Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan mun kälyä!

Vierailija
07.08.2012 |

Mä olen vuosia häntä kestänyt, mutta nyt vaan alkaa riittää.

Olevinaan aikuinen nainen kahden lapsen äiti ja veljeni puoliso käyttäytyy kuin 8 vuotias pikkuprinsessa. Pitää persettä penkissä ja veli tekee kaiken tai äitini tai äitinsä. Palvelee tuo kahvia, pullaa, kakkua, pasteijaa.. kun siis heillä ollaan kutsutuilla synttäreillä.

Serkkuni rippijuhliin piti ajaa 80 kilsaa ja veljeni ajoi, sen koko matkan sitten kuuntelin, kuinka HÄNEN autoaan ei ajeta noin. HÄNEN autoaan ajetaan näin ja HÄNEN autossaan kuunnellaan karttaohjeita. Tulin toisella kyydillä pois.

Oltiin kerran sisarus ja puoliso parvena ulos menossa ja niin tänä nuori emäntä kävi pullonkerääjien kimppuun. Hänen tölkkiään ei ainakaan saa yksikään persaukinen ihminen, joka kehtaa lokittaa..

Siskon tupareissa päästi sisään kaksi tuntematonta, jos ovat kiltisti ja sitten aloitti näiden riidan ja niinpä siinä sitten sai turpaansa yksi jos toinenkin. Nämä herrat alkoivat heitellä porukan joukkoon täysillä biljardipalloja. Mulla murtui nenä.

ihan vaan muutamia esimerkkejä listatakseni. Mä olen ihan loppu tuota tyttöä (31v).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyyhän noita. Toisaalta hän on veljesi valinta, eikä se tarkoita sitä että automaattisesti pitäisi olla parhaita kavereita. Sitä voi pitää hyvät mutta etäiset välit.

En vain ymmärrä, että miksi ihmeessä muut olette antaneet toisen käyttäytyä tuolla tavalla. Esimerkiksi tuo että on päästänyt siskosi tupareihin jotain täysin tuntemattomia ihmisiä. Kyllähän sun siskollas on se suurin ja viimeisin vastuu ketä sinne kämppäänsä tulee. Minun mielestä siis aivan turha valittaa jälkikäteen tuollaisesta, jos ette ole itse silloin puuttuneet asiaan. Ja siis aloitti näiden vieraiden riidan? Oletko nyt ihan varma ettet etsimällä etsi tilanteista syypääksi tätä kälyä kun et hänestä pahemmin perusta? Eiköhän tuollaiset "vieraat" olisi saaneet sen riidan aikaiseksi ilman kälyännekin. Ainoa moka että päästi heidät sisälle, jolloin te toki olisitte voineet pyytää näitä vieraita lähtemään ja tarvittaessa soittaneet poliisin.

Vierailija
2/2 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kälyt osaa olla kivoja. Omani aloitti jokaisen keskustelun viiden ensimmäisen vuoden aikana lauseella; Sitten kun sää ja mun veikka erootte... Ja kun olin saanut ensimmäisen lapsemme, sen tarvi kiirehtiä ensimmäisenä synnärille ja enimmäiset sanat oli; Ei tää kyllä mun veljen näkönen ole, onkos tää nyt sitten postinkantajan? Alapää hellänä 25 tunnin synnytyksen jälkeen, oli itellä huumori vähän tiukassa siinä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän