Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvin hyvän peiteaineen tummille silmänalusille. Kaikki vinkit jakoon! :)

Vierailija
24.08.2012 |

Omaan luonnostaan tummat silmänaluset (ehkä vähän sinertävät) ja tähän asti olen peittänyt ne the Body Shopin peitepuikolla. Siitä olen tykännyt, mutta se vaan alkaa päivän myötä paakkuuntumaan / kasaantumaan.

Nyt tarvitsisin uuden peiteaineen, suositelkaa!

Kriteereinä on, että pitäisi kestää hyvin, ja peittää myös tehokkaasti.

Olis kiva jos löytyis peruskaupoista ja hinnaltaan sopiva.

Kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moni on kehunut Joe Blascon tummien silmänalusten peittoainetta (en keksinyt tähän hätään oikeaa sanaa).

Vierailija
2/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blasco olisi varmasti hyvä, mutta vasta ostin Joe Blascon meikkivoiteen (50€) enkä haluaisi tuhlata lähes samaa summaa heti perään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blasco olisi varmasti hyvä, mutta vasta ostin Joe Blascon meikkivoiteen (50€) enkä haluaisi tuhlata lähes samaa summaa heti perään...

Vierailija
4/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa eri sävyissä ja peittää huomattavasti paremmin kuin Lumenen valokynä.

Vierailija
5/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MakeUp Storelta saa aivan loistavan "sinisen neutraloijan" tummille silmänalusille. Maksaa n.20e. Ja todella riittoisa! Minulla myös todella tummat silmänaluset, perus peiteaineet on kokeiltu sekä Lumenen sinisen neutraloija, tuo on tähän mennessä paras enkä ole ainakaan hetkeen vaihtamassa :)

Vierailija
6/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon meikkivoide ja siihen päälle joe Blascon valovoide. Tulee hyvä. :)

Vierailija
7/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykästynyt Lorealin valokynään.

Vierailija
8/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Itse olen miettinyt kans tuota MakeUp Storen, kun monet on sitä kehuneet.

Missä muuten MakeUp Storea myydään? Perusmarketeissa, Kicksissä, Stockalla?

Vierailija
9/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin on hyvä. Merkkejä en ole vertaillut, mutta yleisesti valokynää suosittelen minäkin.

Vierailija
10/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsi peiteväriä. Ainakin minun oikeasti tummiin silmänalusiini valokynä on yhtä tyhjän kanssa.

Itse suosittelisin Lancomen effacernes longue tenue -peiteväriä. Riittoisa, tehokas ja mukavan ohut rakenne (ei paakkunnu ilmeryppyihin).

Vierailija
11/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Blasco on kallis, mutta kestää 10v. Mene esim. Sokokselle ja pyydä myyjä laittamaan toisen silmän alle Blascot ja toisen Make Up Storen peiteväri. Molemmat on sellaisia merkkejä, että aina pitäisi olla paikalla myyjä, joka osaa kokeilla.

Vierailija
12/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan valokynällä korostetaan, ei peitetä.

Joskus joku meikkaaja sanoi, että valokynällä saa kyllä tummat silmänaluset piiloon. Niimpä ostin YSL:n valokynän. Parin käyttökerran jälkeen jäi kaapin pohjalle.

Todellakin tarvin siis kunnon peitevärin :)

Vierailija
13/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsi peiteväriä. Ainakin minun oikeasti tummiin silmänalusiini valokynä on yhtä tyhjän kanssa.

Itse suosittelisin Lancomen effacernes longue tenue -peiteväriä. Riittoisa, tehokas ja mukavan ohut rakenne (ei paakkunnu ilmeryppyihin).

englanniksi highlighting consealer, kun esim. lumenen kynä on highlighter.

ei se tietenkään blascoa ole, mutta hintaakin on alle puolet vähemmän.

Vierailija
14/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan valokynällä korostetaan, ei peitetä.

Joskus joku meikkaaja sanoi, että valokynällä saa kyllä tummat silmänaluset piiloon. Niimpä ostin YSL:n valokynän. Parin käyttökerran jälkeen jäi kaapin pohjalle.

Todellakin tarvin siis kunnon peitevärin :)

Täytyy vaan osata käyttää!

Vierailija
15/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levittyy hyvin, pysyy ja oikeasti peittää

Vierailija
16/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimii myös Red Neutralizer, vaikka se on tarkoitettu muualle kasvoihin punaisuutta häivyttämään. Tuo amerikkalainen verkkokauppa on camerareadycosmetics ja hinnat on esim. blascon meikkivoiteessa yli puolet halvempi kuin Suomessa. Kuljetusmaksu on 8-12 dollaria, eli ei paljon.

Vierailija
17/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MakeUp Storea myydään esimerkiksi Sokoksella, perus marketeissa sitä ei myydä :)

Joe Blasco voi olla myös hyvää, mutta se on vähän kuvottava peruste, että se kestää "10 vuotta" - meikkien käyttöikä kun on yleensä maksimissaan pari vuotta.

Valokynä on tosiaan "kohottamiseen", ei sinisyyden peittämiseen.

Vierailija
18/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä. Levittyy pehmeästi, ei jää paakuiksi tai juonteisiin. On tarkoitettu nimenomaan tummille silmänalusille. Mä olen kuullut, että ammattimaskeeraajatkin käyttävät sitä. Itse olen käyttänyt jo muutaman vuoden, enkä ikinä vaihda pois. Hintakin erittäin kukkaroystävällinen, alle 15e muistaakseni. :)

Vierailija
19/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä on tosiaan "kohottamiseen", ei sinisyyden peittämiseen.

Sitä ei kuulu levittää litraa koko silmänaluselle, vaan ainoastaan mahdollisiin varjopaikkoihin, joita halutaan kohottaa.

Vierailija
20/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle ja meikkivoidetta päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä