Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin sairaan kateellinen ystäväni miehestä!

Vierailija
25.08.2012 |

SIIS en ikinä yrittäisi viedä häneltä miestänsä enkä takuulla onnistuisikaan. Mutta on tuskaista seurata miten ihana puoliso toisella on, kun oma mies on mitä on.

Tuttava sanoo suoraan, että heillä mies on se kiltti osapuoli, hoitaa lapsia ja kotia tuttavaani enemmän, hän itse kun on itsekkäämpi ja "hankalampi luonne". Näin siis itsekin sanoo suoraan, ja olen tuon miehen kanssakin hyvä tuttu ja hän todella on ihana ihminen. Hauska, huumorintajuinen, älykäs, lapsi- ja perherakas. Juttu luistaa, jaksaa väsyneenäkin hassutella lastensa kanssa ja kuitenkin pitää jöötä, tienaa hyvin jne.. aaargh!

Oma mies on pienipalkkainen huumorintajuton jörrikkä, laiska lasten suhteen jne. Prkle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on pienipalkkainen huumorintajuton jörrikkä, laiska lasten suhteen jne. Prkle.

Jätä se sika!

Vierailija
2/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä.. En ikinä voisi siis kuvitella itse eläväni kyseisen miehen kanssa, mutta kyllähän sitä pistää miettimään että kunpa omakin mieheni osallistuisi lasten hoitoon yhtä paljon ja olisi kiltti. Jos minua kiukuttaa niin antaisi kiukuttaa eikä lähtisi muukaan kiukuttelemaan.. ;) itsehän olen täydellinen :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käynyt hyvä tuuri miehen suhteen. Kuulostaa muuten tuo pariskunta ihan minulta ja mieheltäni :)

Vierailija
4/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS en ikinä yrittäisi viedä häneltä miestänsä enkä takuulla onnistuisikaan. Mutta on tuskaista seurata miten ihana puoliso toisella on, kun oma mies on mitä on.

Tuttava sanoo suoraan, että heillä mies on se kiltti osapuoli, hoitaa lapsia ja kotia tuttavaani enemmän, hän itse kun on itsekkäämpi ja "hankalampi luonne". Näin siis itsekin sanoo suoraan, ja olen tuon miehen kanssakin hyvä tuttu ja hän todella on ihana ihminen. Hauska, huumorintajuinen, älykäs, lapsi- ja perherakas. Juttu luistaa, jaksaa väsyneenäkin hassutella lastensa kanssa ja kuitenkin pitää jöötä, tienaa hyvin jne.. aaargh!

Pitäs vähän miettiä valintojaan ennenkuin syöksyy ekan vastaantulevan miehen mulkkuun kiinni ja menee vielä tekemään lapsiakin sen kanssa.

Vierailija
5/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hankalampi luonne"? Ei kukaan voi vaan todeta olevansa "hnkala luonne" ja sen varjolla kaataa paskaa läheisen niskaan. Ihminen on vastuussa omista valinnoistaan ja käytöksestään. Minua ärsyttää tuollaiset "tällainen mä nyt vaan olen"-ihmiset!

Oma miehenikin on ihana. Kaikin tavoin, sekä luonteeltaan että käytökseltään. Tiedän ja ymmärrän sen. Ja minä teen kyllä kaikkeni ollakseni hänen ihanuutensa arvoinen. Minäkin haluan olla hänelle ja perheessämme ihana.

Ap, miksi olet parisuhteessa, johon et ole tyytyväinen? Entä oma käytöksesi? Oletko sinä miehellesi hyvä? - Itse uskon vakaasti, ettei keskinkertaisuuteen, saati sitten paskaan, tarvitse tyytyä. On olemassa hyviä miehiä ja hyviä ihmissuhteita, ja kannataa etsiä, kunnes löytää itselleenkin sellaisen. Sitä paitsi itse olisin mieluummin vaikka yksin kuin paskassa parisuhteessa. Uskon myös, että parisuhteen eteen täytyy tehdä töitä. Täytyy kääntää katse myös omaan itseen ja omaan käytökseen: kunnioitus ja rakkaudenosoitukset ja toisen hyvinvointiin pyrkiminen arjessa yleensä myös aikaansaavat kunnioitusta ja hyviä tekoja sen toisen osapuolen taholta.

Jos ensin etsii rinnalleen tarpeeksi fiksun ja hyvän ihmisen, ja sitten itse pyrkii pitämään tätä ihmistä ja parisuhdetta arvossa, on mahdollista saada hyvä ja toimiva liitto, eikä tarvitse kahdehtia toisten miehiä.

t. 10 vuotta maailman ihanimman miehen kanssa oikeasti onnellista perhearkea elänyt

Vierailija
6/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
7/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä on pieni muna. Pohtii.

Vierailija
8/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi, muuta elämäsi. TEE se - älä haaveile.