Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua perhekriisiin...

Vierailija
02.09.2012 |

Hei,

tämä on ensimmäinen viestini tänne ja kaipaisin jotain palautetta koska minulla ei ole ketään, jolle puhua tästä...

Asumme ulkomailla vaimoni ja kolmen alle 10 -vuotiaan lapsen kanssa. Palasimme juuri lomaltamme Suomesta kun paljastui, että vaimoni oli pettänyt minua ystävättärensä kanssa, kutsuttakoot häntä nyt Huoraksi. Koska tunsin tämän Huoran entuudestaan, tiesin, että hän ainakin yrittäisi jotain vaimoni kanssa. Hän on mielestäni klassinen itsekeskeinen narsisti, joka osaa antaa hurmaavan vaikutelman mutta ei paljoa välitä mitä muille tekee. (Ja huom, tätä mieltä olen ollut hänestä jo vuosia ennen tätä kriisiä.) Tämän ja vaimoni oudon käytöksen takia aloin kyselemään tästä ja oli heti selvää että jotain todella tapahtui. Ja toisena päivänä hän lopulta tunnusti. Kolmantena päivänä päätin, että hän saa lähteä Suomeen ja minä jään lapsien kanssa tänne. Neljännen päivän aamuna, oikeutin itseni urkkimaan hänen sähköpostejaan, ja sieltä ne rakkaus- ja kaipauskirjeet löytyivät. Oli äärettömän tuskallista lukea niitä, ja niistä kävi selvästi ilmi, että vaimoni oli valmis jättämään minut ja kymmenen vuoden yhdessäolon yhden illan ja muutaman viestin takia. Vielä edellisviikolla olimme yhdessä katsomassa seuraavaa kotiamme Suomesta. Myös Suomeen lähtemisellä ja lasten jättämisestä minulle hänellä ei tuntunut olevan mitään vaikeuksia.

Ei hän tottakai lapsia tule menettämään, mutta Suomeen lähtö olisi tarkoittanut sitä, että hän ei olisi nähnyt lapsia yli puoleen vuoteen jos sitäkään....Huoralle hän oli lähettänyt viestin, että kohta nähdään....

Nyt elämme jonkinlaisessa limbossa, jossa välillä riidellään ja välillä halaillaan. Haluaisin lähettää hänet takaisin Suomeen, mutta en voi koska minulla on työmatka kahden viikon päästä enkä voi jättää lapsia yksin. Ja toisaalta en kestä tätä arkea ja hänen tekstiviestiensä ääntä.

Käsittämättömän suuri osa minusta haluaisi vain unohtaa tämän kaiken ja antaa anteeksi koska rakastan häntä vieläkin. Hän haluaisi minun antavan hänelle aikaa, että hän selvittäisi itselleen haluaako hän jatkaa minun vai Huoran kanssa. Ja minä yritän selvittää itselleni, välitänkö minä hänen selvittelyistään...

Hän sanoi, että jos hän lähtee Suomeen, aionko minä ottaa hänet takaisin ja voinko minä antaa hänelle ikinä anteeksi.

Miten voin antaa anteeksi sen, etten merkitse mitään?

Terveisin,

FG

p.s.

kaikki lesbojutut voi jättää sikseen. Rakkaus on rakkautta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voinut kiukulleni mitään.

Vierailija
2/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun epäilen, että tämä ei nyt ole ihan totta.

Otanko tuon loukkauksena vai kohteliasuutena? :)

mutta totta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun tilanne niin paha, ettei ketään usko sitä?

Vierailija
4/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen-koneeseen. Hanki lapsille hoitaja työmatkasi ajaksi. Rouva saa osallistua hoitajan kustannuksiin. Pyydä joku sukulainen Suomesta, tai sitten au pair tai ihan joku paikallinen äiti/ tyttö/ muu tuttu auttamaan lasten kanssa.

Pärjäät yksinkin, nyt ja tulevaisuudessa. Äidin menetys on se, ettei näe lapsiaan.

Vierailija
5/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat lähettää hänet Suomeen???

Vierailija
6/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen-koneeseen. Hanki lapsille hoitaja työmatkasi ajaksi. Rouva saa osallistua hoitajan kustannuksiin. Pyydä joku sukulainen Suomesta, tai sitten au pair tai ihan joku paikallinen äiti/ tyttö/ muu tuttu auttamaan lasten kanssa.

Pärjäät yksinkin, nyt ja tulevaisuudessa. Äidin menetys on se, ettei näe lapsiaan.

äitiäni tulemaan tänne edellispäivänä, ja hän suostuikin, mutta kolme viikkoa täällä on yksityisyrittäjälle pitkä aika. Ajattelin, että kestäisin tämän matkaani saakka, ja sitten lähettäisin hänet pois.

Vierailija
7/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku paikallinen kotiäiti/ tyttö auttamaan?

Vierailija
8/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo mietti että kannattaako muuttaa Enelinaukiolle? Teillä oli se 3,3- 3,8milj asunti hakusessa?

Vierailija
9/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo mietti että kannattaako muuttaa Enelinaukiolle? Teillä oli se 3,3- 3,8milj asunti hakusessa?

probleema Suomeen menemisessä on se, ettei meillä ole kauheasti rahaa lentolippuunkaan....

Vierailija
10/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kuvitella millaista täällä on?

Voin helposti väsätä jonkinlaisen marttyyri/viha -

tunteen häntä kohtaan, joka auttaa tässä olemisessa.

mutta se ei toimi jos näen häntä joka päivä....

Vierailija
11/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kuvitella millaista täällä on?

Voin helposti väsätä jonkinlaisen marttyyri/viha -

tunteen häntä kohtaan, joka auttaa tässä olemisessa.

mutta se ei toimi jos näen häntä joka päivä....

Onko Suomi ainoa vaihtoehto?

Vierailija
12/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sun katu-uskottavuutesi tässä asiassa.

Vierailija
13/13 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun epäilen, että tämä ei nyt ole ihan totta.