Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa pulleat naiset rehellisesti kadehditteko hoikkia. Siltä vaikuttaa ainakin

Vierailija
25.08.2012 |

Olen hoikka ja urheilullinen ja pulleat naiset kohtelee minua usein töissä huonosti. Sama on toistunut eri työpaikoissa.Alan olla vakuuttunut, että kateudesta on kyse.

Kohtelu on esimerkiksi vähättelyä, virheiden etsimistä mun alemman työaseman korostamista joka käänteessä. Olen ystävällinen tyyppi, teen työt parhaani mukaan ja autan muita kun voin, joten kohtelulle ei ole perusteita.

Onko siis kateudesta kysymys, vastatkaa rehellisesti: ärsyttääkö hoikat naiset teitä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä vastauksia, kiitos niistä. Tuntuu pahalta saada huonoa kohtelua, varsinkin kun siihen ei ole syytä.

Pulleille, tai paremminkin muodokkaille, sanoisin, että itse ainakin ihailen kauniita naisellisia muotoja, mulle on vaan ei ole niitä suotu. Siksikin on epäreilua kateuden takia kohdella huonosti, itse yritän nähdä positiivista muissa.

Vierailija
22/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko luulet, että kohtelusi johtuu ulkonäöstä? *megareps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullea ja kadehdin kyllä hoikkaa työkaveriani. Trakemmin sanottuna kadehdin hänen tarmoaan hoitaa työn lisäksi perhe ja vielä kuntoilla monta kertaa viikossa tavoitteellisesti. Joskus kadehdin hänen loistavaa makuaan esim pukeutumisessa ja kykyä yhdistellä vaatteita.

Mutta tuo ei liity mitenkään työhön, eikä hän mitenkään ärsytä minua, vaan on mukavimpia työkavereitani.

Jos tulee virheitä tai työ tehdään huonosti, kyllä niistä sanotaan ihan kaikenmuotoisille työyhteisön jäsenille.

Vierailija
24/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli perehdyttäjänä todella lihava nainen. Hän eli pelkästään työlle ja oli oikeasti siinä todella hyvä. Minä kadehdin tätä hänen osaamista. Mutta ihan selvästi huomasin, että kohteli minua huonosti ja toista miespuoleista perehdytettävää ystävällisesti. Samoista virheistä reagoi eri tavalla. Onneksi hän lähti ja työssä sujuu paremmin.

Vierailija
25/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyhmiä ihmisiä en voi sietää.

Vierailija
26/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullea. Olen ihan tyytyväinen näin. Voisin haluta olla hoikempi ja voin ihailla toisen hoikkuutta, mutta en kateellisessa mielessä. Ei toisen hoikkuus minuun noin vain siirry. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan.

Eikä hoikkuus mitenkään liity töihini, joten en todellakaan ketään nälvi, vähättele tai muutoin kohtele huonosti edes hoikkuuden takia. Ihan pimeä ajatuskin.

Jos sinua jatkuvasti kohdellaan huonosti töissä, on minun nähdäkseni siihen kaksi mahdollista syytä: joko tapaat huono-onnisesti jatkuvasti mänttejä työkavereita, TAI toimit jotenkin "ansaitaksesi" sellaisen käytöksen. (ei kukaan ansaitse vähättelyä oikeasti, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan)

Vierailija
27/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma BMI 21, mutta silti ihailen ja jopa vähän kadehdin naisia, joilla on sellainen solakan tyrmäävä vartalo. Itse vaan olen sellainen tavis.

Mutta tosiaan, enemmän siis voisi suhtautumistani luonnehtia ihailuksi kuin vihamieliseksi kateudeksi.

Vierailija
28/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunnista ap:n asiaa. On työpaikkoja, jossa naiset klikkiytyvät ja ovat ilkeitä toisille. Naiset nyt usein purkavat omaa vitustaan toisiinsa, miehille ollaan enemmän mieliksi. Vielä jos olet alemmassa asemassa/nuorempi/tuore talossa/pomon suosiossa/jonkun työpaikan miehen suosiossa, olet oikein kätevä likasanko. Ei liity asiaan, oletko nätti, ruma, hoikka, pullea... En usko että kyse olisi kateudesta, olet vaan jostain syystä valittu huonon ilmapiirin likasangoksi.

Vierailija
29/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonsa. Ylipainoinen voi olla tyylikäs lady, ja laiha voi olla kamala kurppa.

Painolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kaunis ihminen on.

Esimerkiksi käy vaikka sukulaiseni, ikää n. 45-v näyttää ikäistään vanhemmalta. Elää tupakalla ja kahvilla, iho ryppyinen ja "kulahtanut", kroppa ihan nahistunut, ei ollenkaan rintoja eikä yhtään peppua(!) näyttää aika karulta. jos joku olisi hänen hoikkuudestaan kateellinen, niin ihmettelisin kyllä... Mutta mukava ihminen hän kyllä on! :)

Vierailija
30/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten olisin tarvinnut töissä avaimia. Avainten haltija keksi koko päivän syitä olla antamatta niitä minulle, välillä väityi, ettei niitä edes hänellä ole. En voinut tehdä työtä kunnolla ilman avaimia.

Pyysin monennen kerran ystävällisesti ja taas alkoi tympeä selitys, kunnes huomasi miespuolisen esimiehen seisovan vieresdä ja hoplaa! avaimet järjestyi mairean hymyn kera.

Oli pullea nainen kyseessä. Eikä ole eka kerta kun vastaavaa tapahtuu.

Mua on myös haukuttu esimiehille selän takana. Kerran yksi niistä kuunteli naisen valitusta hetken ja sanoi sitten: "Keskity omiin töihisi". Vieläkin olen tuosta kiitollinen, varsinkin kun sain sen jälkeen olla rauhassa.

Vierailija
31/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä enkä ole kateellinen.

Anteeksi jo etukäteen, jos vastaus ei miellytä, mutta ei nyt valehdellakaan viitsi ihan vain toisen iloksi.

Vierailija
32/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne todella lihavat. Eiköhän tuo ole luonteesta kiinni? Ei kai kukaan normaali aikuinen rupea kohtelemaan toista huonosti, jos on jostakin yksittäisestä asiasta kateellinen? Kateelisuuden kohteitahan tässä maailmassa riittää. Aina on joku, jolla on jokin asia paremmin kuin minulla, vaikka se muu elämä tällä olisin täysin helvettiä.

Kohteletko sinä ap siis huonosti niitä ihmisiä, joille sinä olet kateellinen?

Pari viikkoa sitten olisin tarvinnut töissä avaimia. Avainten haltija keksi koko päivän syitä olla antamatta niitä minulle, välillä väityi, ettei niitä edes hänellä ole. En voinut tehdä työtä kunnolla ilman avaimia.

Pyysin monennen kerran ystävällisesti ja taas alkoi tympeä selitys, kunnes huomasi miespuolisen esimiehen seisovan vieresdä ja hoplaa! avaimet järjestyi mairean hymyn kera.

Oli pullea nainen kyseessä. Eikä ole eka kerta kun vastaavaa tapahtuu.

Mua on myös haukuttu esimiehille selän takana. Kerran yksi niistä kuunteli naisen valitusta hetken ja sanoi sitten: "Keskity omiin töihisi". Vieläkin olen tuosta kiitollinen, varsinkin kun sain sen jälkeen olla rauhassa.

Vierailija
33/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen läski nainen. hoikkia naisia en kiusaa, enkä kohtele huonosti tms. (useimmat ystävänikin ovat hoikkia) - mutta kadehdin kyllä mm. yökerhoissa koska hoikat ovat oikeasti sairaasti paremman näköisiä kuin me läskit, ovat kauniita, vaatteet sopivat hienosti ja hoikat saa aina hyvännäköisimmät miehet kun me läskit joudumme tyytymään niihin rumiin tai ei kehenkään.

Vierailija
34/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pullea kohtelisi minua sen takia huonosti. Olen aika varma että syy saamaasi kohteluun on joku muu kuin hoikkuus.

Vierailija
35/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ihmisi enkä kohtele huonosti ketään. Yritin sen täällä jo pariin kertaan kertoa, että olen ystävällinenja en todellakaan riidanhaluinen tai hankala tyyppi.

Olen ollut todella kauniiden naisten kanssa töissä ja koin lähinnä ylpeyttä siitä,että työkaverini ovat niin näyttäviä, en kateutta heidän kauneudestaan.

Vierailija
36/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni en silti kohtele hoikkia naisia mitenkään huonommin sen takia että ovat mua hoikempia. Olisihan se jo naurettavaakin... mut ehkä joidenkin silti täytyy purkaa ne huonot fiiliksensä sellaiseen jota kadehtivat. En tiedä.

Vierailija
37/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen mm. seuraavista asioista: pianonsoittotaidosta, kokkaustaidoista, kauniista silmistä, varakkuudesta, siitä, että isovanhemmat vielä elävät, paremmasta autosta, useammasta lapsesta, tulevista häistä, vanhemmilta saaduista kehuista, terveydestä, symmetrisistä rinnoista.

Silti kohtelen kaikkia näitä kateellisuuden kohteitani sivistyneesti ja ystävällisesti. Koska on kyse sukulaisistani ja ystävistäni, tiedän myös, monia asioita, joista nämä läheiseni ovat minulle kateellisia. silti kukaan meistä ei vaihtaisi elämäänsä toisen kanssa, koska siinä omassa elämässä on kuitenkin niin paljon hyvää.

Kyselen myös, niin kuin joku aiempi, että miten ap kohtelee omia kateuden kohteitaan? Jokainenhan kadehtii jotakin joltakulta toiselta.

Vierailija
38/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko kuulla olevasi varmasti niin ihana ja hieno ja kaunis ja laiha, että sen takia kaikki rumat ja tavikset työnkaverit ovat sinulle tylyjä? No juu, todellakin, siitä on varmasti kyse. Olet vain niin täydellinen, että muut kalpenevat kuihtuneiksi seinäruusuiksi sinun tullessa luo. siksi eivät anna sinulle (omia?) työavaimia heti sinun tarvitessa. Luonteeltasikin olet ihana, eikä sinussa itsessäsi ole mitään vikaa.

Näinhän se menee.

13

Vierailija
39/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteisiin? Ehköpä sen takia ei tulla kanssasi toimeen, koska arvostuksesi töissäkin ovat vain pintaa: hoikkuutta, kauneutta, näyttävyyttä.

Työpaikalla luulisi ihmisten olevan oikeista asioista kateellinen: ammattitaidosta, halusta kouluttautua, idearikkaudesta, kyvystä ja halusta kehtittää työtään, innovaatioista jne.

En kadehdi ihmisi enkä kohtele huonosti ketään. Yritin sen täällä jo pariin kertaan kertoa, että olen ystävällinenja en todellakaan riidanhaluinen tai hankala tyyppi.

Olen ollut todella kauniiden naisten kanssa töissä ja koin lähinnä ylpeyttä siitä,että työkaverini ovat niin näyttäviä, en kateutta heidän kauneudestaan.

Vierailija
40/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pullea kohtelisi minua sen takia huonosti. Olen aika varma että syy saamaasi kohteluun on joku muu kuin hoikkuus.

Mikä syy voisi sitten olla? Tuntuu että jaan mielipiteitä töissä, osa nisista pitää elämäntehtävänään kyttäämistäni ja viisastelua mulle.

Millaisia ihmisiä mielestänne kohdellaan huonosti tai kuka sellaista ansaitsee, kuten joissakin viesteissä on kirjoitettu.

Kyselen vakavasti, koska alanolla väsynyt tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi