Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainavaan peppuunko?

Vierailija
24.08.2012 |

Elikkäs meillä alettiin tohon peppuseksiin ehkä enempi minun aloittesesta n.vupsi sitten.Ostettiin pepputappeja ja vibra.En kyllä kiellä että se on kivaa vaihtelua mutta nykyää pitää joka kerta olla panemassa sinne "tuhkaluukkuun" tai vähintään tappia sinne laittamassa.Vaimon mielestä orgasmit ovat kuulemma paljon voimakkaampia pepun kautta.onko muilla käynyt näin? en ole mikään peppuseksin vihaaja,mutta vähempikin mulle riittäisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sinusta ole miestä sanomaan et mulle riitti,takaapäi ilman lisukkeita.

Vierailija
2/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen tuosta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tykkäät oikeasta tavarasta enemmän.

Vierailija
4/21 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon alle oman kokemukseni tai mieluummin kokemattomuuteni anaaliseksistä. Meillä on ollut hyvä seksielämä mieheni kanssa, mutta nyt on alkanut miestä kiinnostaa kokeilu anaaliin. Aiemmin olemme kyllä aiheesta puhuneet, ettei ole meidän juttu.

Nyt miestä kiinnostaisi kokeilla tuota, mutta itse välttelen aihetta ja olen kauhusta kankeana. Ei huvita enää mikään seksi;((

Mitäpä tässä voisi nyt tehdä?

Vierailija
5/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon alle oman kokemukseni tai mieluummin kokemattomuuteni anaaliseksistä. Meillä on ollut hyvä seksielämä mieheni kanssa, mutta nyt on alkanut miestä kiinnostaa kokeilu anaaliin. Aiemmin olemme kyllä aiheesta puhuneet, ettei ole meidän juttu.

Nyt miestä kiinnostaisi kokeilla tuota, mutta itse välttelen aihetta ja olen kauhusta kankeana. Ei huvita enää mikään seksi;((

Mitäpä tässä voisi nyt tehdä?

en ole anaalaiseksiä vastaan kuten aiemmin jo mainitsin mutta jos se on jokakertaista ei kiva.peppuilu on mukavaa vaihtelua jos sitä on 1-2 kertaa/kk.mun mielestä voit kokeilla aluksi vaikka että mies laitta sormen peppuun,koska jos sinne ruvetaan heti kullia runttaamaan niin sattuu varmasti kunnon lämmittelyt ja paljon liukkaria.sitä liukkaria saa kyllä ihan lotrata siinä kun rupeaa kokeilemaan.mutta jos sattuu niin ei missään nimessä saa väkisin ketään pakottaa.joku tykkää toinen ei.ite kyllä nautin peppupanosta kun sitä ei ole liian usein pinppi voittaa mun mielestä pepun mennen tullen.

Vierailija
6/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä alettiin tohon peppuseksiin ehkä enempi minun aloittesesta n.vupsi sitten.Ostettiin pepputappeja ja vibra.En kyllä kiellä että se on kivaa vaihtelua mutta nykyää pitää joka kerta olla panemassa sinne "tuhkaluukkuun" tai vähintään tappia sinne laittamassa.

Tuttu tilanne, ensin varovasti vihjailin ja lopulta vaimo antoi nuolla, sitten sormettaa ja kohta ostettiin kuulat, seuraavaksi tappeja, dildo, vibra... Kaluakin toisinaan pyllyyn, mutta harvemmin. Joka kerta on nykyisin seksissä molemmat reiät käytössä ja vaimo nauttii todella paljon. Anustappi, pieni vibra ja liukkari pitää pakata aina mukaan, anoppilaankin lähdettäessä. Vaimo on itsekin ihmetellyt, että ajatus orgasmista ilman pepun stimulointia tuntuu lähes mahdottomalta nykyisin. Olemme olleet yhdessä noin kymmenen vuotta ja säännölliset peppuleikit alkoivat viisi vuotta sitten. Omastakin mielestä pelkkä pilluun paneminen tuntuu ajatuksena aika tylsältä ja yksipuoliselta nykyisin.

Vaimosi ansaitsee peppuseksiä, anna sitä hänelle.

M34

Vierailija
7/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä alettiin tohon peppuseksiin ehkä enempi minun aloittesesta n.vupsi sitten.Ostettiin pepputappeja ja vibra.En kyllä kiellä että se on kivaa vaihtelua mutta nykyää pitää joka kerta olla panemassa sinne "tuhkaluukkuun" tai vähintään tappia sinne laittamassa.Vaimon mielestä orgasmit ovat kuulemma paljon voimakkaampia pepun kautta.onko muilla käynyt näin? en ole mikään peppuseksin vihaaja,mutta vähempikin mulle riittäisi.

hyvä tilanne sinulla, olisit tyytyväinen.

Vierailija
8/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmeja muualta kuin peräaukosta.

Elikkäs meillä alettiin tohon peppuseksiin ehkä enempi minun aloittesesta n.vupsi sitten.Ostettiin pepputappeja ja vibra.En kyllä kiellä että se on kivaa vaihtelua mutta nykyää pitää joka kerta olla panemassa sinne "tuhkaluukkuun" tai vähintään tappia sinne laittamassa.

Tuttu tilanne, ensin varovasti vihjailin ja lopulta vaimo antoi nuolla, sitten sormettaa ja kohta ostettiin kuulat, seuraavaksi tappeja, dildo, vibra... Kaluakin toisinaan pyllyyn, mutta harvemmin. Joka kerta on nykyisin seksissä molemmat reiät käytössä ja vaimo nauttii todella paljon. Anustappi, pieni vibra ja liukkari pitää pakata aina mukaan, anoppilaankin lähdettäessä. Vaimo on itsekin ihmetellyt, että ajatus orgasmista ilman pepun stimulointia tuntuu lähes mahdottomalta nykyisin. Olemme olleet yhdessä noin kymmenen vuotta ja säännölliset peppuleikit alkoivat viisi vuotta sitten. Omastakin mielestä pelkkä pilluun paneminen tuntuu ajatuksena aika tylsältä ja yksipuoliselta nykyisin.

M34

Vierailija
9/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmeja muualta kuin peräaukosta.

kyllä tuo on aika herkku tilanne minun mielestä..

M34

Vierailija
10/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten väliseksi touhuksi kun miehillä ei ole alapäässä aukkoa muutakun peräaukko. Naisilla sentään on vagina josta saa huomattavasti paremmat orgasmit kuin peniksestä.Nämä peräaukon rassaaja miehet ovat todennäköisesti vaginakateellisia.

Vierailija
11/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken seksin meillä. Inhottaa ajatella, että miehen sormet tai sormi uisi peräsuolessani.

En halua seksin muuttuvan likaiseksi ja haisevaksi.

Saan orgasmeja ykkösreiästä, joten se riittää. Onhan tuo mieskin saanut omansa, joten ihme vouhotusta esittää toiveita anaalista.

Vierailija
12/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken seksin meillä. Inhottaa ajatella, että miehen sormet tai sormi uisi peräsuolessani.

En halua seksin muuttuvan likaiseksi ja haisevaksi.

Saan orgasmeja ykkösreiästä, joten se riittää. Onhan tuo mieskin saanut omansa, joten ihme vouhotusta esittää toiveita anaalista.

hyi helvetti mikä ajatuskin! en ikinä anna miesten koskea perseeseeni!

Vierailija
13/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei jatkossa kannata erehtyä mukaan keskusteluihin anaaliseksistä. Sellaiset lukutaitoinen onneksi tunnistaa otsikon perusteella.

Vierailija
14/21 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee monia muitakin asioita. Todellisuudessa peppuseksi on oikein suoritettuna erittäin nautinnollista. Oikein ison kakan punnaaminenkin on nautinnollista, vaikka se vähän sattuisikin. Tosin peppuseksissä voi saada orgasmin ja sitä ei pidäkään liittää kakkaan millään tavoin, kuten pilluyhdyntäkään ei liity millään tavoin tuntemuksiltaan, eritteineen kaikkineen synnytykseen.

Vierailija
15/21 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella sanon kaikkien naisteni ollen aluksi vastahaloisia peppusexille, mutta varovasti opeteltuna ja likkarin kanssa edettynä johtanut oikeisiin molempia kiihottvaan peppusexiin jossa ei rajoja lopuksi tunneta.

Harjoitusta ........

Vierailija
16/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee monia muitakin asioita. Todellisuudessa peppuseksi on oikein suoritettuna erittäin nautinnollista. Oikein ison kakan punnaaminenkin on nautinnollista, vaikka se vähän sattuisikin. Tosin peppuseksissä voi saada orgasmin ja sitä ei pidäkään liittää kakkaan millään tavoin, kuten pilluyhdyntäkään ei liity millään tavoin tuntemuksiltaan, eritteineen kaikkineen synnytykseen.

Väitätkö että paskantaminen tuottaa orgasmeja naisille? Naurettavaa!

Vierailija
17/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella sanon kaikkien naisteni ollen aluksi vastahaloisia peppusexille, mutta varovasti opeteltuna ja likkarin kanssa edettynä johtanut oikeisiin molempia kiihottvaan peppusexiin jossa ei rajoja lopuksi tunneta.

Harjoitusta ........

Vierailija
18/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että paskantaminen tuottaa orgasmeja naisille? Naurettavaa!

"Tuottaa nautintoa" on vallan eri asia kuin "tuottaa orgasmeja". Opetellaan hei lukemaan vaikka kuinka provottaisikin.

Tuon lainaamasi tekstin kanssa olen samaa mieltä.

Vierailija
19/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten väliseksi touhuksi kun miehillä ei ole alapäässä aukkoa muutakun peräaukko. Naisilla sentään on vagina josta saa huomattavasti paremmat orgasmit kuin peniksestä.Nämä peräaukon rassaaja miehet ovat todennäköisesti vaginakateellisia.

Eiköhän vaan samalla perusteella jätetä suihinotto vain miesten väliseksi touhuksi. Naisilla kun on tuo pimppa niin ei pitäisi miehellä epälogiikkasi mukaan olla tarvetta saada naiselta suihinottoa. Viestisi on niiiiiiiin loppuun kaluttu provo, että se lakkasi olemasta kiinnostava jo joskus vuoden 2006 paikkeilla. Vanha vitsi ei naurata enää.

Suihinotto on muuten homomiesten yleisin seksitoiminta käsiseksin jälkeen. Tässä varoittelua homoksi epäillyistä miehistä, jotka ovat kärttämässä suihinottoa.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1758680/mieheni_on_luulta…

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1660958/persepano_muka_ka…

Suomen nuoret naiset varokaa! Jos miehenne perverssisti haluaa teiltä suihinottoa niin hän on todennäköisesti muuttunut homofiiliksi. Silmänsä sulkee ja ajattelee tilallesi miehen suihinottajaksi. Oikeat heteromiehet haluavat vain ja ainoastaan emätinyhdyntää naisen kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa. Takaapäin seksiä haluava mies oikeasti tahtoisi naida miestä anukseen ja mielessään niin kuvitteleekin tekevänsä toimituksen ajan. Takaapäin naisen rinnat eivät näy joten tilalle on helpompi ajatella mies jopa silmiä sulkematta.

Vierailija
20/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulostamista keskenään? Peräsuolihan on nimenomaan ulostevarasto tyhjennykseen saakka, poistava elin, ei vastaanottava.

Olipa taas kumma vertaus jollain miettiä emättimen ja synnytyseritteitten välistä yhteyttä.

Eikö vessassakin käytetä paperia pyllyn pyyhintään tai vettä huuhteluun. Miten sitten joku menisi paljain käsin ronklaamaan, hyi olkoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan