Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A- ja B-naiset

Vierailija
25.08.2012 |

Naiset puhuu usein ylemmän ja alemman tason miehistä lähinnä koulutuksen, tulojen, sosiaalisen statuksen ja ulkonäön perusteella. Minulla taas on oma luokitus, ja se menee jotakuten "kelpaa vakavaan parisuhteeseen", "käy tietyin edellytyksen enintään kaveriksi tai vakipanoksi" ja "ei missään nimessä voi kuulua tuttavapiiriini". Keskustelupalstoilla trollaan joskus A-, B- ja C-naisista.

Minä edellytän naiseltani tiettyjä asioita (ennenkun älähdätte, niin ne keskittyy eniten (mielen)terveyteen, yhteiskuntakelpoisuuteen, lastenkasvatuskelpoisuuteen ja ehkäpä pinnallisimpana ehkä lihavuuteen mutta tämä vain koska lihavat tahtoo olla sitä laiskempaa ja aikaansamatonta sakkia.

Treffipalstalla (varteenotettavia on Suomessa enää yksi) kun olen ollut niin saan saan "haet naista kun sopivaa autoa kaupasta, osta pumpattava niin saat sellaisen kun haluat"-tyyppisiä kommentteja. Määrätyssä mielessä se kuitenkin pätee meihin jokaiseen, sillä kuka nyt suostuu seurustelemaan jokaisen vastaantulevan kanssa?

Naisten yleinen taso on välttävä. Arviolta ehkä yksi viidestä tai kuudesta on minulle seurustelukelpoisia, ja yhdestä kaveripiirin tapauksesta johtuen olenkin joskus pysähtynyt ja muutaman kirosanan kera kiittänyt siitä että olen sinkku.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jankkasit pitkään että naisen seksuaalisuus on vain hyötyä tavoittelevaa? Tosi sama tyyli. Jos et ole sama, niin vitsi teillä tulis hyvät keskustelut yhdessä.

Vierailija
2/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla vahvasti mene, jos joudut sieltä treffipalstoilta parisuhdetta etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten yleinen taso on välttävä.

odotit netistä löytäväsi niin kuin mitä...?

Voi kuule, kyllä ne "tyydyttävät" ja "kiitettävät" naiset ovat jo löytäneet sen miehen - ja pääsääntöisesti jostain ihan muualta kuin netin treffipalstoilta.

Vierailija
4/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa lukea tuollaista yhteinäistä puuroa.

Vierailija
5/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihme vaatimuksia. Luen Hesarista päivittäin Viivi&Wagneria ja oma parisuhde mustuttaa hyvin paljon tätä puolin ja toisin. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Itsestä löytyy sekä Viiviä että Wagneria samoin kuin kumppanistakin. Silti asiat on hyvin kaikin puolin. Ole siis kohtelias herrasmies - osaatko?

Vierailija
6/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme ettei naista löydy.

Vierailija
7/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän ja alemman tason miehistä (tai naisista) puhuminen tuossa muodossaan linkittyy kyllä enemmän näihin seksuaalisesta markkina-arvosta spekuloiviin ns. miesasiamiehiin. En ole koskaan kuullut naisten puhuvan miehistä tuohon sävyyn muuten kuin noita markkina-arvoteorioita kommentoitaessa.

Kriteerien asettaminen kumppaneille taas pätee varmasti meihin kaikkiin, eikä edes "määrätyssä mielessä" vaan ihan itsestäänselvästi ja välttämättä. Autokauppakommentit kertovat enemmän siitä, miten ilmaisee itseään kuin siitä, kuinka tiukkoja kriteereitä soveltaa. Jos puhuu/kirjoittaa siitä, mitä "edellyttää naiseltaan" tai "naisten yleisestä tasosta" treffipalstalla, noita pumpattavakommentteja ei oikein voi välttää. Jos viestii kuin unohtaisi arvioivansa ihmisiä, siitä tulee väistämättä palautetta. Kannattaa ehkä kehittää käytöstapoja ja sosiaalista pelisilmää.

Vierailija
8/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuu usein ylemmän ja alemman tason miehistä

Hassua, AINOAT ihmiset, keiden olen näistä ylemmän ja alemman tason miehistä kuullut (nähnyt) jauhavan ihan loputtomaan kyllästymiseen asti ovat suomi24:n sinkkupalstan surkimukset, joiden ainoa kontakti edes puolialastomaan naiseen on joku Anttilan kuvasto.

Ihan oikeasti, kenenkään normaalin ihmisen (en miehen enkä naisen) ole näistä nähnyt koskaan höpisevän.

Vierailija
9/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuu usein ylemmän ja alemman tason miehistä

Hassua, AINOAT ihmiset, keiden olen näistä ylemmän ja alemman tason miehistä kuullut (nähnyt) jauhavan ihan loputtomaan kyllästymiseen asti ovat suomi24:n sinkkupalstan surkimukset, joiden ainoa kontakti edes puolialastomaan naiseen on joku Anttilan kuvasto.

Ihan oikeasti, kenenkään normaalin ihmisen (en miehen enkä naisen) ole näistä nähnyt koskaan höpisevän.

Tuossa juuri mietin, ketkä puhuvat näin, sillä en ikinä ole kuullut näistä puhuttavan, mun tuttavapiiri on kuitenkin laaja... Nyt sit selvisi, suomi24 ei kuulu mun elämään mitenkään.

Vierailija
10/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista täällä sanonut mutta naisen seksuaalisuus ON hyötyä tavoitteleva. Harvemmin näkee pariskuntia joissa mies on sosiaalisesti alemmassa asemassa, ja varsinkin lasten syntymän jälkeen "yhteinen talous" tarkoittaa että nainen (kun ei voi olla töissä) säilyttää edes jonkinlaisen elintason haarat levällään.

Vierailija
11/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeimmäksi jopa Tiede-lehden keskusteluissa. Ap:lle pari kohtaa

- Alempi- ja ylempitasoiset miehet on H. Laasasen termistöä, ei naisten. Yleensä juuri naisten on vaikea hyväksyä ajatusta ihmisten tasoista, vaikka kaikki me jollain lailla luokittelemme yksilöt, enemmän tai vähemmän tietoisesti.

- Ihminen yleensäkin on hyötyä tavoitteleva otus. Nainen ei ole miestä kummempi, mutta asia ilmenee eri sukupuolilla osittain erilaisissa jutuissa.

Vierailija
12/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat viisaalta. Sano siis mitä mieltä olet siitä että luokittelen naiset "seurustelukelpoinen", "ei käy ystäväksi eikä vakavaan parisuhteeseen" ja "en halua olla tekemisissä".

Vierailija
13/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen eronnut pari vuotta sitten, enkä ole tavannut tänä aikana ketään miestä, joka olisi minulle kelvannut. Ihan kivoja tyyppejä, mutta en minä heidän kanssaan halua seurustella.

Minä tosin olen ratkaissut tämän ongelmani niin, etten roiku treffipalstoilla. Ajan tuhlausta.

Vierailija
14/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muuta sanottavaa tähän?

Vierailija
15/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista täällä sanonut mutta naisen seksuaalisuus ON hyötyä tavoitteleva. Harvemmin näkee pariskuntia joissa mies on sosiaalisesti alemmassa asemassa, ja varsinkin lasten syntymän jälkeen "yhteinen talous" tarkoittaa että nainen (kun ei voi olla töissä) säilyttää edes jonkinlaisen elintason haarat levällään.

Korjaa asennettasi.

Vierailija
16/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asiat usein ovat. Vaan ei tule olemaan minulla, sillä naiseni ei tule olemaan B-laatua.

Vierailija
17/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on tasan miesasiamiesten itsestään keksimää paskaa, jonka tarkoitus on sysätä syy naisettomuudesta jonkun muut kontolle kuin omalle.

Vierailija
18/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä en ole yhtään hämmästynyt siitä, että olet sinkku. Ja ehkä se enemmän on kiitos ja siunaus niille naisille, joita mahdollisesti joskus olet sillä silmällä katsonut.

Vierailija
19/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin lasten syntymän jälkeen "yhteinen talous" tarkoittaa että nainen (kun ei voi olla töissä) säilyttää edes jonkinlaisen elintason haarat levällään.

onneksi on Kela. Jonkinlaisen elintason säilyttää yksinhuoltajanakin. Tuollaista ajatusmallia kannattava mies tuskin on muutenkaan hirveän fiksu eli tuskin myöskään mikään huippujohtaja tai muu isopalkkainen..

Vierailija
20/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisit kärsivän naisvihasta suorastaan ja estyneestä/patoutuneesta suhteesta seksiin.

Kannattaa oikeasti hakea apua enne kuin huomaat olevasi joku yön yksinäinen Turun hiippari tai muu valtatrippailija (esim. raiskari).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan