Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi kokea ennen vakiintumista? Laittakaan listojanne!

Vierailija
25.08.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut tavata vain sellaisen miehen kehen rakastua ja jonka kanssa olisin lopun elämää, eikä taustalla ole mitään uskonnollista vakaumusta

Onneksi tapasin mieheni jo 19v.

Joillain muilla tuntuu tosin listat olevan hyvinkin pitkiä..

Vierailija
2/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii hoitamaan kotia ja talouttaan, matkustelu myös jos vain mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen villitys nykyään on tunkea tuota ännää mihin sattuu? "naapurin nainen huutaan meidän lapsille", "laittakaan listojanne", sinun pitää painaan sitä nappia". Jessus..

Vierailija
4/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin asuminen

yhden yön juttu + sinkkuelämäsekoilua (treffejä), nössömmätkin ainakin kokeilla olisiko vientiä

kihelmöinti siitä kun asuu paikassa jossa kukaan ei tunne

olla ihan yksin tekemättä mitään ja tuntematta huonoa omatuntoa siitä

edes kerran aivan omannäköinen koti

elää juuri sellaista vuorokausirytmiä kuin haluaa

Vierailija
5/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttaa se tunne, että on ehtinyt elää.

Monella se valitettavasti tarkoittaa useita kumppaneita... Itselle ehkä tärkeintä oli kavereiden kanssa villit retket :D mutta aina ollut kaipuu yhteen omaan mieheen ja perheeseen ja nyt 21 vuotiaana onkin vauva ja oma mies. Ei kaduta, ehdin elää nuoruuteni. Miehellä jäi vähän kesken (nuorempi kuin minä) mutta hän saa ottaa vapaapäiviä perheestä tahtoessaan.

Vierailija
6/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksessä:

1) kuppa

2) tippuri

3) kondylooma

4) herpes

5) HIV (vaati varmaan vähän matkustelua)

6) satiaiset (löytyy läheltä rajan takaa, mutta hankalasti haettavia)

Vierailija
7/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- elää yksin

- elää parisuhteissa, oppia mistä pitää ja mistä ei

- kimppaseksi, s/m tms joka kiinnostaa

Vierailija
8/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ryhmäseksiä nyt ainakin."

Tuota voi ja kannattaa tehdä ihan vakiintuneessa suhteessa ollessaan. Piristää kummasti arkea.

Vierailija
9/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä haluaa, kun

- on kotona ilman tekemistä

- matkalla yksin tai ystävän kanssa

- on rahaa ja haluaa tehdä jotain kivaa, minkä typpisen jutun valistee

- koti on just sellainen, että itse on valinnut jutut (tai miettinyt, mitä valitsisi kun on rahaa)

- on työelämässä omalla alallaan tai opiskelemassa kohti sitä

Unelma olisi; että oikean kohdatessaan, tietää jo mitä haluua. Mutta osaisi sitten oikeissa kohdissa joustaa, niissä jotka eivät olleetkaan niin tärkeitä.

Vierailija
10/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttaa se tunne, että on ehtinyt elää. Monella se valitettavasti tarkoittaa useita kumppaneita... Itselle ehkä tärkeintä oli kavereiden kanssa villit retket :D mutta aina ollut kaipuu yhteen omaan mieheen ja perheeseen ja nyt 21 vuotiaana onkin vauva ja oma mies. Ei kaduta, ehdin elää nuoruuteni. Miehellä jäi vähän kesken (nuorempi kuin minä) mutta hän saa ottaa vapaapäiviä perheestä tahtoessaan.

Raskautunut 20 v ja mies nuorempi. Ja nuoruus eletty.

Hyvä, kun nyt tuntuu siltä ;)

Vierailija
11/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaa etsiä uskova puoliso, niin parisuhteella on lujempi pohja.

Vierailija
12/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saa vähän suhteellisuudentajua siihen vakikumppaniin.

Ja yksinäisyys, että saa vähän yleistä suhteellisuudentajua.

Ehkä sen jälkeen on elämä vakituisen kanssa helpompaa.

Vierailija
13/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ja työpaikka olisi hyvä olla.

Vierailija
14/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ainoa ja tärkein listallani.

Sillä tässä perheessä huomaan, että olen ainoa, joka haluaisi matkustella. Harmi, että silloin nuorena ei ollut rahaa matkustella. Ja nyt kun olisi rahaa, niin kukaan ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
15/23 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen villitys nykyään on tunkea tuota ännää mihin sattuu? "naapurin nainen huutaan meidän lapsille", "laittakaan listojanne", sinun pitää painaan sitä nappia". Jessus..

Voisiko se liittyä pikemminkin motoriikkaan kuin kielitaitoon? Mä oon meinaan huomannut, että joskus mullakin putkahtaa nopeasti kirjoittaessa se n sanan perään, tosin mä huomaan poistaa sen. Mutta siis se ei tule siksi että "ajattelisin" sen ännän sanan perään vaan siksi, että sormi vaan jostakin syystä osuu siihen ännälle helposti. Ihmettelen asiaa kyllä.

Vierailija
16/23 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä perheessä huomaan, että olen ainoa, joka haluaisi matkustella. Harmi, että silloin nuorena ei ollut rahaa matkustella. Ja nyt kun olisi rahaa, niin kukaan ei ole mahdollisuutta.

Kai sitä voi matkustaa muutenkin kuin perheen kanssa, jos ei perheenjäseniä kiinnosta? Menet yksin tai jonkun ystävän kanssa.

Vierailija
17/23 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään sadan kilometrin päässä kotoa.

Vierailija
18/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla lienee nämä kokemukset parisuhderintamalta

yksinasuminen

avoliitto, ehkä kihlaus ja ero

pettäminen

petetyksi tuleminen

yhden yön juttu tai lomaromanssi

sp-tauti tai raskauden pelko kumittomasta kännipanosta

paljon vanhempi seksikumppani

ulkomaalainen seksikumppani

Vierailija
19/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yllättynyt etta moni kokee että villit seksikokemukset ja sekavat parisuhdekuviot ovat noinkin olennainen osa sinkkuelämää. Kokemukset pettämisestä, kimppaseksistä, tms. tuskin tekevät kenestäkään sen sitoutumiskykyisempää.

Vierailija
20/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näistä jutuista on sellaisia, joita kyllä voi tehdä vakiintuneenakin, jos parisuhde on kunnossa. Itse tapasin mieheni 19-vuotiaana, mutta olen yhteiselomme aikana opiskellut toisessa kaupungissa ja siis asunut ja sisustanut yksin, bilettänyt kavereiden kanssa aurinonnousuun ja uinut klubin sulkeuduttua suihkulähteessä, matkustanut tyttöporukalla Australiassa ja Jenkeissä, valmistunut yliopistosta ja hankkinut työpaikan. En ole joutunut pidättäytymään mistään muusta kuin irtoseksistä, eikä se kuulopuheiden mukaan edes ole kaiken hehkutuksen arvoista.

En siis ymmärrä, miksi nämä asiat olisi pitänyt tehdä ennen kuin löysin tämän luotettavan ja luottavaisen mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän