Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö vauvat unia?

Vierailija
26.08.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne näkee unia, että kelluu pääalaspäin...

Vierailija
2/2 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki näkevät. Vauvat eivät vaan osaa ilmaista herättyään asiaa.

Neuvolassa aina väittävät vastaan tässä asiassa, väittivät jopa, että meidän vuoden vanhakaan ei näkisi unia! Silti herätessään esim. painajaiseen osasi yhdellä kahdella sanalla sanoa, mitä juuri näki! Varsinkin päivän pelottavat asiat toistuivat unissa (koiran haukunta, kova ääni tms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla