäisi kiduttaa itseään jollain vahauksella tai laserpoistolla? Naiset hei, te annatte muiden alistaa itseänne! Ei teidän ole pakko suostua kaikkiin kotkotuksiin, mitä kauneusbisnes yrittää teille myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä