Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa pulleat naiset rehellisesti kadehditteko hoikkia. Siltä vaikuttaa ainakin

Vierailija
25.08.2012 |

Olen hoikka ja urheilullinen ja pulleat naiset kohtelee minua usein töissä huonosti. Sama on toistunut eri työpaikoissa.Alan olla vakuuttunut, että kateudesta on kyse.

Kohtelu on esimerkiksi vähättelyä, virheiden etsimistä mun alemman työaseman korostamista joka käänteessä. Olen ystävällinen tyyppi, teen työt parhaani mukaan ja autan muita kun voin, joten kohtelulle ei ole perusteita.

Onko siis kateudesta kysymys, vastatkaa rehellisesti: ärsyttääkö hoikat naiset teitä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteitasi. Kateellisisuus on vain tunne samoin kuin esim. ilo, hämmästys tai pelko.

En kadehdi ihmisi enkä kohtele huonosti ketään. Yritin sen täällä jo pariin kertaan kertoa, että olen ystävällinenja en todellakaan riidanhaluinen tai hankala tyyppi.

Olen ollut todella kauniiden naisten kanssa töissä ja koin lähinnä ylpeyttä siitä,että työkaverini ovat niin näyttäviä, en kateutta heidän kauneudestaan.

Vierailija
42/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ihmiset ole kateellisia muille. Kasvatuskysymys: mulle on opeteetu arcostamaan muiden tekoja ja ominaiuuksia ja kadehtimisen sijaan tekemään omista haaveista totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla että olet hankala tyyppi, vaikka et itse sitä huomaa. Ihan rehellisesti sanottuna tämä kuulostaa jossain määrin selittävältä tekijältä. Mielestäni ei ole normaalin ihmisen ajatuksia selittää toisen kummallista käytöstä selitettaväsi hoikkuudesta kadehtimisella.

Voi olla, että teidän maailmankuvanne ja arvonne ovat hyvin kaukana toisistaan. Ilmiselvästi hoikkuus ja ulkonäkö ovat sinulle tärkeitä arvoja. Luulet näiden olevan muillekin tärkeitä. siksi taidat arvostella toisia näiden mittareiden mukaan. Ehkä teet sitä huomaamattasikin. Tämä arvottaminen/arvostelu taas aiheuttaa muissa puolustusreaktion riippumatta heidän hoikkuudestaan tai sen puutteesta. siksi saatat kokea ei niin mukavaa kohtelua.

Kolmas vaihtoehto on, että teet työsi huonosti. Tämä sitten aiheuttaa ristiriitoja.

Neljäs vaihtoehto on, että jostain syystä tuolla työpaikalla pulleus ja ilkeys yhdistyy samoissa ihmisissä.

että joku pullea kohtelisi minua sen takia huonosti. Olen aika varma että syy saamaasi kohteluun on joku muu kuin hoikkuus.

Mikä syy voisi sitten olla? Tuntuu että jaan mielipiteitä töissä, osa nisista pitää elämäntehtävänään kyttäämistäni ja viisastelua mulle.

Millaisia ihmisiä mielestänne kohdellaan huonosti tai kuka sellaista ansaitsee, kuten joissakin viesteissä on kirjoitettu.

Kyselen vakavasti, koska alanolla väsynyt tähän.

Vierailija
44/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi tikkulaihoja, pyllyttömiä hoikkia naisia, kadehdin niitä joilla on kuitenkin hyvät muodot, rinnat ja pylly. Heihinkään en suhtaudu vihamielisesti vaan ihan avoimesti kehunkin heidän ulkomuotoaan.

Itsekään en ole pullea, olen ihan normaalipainoinen mutta kuitenkin raskasrakenteisempi kuin nämä hoikkeliinit ja kamppailen jatkuvasti painoni kanssa.

Vierailija
45/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksella voidaan kyllä tukehtduttaa tiettyjen tunteiden tunteminen. Silti nuo tunteet ovat olemassa.

Ihan yhtä älytöntä olisi sanoa, että joku olisi kasvatettu niin, ettei enää tuntisi pelkoa.

Ei kaikki ihmiset ole kateellisia muille. Kasvatuskysymys: mulle on opeteetu arcostamaan muiden tekoja ja ominaiuuksia ja kadehtimisen sijaan tekemään omista haaveista totta.

Vierailija
46/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksella voidaan kyllä tukehtduttaa tiettyjen tunteiden tunteminen. Silti nuo tunteet ovat olemassa.

Ihan yhtä älytöntä olisi sanoa, että joku olisi kasvatettu niin, ettei enää tuntisi pelkoa.

Vierailija
47/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla ole mitään tärkeämpiä ominaisuuksia, joita kadehtia?

Vierailija
48/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kadehdin niitä joilla on todella hyvä vartalo, eli kaunis vatsa ja lantio esimerkiksi.

Koska minun vatsani on täynnä selluliittia.

Onneksi minun ei kuitenkaan tarvitse kamalasti murehtia asiasta sillä mieheni rakastaa vartaloani ja kertoo ja näyttää sen joka päivä.

Eli en todellakaan ole töykeä kenellekään ja kadehtiminen on varmaan väärä sana, ihaileminen luultavasti oikeampi.

Minulla sitten taas on kauniit kasvot ja hiukset,jota ei välttämättä näiltä ihannekroppaisilta kaikilta löydy?

en tarvitse meikkiä kuin pienen pohjustuksen koska iho on virheetön. siihen olen tyytyväinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme