Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkyys petipuuhissa

Vierailija
24.08.2012 |

Olen kyllä aiemminkin kironnut, kun vaimo on niin itsekäs sängyssä, mutta nyt tuli ennätys. Mentiin eilen illalla petiin ja vähän ajan kuluttua annoin hänelle pitkähkön suuhoidon, että vähintään kerran sai kunnolla. No, huohotettuaan aikansa veti housut jalkaan ja meni vessaan ja juomaan vettä. Palattuaan antoi pusun, otti hyvän asennon ja alkoi odottaa unta. Eipä siinä sitten itsekkään voinut muuta kuin alkaa nukkumaan.

Tuo jo nauratti enemmän kuin vitutti. Mutta voi mennä vähän pidempään ennen kuin seuraavan kerran kosken häneen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen tätä kun oli niin mainio :D Mäkin alan tämmöseks naiseks kun tuntuu että olen nykyään miehelle pelkkä runkkauskone, lisää tätä!

Vierailija
2/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2012 klo 10:39"]

Olen kyllä aiemminkin kironnut, kun vaimo on niin itsekäs sängyssä, mutta nyt tuli ennätys. Mentiin eilen illalla petiin ja vähän ajan kuluttua annoin hänelle pitkähkön suuhoidon, että vähintään kerran sai kunnolla. No, huohotettuaan aikansa veti housut jalkaan ja meni vessaan ja juomaan vettä. Palattuaan antoi pusun, otti hyvän asennon ja alkoi odottaa unta. Eipä siinä sitten itsekkään voinut muuta kuin alkaa nukkumaan.

Tuo jo nauratti enemmän kuin vitutti. Mutta voi mennä vähän pidempään ennen kuin seuraavan kerran kosken häneen.

[/quote]

sinä kuuluisit mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itsekkyys seksissä on hanuristaM50+.

Vierailija
4/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.Kyllä meillä on seksiä joskus niinkin, että toinen saa keskittyä nauttimaan ja vaikka nukahtaa sen jälkeen.

Vierailija
5/37 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä otan mieheltäni useinkin suihin, ilman "vastapalvelusta". En mä siitä urputa, haluan vain joskus, no useinkin tehdä hänelle hyvää. Se kannattaa, sillä jossakin vaiheessa saan sitten kunnon suuseksiä ja kunnonkyytiä vielä lisäksi. Pitääkö sitä aina laskea kumman huki ja kinata mitä pitää tehdä? Ja tässä nyt näemme sen, että turha on kyllä sanoa, ettei makuuhuoneessa toimi, mutta muuten hyvä parisuhden. Ei parisuhdetoimi, jollei kumpikin ole seksielämään tyytyväinen, mutta kuinka joustava on valmis olemaan, mutta myös omista haluista kiinni pitämään ja sitten on vielä se toinen osapuoli, on se vaan hiton vaikeaa toisille.

Vierailija
6/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:55"]

[/quote]

Itsekkyys seksissä on hanuristaM50+.

[/quote]

Enemmänkin vaimon toiminnassa on kyse siitä, ettei huomioi toista, ei silkasta pelkästä itsekkyydestä. Niissä on vivahde-ero. Tavallaan ap:kin on itsekäs, koska ei suo vaimolleen seksiä saamatta itse. 

Vierailija
7/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, mitä ap on tehnyt kertoakseen vaimolle, miten häntä pitää huomioida. Jos ei pyydä mitään niin vaimo voi olettaa, ettei mitään tarvitse antaakaan. Jos siis ei koe osakseen huolehtia, että huomioi toista. Tai sitten antaa ap:lle tämän omaa lääkettä, vastine vaan on jossain muualla. Ihmettelen, miten tilanne oikein on mennyt tuohon.

Vierailija
8/37 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi pientä..

noinhan monet miehet käyttäytyy. miksi se olisi jotain ihan kamalaa kun nainen tekee niin?

Vierailija
9/37 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:43"]

no voi pientä..

noinhan monet miehet käyttäytyy. miksi se olisi jotain ihan kamalaa kun nainen tekee niin?

[/quote]

Haluatko sanoa, että tuollainen itsekkyys on hyväksyttävää, koska miehetkin sitä tekevät?

Minun vaimostani on viime vuosina tullut erittäin itsekäs. Hän haluaa että annan hänelle suuseksiä joka kerta, mutta ei anna sitä minulle (ja huom! pesen kyllä kullini saippualla joka kerta ennen seksiä). Ensin hänen saatuaan muutaman orgasmin voin työntyä hänen pimppiinsä, mutta silloin hän hoputtaa minua, ettei saa kestää kauan.

Suhteemme ensimmäiset kymmenen vuotta olivat tyystin erilaisia. Silloin hän jaksoi rakastelle vaikka monta tuntia ja seksi oli vastavuoroista.

Vierailija
10/37 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:43"]

no voi pientä..

[/quote]

Haluatko sanoa, että tuollainen itsekkyys on hyväksyttävää, koska miehetkin sitä tekevät?

Minun vaimostani on viime vuosina tullut erittäin itsekäs. Hän haluaa että annan hänelle suuseksiä joka kerta, mutta ei anna sitä minulle (ja huom! pesen kyllä kullini saippualla joka kerta ennen seksiä). Ensin hänen saatuaan muutaman orgasmin voin työntyä hänen pimppiinsä, mutta silloin hän hoputtaa minua, ettei saa kestää kauan.

Suhteemme ensimmäiset kymmenen vuotta olivat tyystin erilaisia. Silloin hän jaksoi rakastelle vaikka monta tuntia ja seksi oli vastavuoroista.

[/quote]

Oletko keskustellut hänen kanssaan? Moni nainen voi luulla, että miehelle riittää suunnilleen kassien tyhjennys naiseen. Ja että mies muka nauttii ihan riittävästi siitä, että saa naisen nauttimaan (ne pari orgasmia). Kaikki naiset ei saa miehensäkään kanssa orgasmia ikinä. Miltähän se miehestä tuntuu. 

Aina ei haluta samalla lailla, varmaan siihenkin joku syy tai jotkin syyt on.

Vierailija
11/37 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkannu ja heittäny lastit naamalle. Tollasta naista tartte sietää!

Vierailija
13/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että onko sillä lesbonvikaa kun nuoleminen kiinnostaa muttei yhdyntä? Jos sitten heräisi siihen, että parisuhteessa on tavallista ja jopa velvoittavaa harrastaa yhdyntää.

Vierailija
14/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän mahtoi tuollaisen jälkeen vetää housut jalkaan mennäkseen vessaan?

Vierailija
15/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerranki noin päin! en ole toki ollenkaan katkera tai mitään :D

Vierailija
16/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään uutta, sillä tuotahan nimenomaan miehet on tehneet kautta aikojen!

Vierailija
17/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän tässä naurattaakin, oonkahan mä ainut mies jolla on tuollainen muija. Pitääkähän mun sitten vuorostani ryhtyä pihtariksi? Aina pää kipeä ja väsy jne :D

Ap

Vierailija
18/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän tässä naurattaakin, oonkahan mä ainut mies jolla on tuollainen muija. Pitääkähän mun sitten vuorostani ryhtyä pihtariksi? Aina pää kipeä ja väsy jne :D

Ap

Vierailija
19/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään uutta, sillä tuotahan nimenomaan miehet on tehneet kautta aikojen!

Jaa, ei mulle oo ainakaan ikinä tullut mieleenkään, että vaan poskettaisin muijalta ja lähtisin sit kattoo kalja kädessä telkkaria.

Nautin, kun saan antaa. Ehkä te ootte vaan väärien ihmisten kanssa.

Vierailija
20/37 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni kanssa seksi oli sellaista että paskallakäyntikin oli tyydyttävämpää puuhaa. Ukko vaan käytännössä runkkasi minuun, huokas ja nukahti. Silloin nuorena sitä ei ymmärtänyt valittaa. No ex tuosta aika nopeasti tulikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi