Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi kokea ennen vakiintumista? Laittakaan listojanne!

Vierailija
25.08.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:39"]

olen yllättynyt etta moni kokee että villit seksikokemukset ja sekavat parisuhdekuviot ovat noinkin olennainen osa sinkkuelämää. Kokemukset pettämisestä, kimppaseksistä, tms. tuskin tekevät kenestäkään sen sitoutumiskykyisempää.

[/quote]

Halutaan välttää se että sitten 35-vuotiaana aletaan noita harrastaa ja rikotaan avioliittoja!

Vierailija
22/23 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:51"]

Aika moni näistä jutuista on sellaisia, joita kyllä voi tehdä vakiintuneenakin, jos parisuhde on kunnossa. Itse tapasin mieheni 19-vuotiaana, mutta olen yhteiselomme aikana opiskellut toisessa kaupungissa ja siis asunut ja sisustanut yksin, bilettänyt kavereiden kanssa aurinonnousuun ja uinut klubin sulkeuduttua suihkulähteessä, matkustanut tyttöporukalla Australiassa ja Jenkeissä, valmistunut yliopistosta ja hankkinut työpaikan. En ole joutunut pidättäytymään mistään muusta kuin irtoseksistä, eikä se kuulopuheiden mukaan edes ole kaiken hehkutuksen arvoista.

En siis ymmärrä, miksi nämä asiat olisi pitänyt tehdä ennen kuin löysin tämän luotettavan ja luottavaisen mieheni.

[/quote]

Hei, kuulostaa tutulta! :) Olemme myös olleet yhdessä 20-vuotiaista asti. Juuri tänään lämmöllä muistelin ulkomaan reissuja ystävien kanssa, että olenpa minäkin tosiaan istunut monissa junissa, istunut puistoissa, tanssinut, viettänyt iltaa ja yötä hurmaavissa seurueissa, siitä huolimatta, että olen ollut koko aikuisikäni varattu.

Olemme myös mieheni kanssa asuneet kaksikin kertaa eri kaupungeissa töiden ja opiskelujen takia.

Ja samalla olemme saaneet kasvaa sen saman rakkaan ihmisen kanssa rinnakkain. On ihanaa, kun on molemminpuolinen luottamus, ja molemmat ovat halunneet yhdessä olemisesta huolimatta omia haasteita ja kokemuksia kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:51"]

Aika moni näistä jutuista on sellaisia, joita kyllä voi tehdä vakiintuneenakin, jos parisuhde on kunnossa. Itse tapasin mieheni 19-vuotiaana, mutta olen yhteiselomme aikana opiskellut toisessa kaupungissa ja siis asunut ja sisustanut yksin, bilettänyt kavereiden kanssa aurinonnousuun ja uinut klubin sulkeuduttua suihkulähteessä, matkustanut tyttöporukalla Australiassa ja Jenkeissä, valmistunut yliopistosta ja hankkinut työpaikan. En ole joutunut pidättäytymään mistään muusta kuin irtoseksistä, eikä se kuulopuheiden mukaan edes ole kaiken hehkutuksen arvoista.

En siis ymmärrä, miksi nämä asiat olisi pitänyt tehdä ennen kuin löysin tämän luotettavan ja luottavaisen mieheni.

[/quote]

Hei, kuulostaa tutulta! :) Olemme myös olleet yhdessä 20-vuotiaista asti. Juuri tänään lämmöllä muistelin ulkomaan reissuja ystävien kanssa, että olenpa minäkin tosiaan istunut monissa junissa, istunut puistoissa, tanssinut, viettänyt iltaa ja yötä hurmaavissa seurueissa, siitä huolimatta, että olen ollut koko aikuisikäni varattu.

Olemme myös mieheni kanssa asuneet kaksikin kertaa eri kaupungeissa töiden ja opiskelujen takia.

Ja samalla olemme saaneet kasvaa sen saman rakkaan ihmisen kanssa rinnakkain. On ihanaa, kun on molemminpuolinen luottamus, ja molemmat ovat halunneet yhdessä olemisesta huolimatta omia haasteita ja kokemuksia kuitenkin!

[/quote]

ja kolmas tällainen, nuo kuvaukset istuu täysin minuun, maat ovat vaan olleet eri :)  Me alettiin seurustella, kun olin 19 (nyt 37), ja opiskeluaikana molemmat oltiin tahoillamme vaihdossa ulkomailla, työharjoittelussa ja töissä. Rakkaus kesti tästä huolimatta vuodesta toiseen, aina palattiin Suomeen ja oltiin yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi