Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni sai syöpähoidoista vihdoin puhtaat paperit, mitä tekee isä?

Vierailija
25.08.2012 |

Muilla vastaavilla perheillä olen kuullut, että perheet juhlivat uutista perheen kesken, mukana voi olla ehkä myös isovanhemmat ja kummit...

mutta meillä isä lähti eilen juomaan sen kunniaksi, eikä tuskin tule kotiin ennen huomista.

"Loistavaa"

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kertoo jotain miehen prioriteeteistä. Oliko meno samanlaista sairastelun ajan?

Stressi purkautuu toki eri ihmisillä eri tavoin, mutta on kyllä todella itsekeskeistä tuossa tilanteessa ajatella ensimmäisenä omaa stressin poistoaan ja jättää ihan yhtälailla stressaantunut muu perhe juhlimaan keskenään. Onko lapsi pettynyt isänsä käytöksestä? Lapsi saa ihan järjettömän hyvän uutisen ja isä ei halua sitä hänen kanssaan juhlia vaan lähtee baariin.

Onnea teille kuitenkin ihan hirveästi!

Vierailija
22/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän erittäin hyvin miestäsi!

Pitkäaikainen (?) stressi purkautuu ulos ja miehesi saattaa olla sentapainen että häntä vähiten kiinnostaa tavata kotona kummeja ja niiden kaimoja siististi kahvittelemassa.

Ennenvanhaan mentiin metsään ja huudettiin tuska/ilo ulos, nyt mennään lähiökapakkaan (?) ja vedetään viinaa ja kerrataan kaikille lähelletuleville menneitä kärsimystä ja nykyistä helpotusta.

Miehesi tulee sieltä kotiin, ja voitte vaikka ensi viikolla järkätä Sinun haluamallasi tavalla juhlan - tämän "vapaan hetken" miehesi on ansainnut - anna se hänelle äläkä ole marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita ymmärtäjiä!

Vierailija
24/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juhlistanut lasteni syntymää äijäporukalla, mutta tuollaisen asian kohdalla juhlisin ihan erikoisella tavalla kuten pikaruokalassa ja sitten muuta yhteistä kivaa.

Vierailija
25/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä tsempistä (erityisesti kakkosen mielipide lämmittää)! =)

Isä ei ole ollut hoidoissa mukana ollenkaan, koko 2,5v aikana hän on ollut kolmannella viikolla sairaalassa, koska miun piti käydä kotona hoitamassa asioita kuntoon. Silloinkin joutui olemaan kolme päivää yksin sairaalassa, kun minä olin 4vk. Ei ole siis ottanut minkäänlaista vastuuta mistään, olen ollut yksin kaikessa.

Hänellä on ollut alkoholin kanssa ongelmia (ei siis tietenkään omasta mielestä) nuoruudesta lähtien. On kk:ssa 1-4x juomassa. Harvoin on kuukautta, jolloin hän ei olisi vähintään 1x menossa.

Eikä meillekään varmaan ois ketään kutsuttu, olisin vaan toivonut, että olis voitu juhlistaa tätä hetkeä hyvällä ruualla ja tehty lapsen kanssa joku kiva kakku ilouutisen kunniaksi.

Vierailija
26/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on alkoholiongelma jonka tiedostan ja pyrin eroon siitä. omasta mielestä 1-4 kertaa kk kuulostaa vähältä sillä itse olen ottanut 3-4 kertaa viikossa vähintään. lapsia kuitenkaan laiminlyömättä. nyt jo puolitoista kuukautta ottamatta :D

puhu miehesi kanssa ja kerro hänelle että osallistuu enemmän lasten hoitoon. hän on myös tärkeä elementti lapsilleen

Vierailija
27/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsee otsikossaan, että "lapseni sai..."

Onko niin, että lapsi on vain ap:n?

Vierailija
28/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkässä putkessa 4x/kk useampi kk peräjälkeen on miulle ihan liikaa, vaikka se siusta (13) tuntuukin vähältä -se on aina mihin vertaa... ;)

Ja kiitos, 14. että löysit sen tärkeimmän viestistäni!

Vierailija
29/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt siis niin, että perheessä asuva "isä" ei ole lapsen oikea isä?

Pitääkö tuo ap:n kommentti tulkita sarkasmiksi vai ei??

Vierailija
30/30 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos, 14. että löysit sen tärkeimmän viestistäni!

Sen voi myös kirjoittaa selkeämmin... Mutta jaksamista! Miehelle ei nähtävästi lapsi tunnu "omalta".