Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB ALKAA 4 PÄIVÄN PÄÄSTÄ !!!!! :) MEINASITTEKO IHMISET KATTOA?

Vierailija
24.08.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla, että samalla luen jotain lehteä tms, viime vuonna hiipui jo pahasti innostus. Eli telkkari on päällä, mutta en ole kovin aktiivinen. Extra tuntuu välillä olevan se mikä kannattaa katsoa.

Vierailija
2/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä tulee vähän niinku iso bb-chat ja käyn aina kommentoimassa sinne päivän ja viikon tapahtumia, ajatuksia niistä..

ja te kaikki muut ootte myös tervetulleita kommentoimaan mukaan!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin BB:n jo mooonta vuotta sitten. Yhen uusinnankin katoin pari vuotta sitten.

Vierailija
4/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tosi tv ohjelma. Eli siinä on aina erikausi ja uudet asukkaat.

Toki niitä vanhojaki kausia on vissiin painettu dvd:lle.

Mut tarkotitkohan sä nyt tätä, vai jotain toista sarjaa??

Mut oon ihan täpinöissä kun alotan tänne sen ison bb-ketjun!!!!! :) jippii. en malta odottaa :)

Vierailija
5/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ SITÄ VOISI JO LOPETTAA!!!

Vierailija
6/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB ON JUST PARAS!!!!!

TOIVOTTAVASTI SE TULEE AINA JOKA VUOSI :) !

Vierailija
7/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaltakin on jo loppunut

Vierailija
8/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks asioiden pitäs olla sillä tavalla et kerran kun on tollanen ohjelma tullu niin sit jos se tulee toisen kerran nii se on jo " so last season " ?

Siis miksei bb:tä voida niinku ottaa sellaseks perinteeks ja tavaks :)

Ja niinhän sub on tehny. Ja se on hienoa!! :)

Vierailija
9/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 en tänä vuonna hanki, mutta kympin lähetykset katon kyllä.

Vierailija
10/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin BB:n jo mooonta vuotta sitten. Yhen uusinnankin katoin pari vuotta sitten.

Mäkin katsoin joskus englantilaisen pätkän, kun se oli uusi villitys, ja oli ihan hauska, kun ne oli niin tyhmiä ihmisiä. Se yksi blondikin pohti ankarasti, mikä on Lontoon pääkaupunki. Nyt vuosi vuodelta siitä on tullut yhä typerämpi ja Suomessa ideana on lähinnä ryypätä, kiroilla ja naida. Tuon idiootimpaa ohjelmaa ei voi edes olla! Varmaan jotkut teinit sitä sitten katsoo.

Mua ottaa päähän jo sekin, että sitten niitä lööppejä on Ilta-Sanomat täynnä. Ihan ku jotain jotenkin kiinnostaisi, mitä joku Pera on nyt sanonut ja mitä joku Maiju on tehnyt ja kuka on hipelöinyt ketäkin sammunutta.

Ehkä olen vain kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
11/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan mekin olla aikuisia vaikka sitä ohjelmaa katsotaan :)

ja sitä 24/7 en kyllä ymmärrä itsekkään... t.ap kuka jaksaa kytätä jatkuvasti toisen tekemisiä

Vierailija
12/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jolle on jo taas tilattu 24/7. Mielestäni mielenkiintoinen psykologinen koe survoa ihmisiä yhteen taloon noin pitkäksi aikaa. Useista ihmisistä on paljastunut tosi monta puolta.

Vierailija
13/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattellu silloin tällöin aikaisempina vuosina. En oikein ymmärrä miksi ihmiset koukuttuu siihen. Musta se on enimmäkseen tosi tylsää katottavaa.

Vierailija
14/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään samanlaista teinimeininkiä kuin edellisiniä vuosina. Voi tulla ihan mielenkiintoinen kausi.

Omasta mielestäni on kiinnostavaa se, että lähtökohtaisesti fiksusta ihmisestä paljastuu yllättäviä puolia. Siinä ei ole mitään jännää, että hullut julkisuudennälkäiset tulee telkkariin dokaamaan ja harrastamaan seksiä.

Vierailija
15/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset