Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvokaa mitä teen?

Vierailija
28.07.2012 |

mieheni jätti minut, koska olen peliriippuvainen ja valehtelin hänelle, raha-asioissa. viikon jälkeen erosta hän sanoi ettei minua enää rakasta, viikko sitä ennen olimme hirmuisen onnellisia ja todellakin hän minua rakasti, nyt hän sanoo ettei halua kuin olla ystävä, että en saa enää ahdistaa häntä, erosta nyt 3vk, olen viikolla 22 raskaana, olen aivan romuna, haluaisin vain rakkaani kainaloon takaisin, vaan en enää tiedä mitään keinoa sinne päästä, onko tuosta tilan antamisesta ja siitä ettei ota yhteyttä ollut jollekkin apua, itse olen 29-v ja mieheni siis ex- 22 v. neuvokaa mitä teen olen niin loppu, että itkin tänään jo ollessani jäätelö kioskilla ostamassa jäätelö, kun näin pariskuntia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ensisijaisesti hoidattaa sun riippuvuutes kuntoon. Ymmärrä myös, että vaikka peliriippuvuudesta pääsisit eroon, olet altis muille riippuvuuksille, joten jatkossakin ole tarkkana toimiesi suhteen.

Jos nyt olet soitellut päivittäin, harvenna sitä oleellisesti, mutta ei niin tiukasti, ettet ollenkaan soita...

Tsemppiä sinulle, kunhan teet työsi nyt kunnolla, tulee elämästäsi vielä oikein hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla