Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi se tämänpäiväinen Facebook-päivityksesti, jota et kehtaa laittaa?

Vierailija
16.08.2012 |

Minun: "Sain kassillisen sieniä, mutta en jaksa putsata niitä. Ehkä sitten huomenna..."

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut AV:lla jo yhdeksän tuntia tänään



ja



kamala mahakipu, onkohan mulla maksakirroosi

Vierailija
2/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin iltapäiväseksin aikana ja hävetti niiiiiin paljon että oli pakko lopettaa ja juosta vessaan itkemään. Nyt onneksi jo vähän naurattaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkui korvia huumaavana kirkumisena puoltoista tuntia. Kieltämättä harkitsin pennun upottamista kaivoon josko rauhottuis.

Vierailija
4/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs minä sanoin" tai sitten jotain naljailua noista Vettenterän itsekehuista Miksun nimissä.



Mutta en kehtaa myöntää seuranneeni kohua niin tarkkaan, imagoni ei siedä sitä ;-)

Vierailija
5/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on työmatkalla eli kerrankin saa rentoutua!" :)

Vierailija
6/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen vitutuksen ja kramppien päivä edessä huomennakin hikoillen kuin pieni sika, mutta onneksi on perjantai.



tuollaisen laittaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut AV:lla jo yhdeksän tuntia tänään

ja

kamala mahakipu, onkohan mulla maksakirroosi

Toi eka on kyllä paha, älä laita faceen :) :)

Vierailija
8/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on AV-kirroosi, joka on päässyt syntymään liian tyhmille jutuille altistumisen seurauksena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vituttaa elämä näin yleensäkin; väsyttää, en jaksaisi hoitaa lapsia, enkä tehdä yhtään mitään. Tää leikkaushaavakin on kipeä ja silti pitäisi painaa täyttä päivää" Ja älkää kysykö, missä mies on"

Vierailija
10/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastossa tuli iso hätä ja kävin vessassa, jonne joku oli jo jättänyt omat jälkensä. En antanut sen haitata vaan väänsin iloiset vetelät ja kun koitin vetää vessaa se ei vetänyt! Vessa oli siis epäkunnossa ja siellä lillui kahdet paskat.



En ilmoittanut asiasta kellekään vaan poistuin hiljaa rikospaikalta.